Umístění modulu
Pro přístup k modulu přejděte do Správa > Události.
Použití Pořádání
Typické použití Pořádání je např. brigáda nebo pomoc s organizací jakékoli události, např. zápasu, turnaje, konference, …. Hlavní rozdíl oproti e-přihlášce nebo nominaci/pozvánce je, že tu nenajdete možnost propojit akci s platbou, kterou má účastník za akci hradit. Zůstává tu však zásadní funkce nastavení bonusu (v penězích nebo bodech), který se účastníkovi za pomoc načte na jeho členské konto.
E-přihlášky
E-přihláška je jednou ze čtyř druhů událostí, které lze v platformě EOS vytvořit. Jejich nejčastější využití je na soustředění, kempy nebo semináře.
Práce s členskými konty
Členská konta jsou virtuální účty členů organizace, na něž je možné ručně nebo automaticky zaznamenávat plusové a minusové transakce. Je tak možné evidovat např. odměny nebo bonusy pro členy za jejich činnost, nebo naopak strhávat účastnické poplatky nebo pokuty. To vše transakcemi vytvořenými ručně nebo i automaticky.
Vytvoření nového Pořádání
- Klikněte na tlačítko s ikonou “+“. 
- Vyberte buď Nová událost a poté Pořádání nebo rovnou zvolte Pořádání. 
Základní údaje
- Typ události – vyberte z typů vytvořených v Nastavení > Události > Typy událostí. - Typy událostí - Vytvořte a nastavte si vlastní typy událostí vhodné pro vaši organizaci. Ty budete přiřazovat jednotlivým událostem, které se tak budou chovat dle parametrů nastavených v jednotlivých typech. Pro pořádání lze vybrat pouze typ události, pro který se nesleduje docházka.Pokud pořádání přiřadíte typ události bez sledování docházky, ale později docházku u daného typu zapnete, nebude možné se na takovou událost přihlašovat – zájemcům o událost se při přihlášení zobrazí chyba.
- Název – název události zobrazovaný zájemcům 
- Krátký popis – prostor pro základní informace, které jsou vidět u události v Členské sekci bez nutnosti otevření detailu události 
- Popis pro veřejné obrazovky – při využití funkce Veřejné obrazovky lze přidat popis události, který se bude na veřejné obrazovce zobrazovat 
- Začátek a Konec (datum a čas) události 
- Místo - vyberete místo předvytvořené v sekci Správa > Místa - Místa událostí - Vytvořte si katalog vlastních míst, která následně můžete přiřazovat k událostem. Místa si můžete sdružovat i do kategorií. 
- po zaškrtnutí Vyplnit místo ručně můžete vepsat libovolné vlastní 
 
- Popis – prostor pro podrobnější informace o události 
Kdo událost uvidí
- Zvolte, zda událost bude pro celou organizaci nebo pro konkrétní tým/y. 
- Také ji můžete omezit jen na určité podskupiny, pokud je máte vytvořené. 
E-přihlášky, nominace, pořádání
E-přihlášky, nominace a pořádání jsou vedle obecných událostí dalšími druhy událostí v platformě EOS.
Parametry pro přihlašování
- Určete kapacitu (neomezená nebo konkrétní počet s počtem náhradníků). Pokud je kapacita plná a někdo z přihlášených je dodatečně zamítnut, první přihlášený náhradník se automaticky posune mezi hlavní účastníky.
- Nastavte datum, od kdy do kdy se bude možné přihlašovat. Pokud datum nenastavíte, přihlašování probíhá od aktivování události až do jejího začátku. 
Bonus pro účastníky
- Zvolte typ bonusu, který členové za účast dostanou: - žádný 
- za účast – částka není ovlivněná délkou události 
- za hodinu – konečná částka se vypočítává dle délky trvání události 
 
- Při výběru za účast / za hodinu je třeba vybrat Členské konto, na které se bonus po skončení události a potvrzení účasti připíše. - Práce s členskými konty - Členská konta jsou virtuální účty členů organizace, na něž je možné ručně nebo automaticky zaznamenávat plusové a minusové transakce. Je tak možné evidovat např. odměny nebo bonusy pro členy za jejich činnost, nebo naopak strhávat účastnické poplatky nebo pokuty. To vše transakcemi vytvořenými ručně nebo i automaticky. 
- Následně vepište Výši bonusu (v korunách / v bodech – dle nastavení Členského konta). 
Automatické akce
- Zařadit na soupisku – člen bude po potvrzení účasti automaticky zařazen do vybraného týmu. 
Další nastavení
- Seznam účastníků viditelný členům (netýká se správců týmů – ti vidí vždy omluvené včetně omluvenek): - ne – běžní členové mezi sebou neuvidí, kdo se události účastní a kdo ne. 
- ano, bez omluvenek – členové mezi sebou vidí, kdo se události účastní a kdo ne, ale nevidí důvod neúčasti. 
- ano, včetně omluvenek – členové mezi sebou vidí, kdo se události účastní a kdo ne. U omluvených pak vidí i důvod. 
 
- Povolit komentáře k události – při zaškrtnutí členové mohou k události přidávat komentáře. 
- Zobrazit událost v kalendáři na zdi – při zaškrtnutí se událost zobrazuje v kalendáři týmů vybraných v bloku Kdo událost uvidí. V opačném případě se událost členům zobrazuje pouze v Členské sekci pod položkou Pořádání. - E-přihlášky, nominace, pořádání - E-přihlášky, nominace a pořádání jsou vedle obecných událostí dalšími druhy událostí v platformě EOS. 
- Zobrazovat událost na webu – pokud používáte EOS web, je možné událost zobrazovat i na webu. 
- Vytvořit událost jako aktivní – zaškrtněte, pokud rovnou chcete, aby se událost členům zobrazovala a mohli se na ni přihlašovat (pokud už je termín přihlašování). Můžete ji taky vytvořit jako neaktivní a aktivovat později. Členové ji do té doby neuvidí. 
Notifikace
- Nastavte Připomenutí před událostí – jak dlouho před začátkem události se členům její konání notifikací připomene: - nepřipomínat nikomu 
- připomenout účastníkům a nevyjádřeným – notifikace připomínající událost přijde všem, kteří vyjádřili kladnou účast + těm, pro které je událost určená, ale zatím svou účast nevyjádřili. 
- připomenout jen nevyjádřeným – notifikace připomínající událost přijde jen těm, kteří zatím svou účast nevyjádřili. 
 
- Vyberte, zda Zaslat členům notifikaci na novou událost – ta přijde hned, jakmile událost vytvoříte, popř. aktivujete, pokud ji chcete aktivovat později. 
- Při úpravě události tady můžete vybrat, jestli chcete zaslat notifikaci na změnu události – přijde všem, kterých se událost týká (tedy všem přihlášeným nebo nevyjádřeným účastníkům). - Notifikace na události - Platforma EOS zasílá všem členům řadu užitečných notifikací – včetně těch týkajících se událostí. Notifikace chodí do mobilní appky, potažmo do e-mailu. 
Dokončete proces kliknutím na Vytvořit.
Detail události a přílohy
- Kliknutím na název události se dostanete do jejího detailu se všemi podrobnostmi na jednom místě. 
- Kliknutím na Upravit v bloku Přílohy nebo na stránce kliknutím na Další > Přílohy můžete k události přidat přílohy – formou přiloženého souboru nebo dokumentu, který už máte nahrané v Platformě. Příloha se pak zobrazuje všem zájemcům a účastníkům ke stažení. - Tvorba a sdílení dokumentů - Sdílejte dokumenty s jednotlivými týmy. Vyberte, jestli budou určené pro běžné členy, správci týmu nebo jen správa organizace. Dokumenty se pak zobrazují v členské sekci. 
Proces přihlašování a práce s účastníky
- Členům jednotlivá Pořádání, která se jich týkají, svítí v Členské sekci v záložce Pořádání. 
- Na ně se mohou přihlašovat. Pokud je vyčerpána hlavní kapacita, mohou se hlásit jako náhradníci. 
- Správci platformy/události přihlášené členy schvalují v Správa > Události > Pořádání > detail Pořádání > Účastníci. Aktivní pořádání a nově přihlášení účastníci jsou vidět i v Správa > Přehled > Aktivní pořádání, odkud je možné se rovnou do práce s účastníky prokliknout.
- Tam je možné si účastníky pomocí záložek filtrovat na Schválené, Zamítnuté, Čekající na schválení atp. Také v nich lze vyhledávat. 
- Po kliknutí na kontextové menu (tři tečky) u každého účastníka je možné: - schválit účast 
- zamítnout účast 
- označit jako náhradníka (popř. mu tento příznak odebrat) 
- úplně smazat – v takovém případě se bude moct na pořádání znovu přihlásit 
- změnit bonus 
- udělit bonus 
- zamítnout bonus 
 
- Akce jdou dělat i hromadně. Stačí zakliknout checkboxy u jednotlivých účastníků a objeví se tlačítko Hromadné akce. 
- Pro ruční přidání účastníka klikněte na tlačítko "+" a Přidat nové účastníky. Vyberte účastníka a následuje klasický schvalovací proces. 
- Další akce jsou k dispozici pod tlačítkem Další: - Přidat účastníky do e-mailu – do hromadné mailingové zprávy, kterou jste si před tím vytvořili, pokud chcete hromadně zaslat oficiální zprávy nebo instrukce k akci pouze účastníkům. - E-mailing členům a zástupcům - Rozesílejte jednoduše e-maily hromadně nebo pouze jednotlivým členům či jejich zástupcům. Následně sledujte jejich statistiky doručení. 
- Exportovat účastníky 
 
Další akce a možnosti
- Přejděte do Události > Další > Pořádání. 
- Záložkami se pak můžete překlikávat mezi událostmi dle jejich stavu: - Aktivní přihlašování 
- Nadcházející 
- Skončené 
 
- Kliknutím na ikonu události se zobrazí její náhled s podrobnými informacemi a akcemi. 
- Je k dispozici i přepínač na rychlou aktivaci nebo deaktivaci pořádání. 
- Po kliknutí na kontextové menu (tři tečky) u události jsou k dispozici následující akce: - Kopírovat událost – pro rychlé založení nové, podobné události 
- Upravit – možnost editovat cokoli v události s možností zakliknout Zaslat členům notifikaci o změně události. 
- Přesunout do jiné sezony – pokud fungujete na sezonní bázi. Hodí se např. pro případ, kdy je událost vypsána na konci jedné sezony, ale koná se až v té následující. Aby se účastníci mohli aktivně přihlašovat i po zahájení nové sezony, je potřeba, aby pořádání bylo v této aktivní sezoně. - Přechod do nové sezony - Když se blíží nová sezona, můžete si v platformě vše dopředu nachystat pomocí poloautomatických akcí. 
- Zrušit - pokud jsou v Nastavení vytvořené některé důvody zrušení, je třeba jeden vybrat. Také je možné nechat zaslat na zrušenou událost notifikaci všem členům, kterých se týká. V případě zrušení události uvidí členové v Členské sekci akci červeně přeškrtnutou s nápisem Zrušeno. Účast už jim nepůjde vyjádřit.- Důvody zrušení událostí - Ke zrušení událostí vedou různé důvody. V tomto nastavení si tyto důvody můžete sami definovat pro svůj lepší přehled. Jakmile budete mít důvody zrušení vytvořené, platforma se bude vždy při akci zrušení události na důvod ptát. - Notifikace na události - Platforma EOS zasílá všem členům řadu užitečných notifikací – včetně těch týkajících se událostí. Notifikace chodí do mobilní appky, potažmo do e-mailu. 
- Zaslat členům notifikaci o změně – přijde všem, kterých se událost týká (tedy všem přihlášeným nebo nevyjádřeným účastníkům). 
 
- Smazat – beze stopy smaže celou událost včetně účastníků 
- Obnovit – u zrušených událostí 
 
Další druhy událostí
Obecné události
Obecná událost je jednou ze čtyř druhů událostí, které lze v platformě EOS vytvořit. Lze u nich nastavit pravidelné opakování. Událost může být určená pro jednotlivé týmy/skupiny, vybrané podskupiny nebo pro celý klub. Lze u ní sledovat statistiky docházky. Po vytvoření a aktivaci se událost rovnou zobrazí členům, pro které je určená.
E-přihlášky
E-přihláška je jednou ze čtyř druhů událostí, které lze v platformě EOS vytvořit. Je možné je propojit s automatickou platbou pro účastníky a jejich nejčastější využití je na soustředění, kempy nebo třeba semináře.
Nominace/Pozvánky
Nominace (v nesportovní variantě platformy Pozvánka) je jednou ze čtyř druhů událostí, které lze v platformě vytvořit. Hodí se především v případě, kdy na danou akci chcete pozvat konkrétní lidi napříč organizací.
Oprávnění a přístup
- Oprávnění pro správu: Pro správu pořádání je vyžadováno oprávnění do modulu Události. 
- Historie změn: Uživatelé s přístupem k modulu Logy mohou si zobrazit historii všech změn provedených ve kterémkoli záznamu. 
