Podpora

10 klíčových kroků k úspěšnému zavedení platformy EOS

Zakoupili jste platformu EOS a plánujete její zavedení. Níže naleznete seznam, díky kterému bude proces jednodušší a rychlejší.

Postupováním podle níže uvedených bodů krok za krokem si ušetříte spoustu problémů už na samém začátku. V případě dotazů se můžete vždy obrátit na svého zástupce EOS nebo využít pomoc dostupnou na adrese support@eosclub.app.

1) Požádat o zkušební verzi platformy a přihlásit se

Už jsme platformu prošli společně a teď je čas si pohrát s vlastní zkušební verzí. Máte na to 30 dní a pro ostrou verzi platformy vám v ní pak můžeme ponechat všechna vytvořená data.

2) Provést základní konfiguraci platformy

Na úvod bude třeba nastavit oprávnění pro další členy, přidat bankovní účet a propojit ho s bankovnictvím, nastavit platformu, ať vyhovuje vašim potřebám.

První kroky pro nastavení platformy

Instrukce pro základní nastavení Platformy EOS – pokud jste si ji právě pořídili nebo si potřebujete možnosti základního nastavení oživit.

3) Pozvat další členy vedení a vytvořit členskou základnu

Další členy, kteří budou platformu testovat, můžete vytvořit ručně. Pro vytvoření členské databáze je později nejefektivnější využít hromadný import. Druhou možností je nechat členy zaregistrovat přes online registrační formulář vaší platformy.

Import členů

Hromadný import členů je jedním z prvním kroků po pořízení platformy EOS. Je ale užitečný také kdykoli později, když potřebujete do databáze snadno přidat více členů najednou.

Online registrace člena

Prostřednictvím online registračního formuláře se členové klubu mohou zaregistrovat do vaší klubové platformy.

4) Vytvořit týmy a jejich složení

Týmy jsou de facto skupiny členů a jejich vedoucích rozdělené tak, jak s nimi potřebujete fungovat – posílat jim zprávy, tvořit pro ně události, rozesílat jim hromadně platby.

Tvorba týmu/zdi a jejich přehled

Díky týmům si vaše členy rozdělte do jednotlivých skupin – tak, jak spolu reálně fungují. S každým týmem také vznikne komunikační zeď týmu v Členské sekci.

Soupisky / Složení týmů

Vytvořte složení jednotlivých týmů – přiřaďte do týmů jak běžné členy, tak realizační tým neboli správce týmů, kteří potom mají na zdi týmu v členské sekci více pravomocí.

5) Naplnit kalendáře událostmi

Než členy do platformy pozvete, můžete jim připravit kalendáře – vytvořit opakované události, e-přihlášky na akce nebo třeba nominace/pozvánky.

6) Naplánovat platby

Také můžete rovnou vytvořit pro členy platby, třeba hromadně právě pomocí nadefinovaných týmů – členské příspěvky, platbu za nějakou akci atp. Doporučujeme platby nejdříve vytvořit jako neaktivní, aby se členům ještě nerozeslaly notifikace.

Platby

Platforma EOS umožňuje tvořit platební předpisy pro vaše členy, evidovat všechny příchozí platby, generovat potvrzení o úhradě, tvořit přehledy a exporty. To vše s napojením na internetové bankovnictví pro automatické párování plateb z účtu.

7) Vytvořit souhlasy

Pokud budete přes platformu EOS sbírat souhlasy, je třeba je připravit s předstihem. Nastavte si a aktivujte souhlas Registrace člena (dlouhodobý souhlas s registrací do organizace vycházející ze stanov). Můžete taky vytvořit libovolné další souhlasy, třeba se zpracováním osobních údajů.

8) Vyřešit s námi smlouvy a technickou konfiguraci vaší platformy

Rozhodli jste se přejít do ostré verze a zanedlouho už hromadně do EOS pozvete členy a rodiče. Vyřešíme společně smlouvu a platformu přehodíme k vám na doménu (např. clen.vasedomena.cz).

9) Seznámit s platformou členy a zástupce

Toto je jeden z nejdůležitějších bodů. Chystáte se do platformy pozvat členy a/nebo jejich zástupce. Nejhorší cesta je jim bez upozornění rozeslat pozvánky a předpokládat, že se ochotně a bez problémů zaregistrují. Dejte si s nimi schůzku nebo jim alespoň váš záměr začít používat EOS vysvětlete v e-mailové zprávě. Sdílejte s nimi podrobné, přímočaré instrukce. Šablonu jsme pro vás připravili:

Jak začít s EOS – instrukce pro členy/zástupce

Tento článek obsahuje šablony, které můžete sdílet s vašimi členy a/nebo jejich zástupci. Jsou to instrukce, jak začít fungovat v Platformě EOS. Šablonu si případně upravte dle svých potřeb. Efektivní způsob je vyvěsit ji jako článek na váš web, popř. ji sdílet jinou cestou, která vám vyhovuje.

10) Pozvat členy a/nebo zástupce

A je to tady! Hromadnou akcí v modulu Členové už můžete všem rozeslat pozvánky, přes které si vytvoří uživatelské účty.

Databáze členů

Databáze všech vašich členů včetně jejich případných zástupců – aktivních i neaktivních. V ní je k dispozici vyhledání, pokročilé filtrování, import a nejrůznější exporty.

Možná jste se rozhodli neimportovat členy hromadně, ale nechat je zaregistrovat samostatně přes online registrační formulář. Tento postup má oproti importu o dva kroky navíc – členové se musí aktivně přes formulář zaregistrovat a vy musíte nové registrace schvalovat. Poté členům přijde pozvánka do platformy a další postup už je totožný.

Další podpora

  • Kdykoli v průběhu zkušební verze nebo využívání platformy se můžete ozvat svému EOS zástupci, popř. napsat na podporu na support@eos.cz.

  • Články k jednotlivým částem podpory a také chytrého EOSbota, který také se vším poradí, najdete v databázi EOS Help.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁