Podpora

Řešení problémů: S dokončením registrace ti musí pomoct tvůj zástupce

Hlásí vám člen nebo jeho zástupce, že mu nejde dokončit registrace? Že se nemůže přihlásit?

Situace

Po přihlášení se zobrazuje následující obrazovka?

U členů mladších 16 let (nebo dle nastavení jednotlivého klubu) je nutné, aby přihlašovacím procesem jako první prošel právě zástupce. Až následně může dostat přístup do platformy i dítě. Jednoho člena tedy v platformě mohou zastupovat jak oba rodiče, tak samo dítě – všichni pod vlastními přihlašovacími údaji.

Řešení 1: zástupce vybral, že je člen

Nejpravděpodobnější možnost je, že zástupci byla zaslána pozvánka, přes kterou se proklikl do tvorby uživatelského přístupu. Nicméně udělal chybu na první obrazovce, kde vybral, že je člen, nikoli zástupce. Platforma ho tedy považuje za dítě. Pokud si zástupce tvoří přístup, pod kterým bude člena zastupovat, musí vybrat, že je zástupce:


Je tedy třeba mu odebrat uživatele (Uživatel člena) a poslat mu novou pozvánku (ideálně rovnou zástupcovskou dole v bloku Zástupci), nebo přiřadit existujícího zástupce, pokud už je vytvořený u jiného svého člena/dítěte, popř. snadno vytvořit zástupce z již existujícího člena. Jakmile bude mít zástupce zástupcovský přístup, bude vše v pořádku a bude se moct přihlásit on i sám člen (dítě).

Také je možné, že zástupce už je ke členovi přidaný, ale nemá aktivní přístup (červená ikonka). Stačí mu tedy poslat na e-mail pozvánku:

Řešení 2: člen si vytvořil přístup dříve než zástupce

Druhá možnost je, že člen už si stihl vytvořil vlastní členský přístup (pozvánku může dostat jak zástupce, tak člen – do platformy mohou mít přístup oba). Tento člen už snaží přihlásit, ale ještě nemůže, protože u členů mladších 16 let (tento věk se pro vás dá libovolně nastavit) je třeba, aby se nejprve přihlásil zástupce a vyplnil osobní údaje včetně udělení souhlasů, pokud jsou vyžadovány. V tomto případě je s přístupy vše v pořádku a čeká se na první přihlášení zástupce.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁