Jak se na svůj profil dostanu
Na obrazovce Můj přehled klikněte na Profil člena nebo se proklikněte z jedné z karet z přehled (např. Platby nebo Požadavky).
Úprava údajů
Klikněte na Upravit údaje a projděte kontrolou vašich údajů. Po jejich odevzdání se odešle požadavek na vedení, které údaje musí schválit. Teprve poté se údaje oficiálně změní.
Záložky
Člen
Tady najdete všechny svoje osobní a kontaktní údaje. Pokud je chcete změnit, klikněte na Upravit údaje a vyplněná data odešlete ke schválení. Jakmile budou schválena, přijde vám notifikace.
Je také možné změnit si tu profilový obrázek pro účely platformy EOS (není to oficiální fotka pro tým, kterou nastavuje vedení v Správa).
První přihlášení člena/zástupce
Do e-mailu vám přišla pozvánka k vytvoření uživatelské přístupu do platformy. Jak si přes ni vytvořit uživatelský účet a jak řešit přístup pro sebe vs. pro své dítě?
Platby
Přehled všech vašich plateb. K neuhrazeným platbám tady najdete podklady pro úhradu, které si můžete stáhnout i v PDF. Pokud je platba rozdělena ne jednotlivé úhrady/splátky, vidíte tu harmonogram úhrad.
Platbu můžete uhradit i z členského konta, pokud je to od správců nastaveno.
Když už máte některé platby uhrazené (přišla vám o tom notifikace), můžete si tady také stáhnout potvrzení o úhradě, které už bude automaticky obsahovat i razítko s podpisem. Stačí ho tedy jen uložit nebo vytisknout a odevzdat třeba pojišťovně.
Všechny informace o platbách i možnost stažení potvrzení najdete také v mobilní appce:
Zdravotní prohlídky
Pokud chcete odevzdat novou prohlídku, stačí dokument jen naskenovat nebo vyfotit a odeslat ho ke schválení. Jakmile Správci dokument schválí, přijde vám o tom notifikace. Platforma EOS pak opět sama hlídá konec platnosti.
Novou prohlídku můžete nejjednodušeji odevzdat přímo z mobilní appky EOS. Na mobilu si dokument prohlídky vyfotíte nebo naskenujete a rovnou ho odešlete ke schválení.
Členská konta
Díky kontům je možné pracovat s bonusy, odměnami, účastnickými poplatky nebo přeplatky. Tady najdete přehled těch svých.
Konta si můžete i dobíjet a nabité peníze si nechat postupně strhávat za účasti na událostech. Naopak je možné si na konto nechat připsat odměnu, např. za pomoc na nějaké organizační události. Konta se potom dají využívat i pro úhradu nějaké platbě, pokud je to u konta povolené.
Po rozkliknutí konta vidíte jeho konkrétní transakce se všemi detaily.
Pokud je to u konta povolené, můžete si ho dobít pomocí platby. Stačí kliknout na "+" a napsat částku. Na tu se vám vytvoří klasická platba, kterou uhradíte a konto o danou částku automaticky dobije.
Nejlepší přehled svých kont máte v mobilní appce EOS.
Požadavky
Pro komunikaci s vedením můžete na posílat požadavky a např. tak pohodlně odevzdat libovolné dokumenty nebo potvrzení. Vedení také může požadavky posílat na vás.
Vidíte tu seznam všech nevyřízených i vyřízených požadavků. K požadavkům můžete přidávat soubory a komentovat je. Když tvoříte nový požadavek, stačí vybrat kategorii požadavku, vyplnit předmět a text, popř. nahrát soubory, pokud to vybraná kategorie požadavku vyžaduje.
Na nový nebo vyřízený požadavek vám přijde notifikace. Stejně tak když nějaký požadavek okomentuje a jsou od vás potřeba další informace.
Nejpohodlněji se dají požadavky odbavovat v mobilní appce EOS:
Soubory
V profilu máte také k dispozici všechny vámi odevzdané soubory nebo ty, které k vám nahrálo vedení.
Inforkarty
Pokud pro vás vedení vytvořilo nějaké inforkarty pro evidenci dodatečných údajů k vaší osobě, které pro vás jako pro člena mají být viditelné, uvidíte je také tu.
Souhlasy
Můžete tady spravovat i vámi udělené souhlasy. Máte tady o nich přehled a v případě potřeby můžete některý odvolat.