Podpora

E-přihlášky

E-přihláška je jednou ze čtyř druhů událostí, které lze v platformě EOS vytvořit. Jejich nejčastější využití je na soustředění, kempy nebo semináře.

Použití e-přihlášek

Typické použití e-přihlášek je např. soustředění, letní kemp, seminář, exkurze apod. U e-přihlášek je možné nastavit více podrobných parametrů než u obecných událostí – např. vybrat, od kdy do kdy se dá na akci přihlašovat, nebo ji propojit s konkrétní platbou. E-přihláška je vždy určena pro celé týmy, organizační celky nebo všechny členy. Dá se také omezit ročníky nebo pohlavím. 

Umístění modulu

Pro přístup k modulu přejděte do Management > Události.

Vytvoření nové e-přihlášky

  • V pravém horním rohu obrazovky klikněte na tlačítko s ikonou „+“.

  • Vyberte buď Nová událost a poté E-přihláška nebo rovnou zvolte E-přihláška.

  • V bloku Základní údaje vyplňte následující údaje, které se budou zobrazovat účastníkům:

    • Typ události – vyberte z typů vytvořených v Nastavení > Události > Typy událostí

    • Název události

    • Krátký popis události

    • Začátek a konec (datum a čas)

    • Místo (vytvořené v Nastavení nebo vlastní text po zaškrtnutí Vyplnit místo ručně)

    • Popis (podrobný popis formátovaným textem)

info icon
Pro e-přihlášku lze vybrat pouze typ události, pro který se nesleduje docházka.
  • V bloku Kdo událost uvidí nastavíte, pro koho bude e-přihláška určena, tzn. kdo se na ni bude moct přihlašovat. Můžete ji určit pro celý klub nebo pro konkrétní tým/y. Dále její viditelnost můžete omezit podle nejstaršího ročníku, nejmladšího ročníku a/nebo pohlaví.

    • Podle nejstaršího ročníku: Když vyberete nejstarší ročník např. 1989, budou zahrnuti pouze členové tohoto roku narození a všichni mladší (1990, 1991 atd.).

    • Podle nejmladšího ročníku: Když vyberete nejmladší ročník např. 2008, budou zahrnuti pouze členové tohoto roku narození a všichni starší (2007, 2006 atd.).

    • Podle pohlaví.

  • V bloku Parametry pro přihlašování určete kapacitu přihlášky:

    • Kapacita může být neomezená (když nezadáte žádnou hodnotu).

    • Konkrétní počet i s počtem náhradníků.

      info icon
      Pokud je kapacita plná a někdo z přihlášených je dodatečně zamítnut, první přihlášený náhradník se automaticky posune mezi hlavní účastníky.
  • Nastavte datum od kdy do kdy se bude možné přihlašovat. Pokud datum nenastavíte, přihlašování probíhá od zaktivnění e-přihlášky až do začáteku události.

  • V bloku Bonus pro účastníky můžete vybrat typ bonusu, který každý z účastníků po události získá – buď žádný, nebo za účast, popř za hodinu.

  • V bloku Automatické akce můžete:

    • Přiřadit konkrétní skupinu plateb, do níž se každému potvrzenému účastníkovi vygeneruje platba.

      warning icon
      Nejprve je třeba si vytvořit a nastavit skupinu plateb, poté ji teprve přiřazujete k e-přihlášce. Skupinu vytvořte prázdnou a plátci vám do ní budou automaticky přibývat, když jim někdo schválí na e-přihlášce účast.
      info icon
      Plateb může být na událost napojených i více, takže je možné nechat automaticky generovat např. zálohovou platbu a hlavní platbu zvlášť – s různými splatnostmi. K tomu je potřeba vytvořit různé skupiny plateb a k přihlášce je přiřadit.
    • Pokud přiřadíte e-přihlášce platbu, můžete k ní přidat i možnost Dobrovolného příspěvku. Členovi se po potvrzení zájmu o událost zobrazí žádost o dobrovolný příspěvek. Bude moct zadat libovolnou částku, o kterou se automaticky navýší vygenerovaná platba.

    • Zařadit člena na soupisku – člen bude po potvrzení účasti automaticky zařazen na soupisku vybraného týmu.

      info icon
      Dá se využít např. jako interní přihláška do týmu/skupiny nebo na nějaký kurz pro současné členy. Pro daný účel si vytvoříte tým a přihlášení a potvrzení účastníci se vám automaticky do týmu přidávají. Poté s nimi můžete dále pracovat, např. s nimi komunikovat na týmové zdi, tvořit pro ně konkrétní události apod.
  • V bloku Další nastavení máte dodatečné možnosti:

    • Seznam účastníků viditelný členům: ne, ano, bez/s omluvenkami.

    • Povolení komentářů k události – možnost povolit členům psát k této události komentáře a diskutovat.

    • Zobrazovat událost v kalendáři na zdi – událost se bude zobrazovat na zdech všech týmů, pro které e-přihlášku určíte. Pokud možnost nevyberete, událost bude v členské sekci členům svítit pouze v záložce E-přihlášky.

    • Zobrazování na webu – pokud máte EOS web, je možné událost zobrazovat i na webu.

    • Vytvořit událost jako aktivní – událost můžete vytvořit jako neaktivní a aktivovat ji až později na výpisu e-přihlášek. Členové ji do té doby neuvidí.

  • V bloku Notifikace nastavte připomenutí před událostí:

    • nepřipomínat nikomu

    • připomenout účastníkům a nevyjádřeným

    • připomenout jen nevyjádřeným.

  • Při tvorbě nové e-přihlášky můžete vybrat, zda chcete členům zaslat notifikaci na novou událost.

  • Při úpravě události tady můžete vybrat, jestli chcete zaslat notifikaci na změnu události – přijde všem, kterých se událost týká (tedy všem přihlášeným nebo nevyjádřeným účastníkům).

  • Dokončete tvorbu e-přihlášky kliknutím na Vytvořit.

Proces přihlašování a práce s účastníky

  • Členům jednotlivé e-přihlášky, které se jich týkají, svítí v Členské sekci v záložce E-přihlášky.

  • Na ně se mohou přihlašovat. Pokud je vyčerpána hlavní kapacita, mohou se hlásit jako náhradníci.

  • Management přihlášené členy schvaluje v Management > Události > E-přihlášky > Účastníci.

    info icon
    Aktivní e-přihlášky a nově přihlášení účastníci jsou vidět i v Management > Přehled > Aktivní e-přihlášky, odkud je možné se rovnou do práce účastníky prokliknout.
  • Tam možné si účastníky pomocí záložek filtrovat na potvrzení, čekající na schválení atd. Také v nich lze vyhledávat.

  • Po kliknutí na kontextové menu (tři tečky) u každého účastníka je možné ho:

    • schválit

    • zamítnout

    • označit jako náhradníka (popř. mu tento příznak odebrat)

    • úplně smazat – v takovém případě se bude moct na e-přihlášku znovu přihlásit

  • Akce jdou dělat i hromadně. Stačí zakliknout boxy u jednotlivých účastníků a objeví se tlačítko hromadné akce. Krom běžných akcí je tam možné účastníkům i hromadně generovat platby.

info icon
V případě, že je e-přihláška propojená s konkrétní platbou, ta se automaticky schváleným účastníkům generuje. Pokud je ale potřeba nějakou nepřiřazenou platbu přihlášeným vytvořit zpětně, hodí se pro to hromadná akce. Tu využijete i v případě, kdy jste platbu zapomněli e-přihlášce přiřadit a mezitím jste už některé účastníky potvrdili.
  • Pro ruční přidání účastníka klikněte na tlačítko "+"a následuje klasický schvalovací proces.

  • Další akce jsou k dispozici pod tlačítkem Další:

    • Přidat účastníky do e-mailu - do hromadné mailingové zprávy, kterou jste si před tím vytvořili, pokud chcete hromadně zaslat oficiální zprávy nebo instrukce k akci pouze účastníkům.

    • Přidat účastníky na soupisku – v takovém případě je možné si vytvořit nový tým, pokud potřebujete intenzivně nebo po delší dobu být s účastníky v kontaktu, a takto si do něj přidat členy. Pak je možné týmovou zeď využít se všemi jejími funkcemi a výhodami.

    • Exportovat účastníky

Další akce a možnosti

Oprávnění a Přístup

  • Oprávnění pro správu: Pro správu e-přihlášek je vyžadováno oprávnění do modulu Události.

  • Historie změn: Uživatelé s přístupem k modulu Log mohou si zobrazit historii všech změn provedených ve kterémkoli záznamu.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁