Podpora

Obecné události

Obecná událost je jednou ze čtyř druhů událostí, které lze v platformě EOS vytvořit. Lze u nich nastavit pravidelné opakování. Událost může být určená pro jednotlivé týmy/skupiny, vybrané podskupiny nebo pro celý klub. Lze u ní sledovat statistiky docházky. Po vytvoření a aktivaci se událost rovnou zobrazí členům, pro které je určená.

Umístění modulu

  • Pro přístup k modulu přejděte do Správa > Události.

Vytvoření nové obecné události

  • Klikněte na tlačítko s ikonou “+“.

  • Vyberte buď Nová událost a poté Obecná nebo rovnou zvolte Obecná.

Pro koho je událost určená

  • Zvolte, zda událost bude pro celou organizaci nebo pro konkrétní tým/y.

  • Také ji můžete omezit jen na určité podskupiny, pokud je máte vytvořené.

Základní údaje

  • Název – název události zobrazovaný zájemcům

  • Krátký popis – prostor pro základní informace, které jsou vidět u události v Členské sekci bez nutnosti otevření detailu události

  • Popis pro veřejné obrazovky – při využití funkce Veřejné obrazovky lze přidat popis události, který se bude na veřejné obrazovce zobrazovat

  • Začátek a Konec (datum a čas) události

    info icon
    U opakovaných událostí se jedná o Začátek a Konec první události. Frekvenci opakování nastavíte následně.

Parametry pro přihlašování

  • Určete kapacitu (neomezená nebo konkrétní počet s počtem náhradníků).

    success icon
    Pokud je kapacita plná a někdo z přihlášených se odhlásí, první přihlášený náhradník se automaticky posune mezi hlavní účastníky a přijde mu notifikace.

Bonus pro účastníky

  • Zvolte typ bonusu, který členové za účast dostanou:

    • žádný

    • za účast – částka není ovlivněná délkou události

    • za hodinu – konečná částka se vypočítává dle délky trvání události

  • Při výběru za účast / za hodinu je třeba vybrat Členské konto, na které se bonus po skončení události a potvrzení účasti připíše.

  • Následně vepište Výši bonusu (v korunách / v bodech – dle nastavení Členského konta).

Účastnický poplatek

  • Určete, zda bude vyžadován poplatek:

    • žádný

    • za účast

  • Při výběru za účast je třeba vyplnit Členské konto, ze kterého se poplatek strhne

  • Následně vepište Částku.

  • Zaklikněte Strhnout poplatek z členského konta automaticky při vyjádření účasti, pokud chcete tuto akci zautomatizovat. V opačném případě poplatek ještě potvrzujete po skončení události.

info icon
Poplatek se strhne už při vyjádření účasti, nikoli až při uložení docházky. Když se člen z události odhlásí, poplatek mu není vrácen.

Práce s členskými konty

Členská konta jsou virtuální účty členů organizace, na něž je možné ručně nebo automaticky zaznamenávat plusové a minusové transakce. Je tak možné evidovat např. odměny nebo bonusy pro členy za jejich činnost, nebo naopak strhávat účastnické poplatky nebo pokuty. To vše transakcemi vytvořenými ručně nebo i automaticky.

info icon
Částka poplatku je na jednotlivce. Pokud tedy máte za danou událost celkovou částku, je třeba ji předem rozpočítat mezi účastníky a uvést sem cenu za jednotlivce. Např. cena tréninku je 600 Kč, při dvou účastnících je třeba zapsat výši poplatku: 300 Kč, při třech účastnících: 200 Kč atp.
warning icon
Stanovit poplatek za událost lze pouze u Typu události se sledováním docházky.

Další nastavení

Notifikace

  • Nastavte Připomenutí před událostí – jak dlouho před začátkem události se členům její konání notifikací připomene:

    • nepřipomínat nikomu

    • připomenout účastníkům a nevyjádřeným – notifikace připomínající událost přijde všem, kteří vyjádřili kladnou účast + těm, pro které je událost určená, ale zatím svou účast nevyjádřili.

    • připomenout jen nevyjádřeným – notifikace připomínající událost přijde jen těm, kteří zatím svou účast nevyjádřili.

  • Vyberte, zda Zaslat členům notifikaci na novou událost – ta přijde hned, jakmile událost vytvoříte, popř. aktivujete, pokud ji chcete aktivovat později.

  • Při úpravě události tady můžete vybrat, jestli chcete zaslat notifikaci na změnu události – přijde všem, kterých se událost týká (tedy všem přihlášeným nebo nevyjádřeným účastníkům).

Dokončete proces kliknutím na Vytvořit.

Práce s obecnými událostmi

Přejděte do Správa > Události, kde najdete přehled všech událostí s možností filtrovat, řešit exporty apod. Všechny možnosti můžete prozkoumat v samostatném článku.

Přehledy událostí

V platformě si podle potřeby můžete zobrazovat různé přehledy událostí dle toho, co vás aktuálně zajímá. Můžete v nich také vyhledávat nebo je filtrovat.

Detail události a přílohy

Další akce a možnosti

Oprávnění a přístup

  • Oprávnění pro správu: Pro správu událostí je vyžadováno oprávnění do modulu Události.

  • Historie změn: Uživatelé s přístupem k modulu Logy mohou si zobrazit historii všech změn provedených ve kterémkoli záznamu.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁