Podpora

Pořádání

Pořádání je jednou ze čtyř druhů událostí, které lze v platformě EOS vytvořit. Hodí se, pokud organizujete nějakou akci a potřebujete si zajistit pomoc od vašich členů, popř. je za pomoc odměnit.

Umístění modulu

Pro přístup k modulu přejděte do Správa > Události.

Použití Pořádání

Typické použití Pořádání je např. brigáda nebo pomoc s organizací jakékoli události, např. zápasu, turnaje, konference, …. Hlavní rozdíl oproti e-přihlášce nebo nominaci/pozvánce je, že tu nenajdete možnost propojit akci s platbou, kterou má účastník za akci hradit. Zůstává tu však zásadní funkce nastavení bonusu (v penězích nebo bodech), který se účastníkovi za pomoc načte na jeho členské konto.

E-přihlášky

E-přihláška je jednou ze čtyř druhů událostí, které lze v platformě EOS vytvořit. Jejich nejčastější využití je na soustředění, kempy nebo semináře.

Práce s členskými konty

Členská konta jsou virtuální účty členů organizace, na něž je možné ručně nebo automaticky zaznamenávat plusové a minusové transakce. Je tak možné evidovat např. odměny nebo bonusy pro členy za jejich činnost, nebo naopak strhávat účastnické poplatky nebo pokuty. To vše transakcemi vytvořenými ručně nebo i automaticky.

Vytvoření nového Pořádání

  • Klikněte na tlačítko s ikonou “+“.

  • Vyberte buď Nová událost a poté Pořádání nebo rovnou zvolte Pořádání.

Základní údaje

Kdo událost uvidí

  • Zvolte, zda událost bude pro celou organizaci nebo pro konkrétní tým/y.

  • Také ji můžete omezit jen na určité podskupiny, pokud je máte vytvořené.

info icon
Členové pak událost vidí ve své Členské sekci / mobilní appce pod samostatnou položkou Pořádání. Popř. událost může být i viditelná v kalendáři týmu, pokud je to u události nastaveno.

E-přihlášky, nominace, pořádání

E-přihlášky, nominace a pořádání jsou vedle obecných událostí dalšími druhy událostí v platformě EOS.

Parametry pro přihlašování

  • Určete kapacitu (neomezená nebo konkrétní počet s počtem náhradníků).

    info icon
    Pokud je kapacita plná a někdo z přihlášených je dodatečně zamítnut, první přihlášený náhradník se automaticky posune mezi hlavní účastníky.
  • Nastavte datum, od kdy do kdy se bude možné přihlašovat. Pokud datum nenastavíte, přihlašování probíhá od aktivování události až do jejího začátku.

Bonus pro účastníky

info icon
V pořádání není možné nastavit více rolí/pozic, na které sháníte pomoc, ani více různých odměn. Bližší informace o tom, co potřebujete, můžete pro zájemce uvést do pole Popis.

Automatické akce

  • Zařadit na soupisku – člen bude po potvrzení účasti automaticky zařazen do vybraného týmu.

Další nastavení

  • Seznam účastníků viditelný členům (netýká se správců týmů – ti vidí vždy omluvené včetně omluvenek):

    • ne – běžní členové mezi sebou neuvidí, kdo se události účastní a kdo ne.

    • ano, bez omluvenek – členové mezi sebou vidí, kdo se události účastní a kdo ne, ale nevidí důvod neúčasti.

    • ano, včetně omluvenek – členové mezi sebou vidí, kdo se události účastní a kdo ne. U omluvených pak vidí i důvod.

  • Povolit komentáře k události – při zaškrtnutí členové mohou k události přidávat komentáře.

  • Zobrazit událost v kalendáři na zdi – při zaškrtnutí se událost zobrazuje v kalendáři týmů vybraných v bloku Kdo událost uvidí. V opačném případě se událost členům zobrazuje pouze v Členské sekci pod položkou Pořádání.

    E-přihlášky, nominace, pořádání

    E-přihlášky, nominace a pořádání jsou vedle obecných událostí dalšími druhy událostí v platformě EOS.

  • Zobrazovat událost na webu – pokud používáte EOS web, je možné událost zobrazovat i na webu.

  • Vytvořit událost jako aktivní – zaškrtněte, pokud rovnou chcete, aby se událost členům zobrazovala a mohli se na ni přihlašovat (pokud už je termín přihlašování). Můžete ji taky vytvořit jako neaktivní a aktivovat později. Členové ji do té doby neuvidí.

Notifikace

  • Nastavte Připomenutí před událostí – jak dlouho před začátkem události se členům její konání notifikací připomene:

    • nepřipomínat nikomu

    • připomenout účastníkům a nevyjádřeným – notifikace připomínající událost přijde všem, kteří vyjádřili kladnou účast + těm, pro které je událost určená, ale zatím svou účast nevyjádřili.

    • připomenout jen nevyjádřeným – notifikace připomínající událost přijde jen těm, kteří zatím svou účast nevyjádřili.

  • Vyberte, zda Zaslat členům notifikaci na novou událost – ta přijde hned, jakmile událost vytvoříte, popř. aktivujete, pokud ji chcete aktivovat později.

  • Při úpravě události tady můžete vybrat, jestli chcete zaslat notifikaci na změnu události – přijde všem, kterých se událost týká (tedy všem přihlášeným nebo nevyjádřeným účastníkům).

    Notifikace na události

    Platforma EOS zasílá všem členům řadu užitečných notifikací – včetně těch týkajících se událostí. Notifikace chodí do mobilní appky, potažmo do e-mailu.

Dokončete proces kliknutím na Vytvořit.

Detail události a přílohy

Proces přihlašování a práce s účastníky

  • Členům jednotlivá Pořádání, která se jich týkají, svítí v Členské sekci v záložce Pořádání.

  • Na ně se mohou přihlašovat. Pokud je vyčerpána hlavní kapacita, mohou se hlásit jako náhradníci.

  • Správci platformy/události přihlášené členy schvalují v Správa > Události > Pořádání > detail Pořádání > Účastníci.

    info icon
    Aktivní pořádání a nově přihlášení účastníci jsou vidět i v Správa > Přehled > Aktivní pořádání, odkud je možné se rovnou do práce s účastníky prokliknout.
  • Tam je možné si účastníky pomocí záložek filtrovat na Schválené, Zamítnuté, Čekající na schválení atp. Také v nich lze vyhledávat.

  • Po kliknutí na kontextové menu (tři tečky) u každého účastníka je možné:

    • schválit účast

    • zamítnout účast

    • označit jako náhradníka (popř. mu tento příznak odebrat)

    • úplně smazat – v takovém případě se bude moct na pořádání znovu přihlásit

    • změnit bonus

    • udělit bonus

    • zamítnout bonus

  • Akce jdou dělat i hromadně. Stačí zakliknout checkboxy u jednotlivých účastníků a objeví se tlačítko Hromadné akce.

  • Pro ruční přidání účastníka klikněte na tlačítko "+" a Přidat nové účastníky. Vyberte účastníka a následuje klasický schvalovací proces.

  • Další akce jsou k dispozici pod tlačítkem Další:

Další akce a možnosti

Oprávnění a přístup

  • Oprávnění pro správu: Pro správu pořádání je vyžadováno oprávnění do modulu Události.

  • Historie změn: Uživatelé s přístupem k modulu Logy mohou si zobrazit historii všech změn provedených ve kterémkoli záznamu.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁