Podpora

Profil člena

Na obrazovce svého Profilu najdeš všechny své osobní údaje pohromadě. Můžeš je také upravovat a odeslat ke schválení na management.

Jak se na svůj profil dostanu

Na obrazovce Můj přehled klikni na Profil člena nebo se proklikni z jedné z karet z přehled (např. Platby nebo Požadavky).

Člen

Tady najdeš všechny svoje osobní a kontaktní údaje. Pokud je chceš změnit, klikni na Upravit údaje a vyplněná data odešli ke schválení. Jakmile budou schválena, přijde ti notifikace.

Je také možné změnit si tu profilový obrázek pro účely platformy EOS (není to oficiální fotka na soupisku, která se nastavuje v Managementu).

Platby

Přehled všech tvých plateb. K neuhrazeným platbám tady najdeš podklady pro úhradu, které si můžeš i stáhnout v PDF. Pokud je platba rozdělena ne jednotlivé úhrady/splátky, vidíš tu harmonogram úhrad.

Platbu můžeš uhradit i z členského konta, pokud je to od managementu nastaveno.

Když už máš některé platby uhrazené (přišla ti o tom notifikace), můžeš si tady také stáhnout potvrzení o úhradě, které už bude automaticky obsahovat i razítko s podpisem. Stačí ho tedy jen uložit nebo vytisknout a odevzdat třeba pojišťovně.

Všechny informace o platbách i možnost stažení potvrzení najdeš také v mobilní appce:

Zdravotní prohlídky

Pokud chceš odevzdat novou prohlídku, stačí dokument jen naskenovat nebo vyfotit a odeslat ho ke schválení. Jakmile Management dokument schválí, přijde ti o tom notifikace. Platforma EOS ti pak opět sama hlídá konec platnosti.

Novou prohlídku můžeš nejjednodušeji odevzdat přímo z mobilní appky EOS. Na mobilu si dokument prohlídky vyfotíš nebo naskenuješ a rovnou ho odešleš ke schválení.

Členská konta

Díky kontům je možné pracovat s bonusy, odměnami, účastnickými poplatky nebo přeplatky. Tady najdeš přehled těch svých.

Konta si můžeš i dobíjet a nabité peníze si nechat postupně strhávat za účasti na událostech. Naopak je možné si na konto nechat připsat odměnu, např. za pomoc na nějaké organizační události. Konta se potom dají využívat i pro úhradu nějaké platbě, pokud je to u konta povolené.

Po rozkliknutí konta vidíš jeho konkrétní transakce se všemi detaily.

Pokud je to u konta povolené, můžeš si ho dobít pomocí platby. Stačí kliknout na "+" a napsat částku. Na tu se ti vytvoří klasická platba, kterou uhradíš a konto o danou částku automaticky dobije.

Nejlepší přehled svých kont máš v mobilní appce EOS.

Požadavky

Pro komunikaci s vedením můžeš na management posílat požadavky a např. tak pohodlně odevzdat libovolné dokumenty nebo potvrzení. Vedení také může požadavky posílat na tebe.

Vidíš tu seznam všech nevyřízených i vyřízených požadavků. K požadavkům můžeš přidávat soubory a komentovat je. Když tvoříš nový požadavek na management, stačí vybrat kategorii požadavku, vyplnit předmět a text, popř. nahrát soubory, pokud to vybraná kategorie požadavku vyžaduje. 

Na nový nebo vyřízený požadavek ti přijde notifikace. Stejně tak když nějaký požadavek management okomentuje a jsou od tebe potřeba další informace.

Nejpohodlněji se dají požadavky odbavovat v mobilní appce EOS:

Další záložky 

V profilu máš také k dispozici všechny tebou odevzdané soubory nebo ty, které k tobě nahrálo vedení. Pokud máš vytvořené nějaké inforkarty pro evidenci dodatečných údajů k tvé osobě, uvidíš je také tu. Můžeš tady spravovat i tebou udělené souhlasy. Máš tady o nich přehled a v případě potřeby tady můžeš některý odvolat.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁