Podpora

E-přihlášky

E-přihláška je jednou ze čtyř druhů událostí, které lze v platformě EOS vytvořit. Je možné je propojit s automatickou platbou pro účastníky a jejich nejčastější využití je na soustředění, kempy nebo třeba semináře.

Umístění modulu

Pro přístup k modulu přejděte do Správa > Události.

Použití e-přihlášek

Typické použití e-přihlášek je např. soustředění, letní kemp, seminář, exkurze atp. U e-přihlášek je možné nastavit více podrobných parametrů než u obecných událostí – např. vybrat, od kdy do kdy se dá na akci přihlašovat, nebo ji propojit s konkrétní platbou, která bude automaticky členům vytvořena. E-přihláška je vždy určena pro celé týmy, organizační celky nebo všechny členy organizace. Dá se také omezit ročníky nebo pohlavím. 

info icon
E-přihláška je interní událost pro členy vaší organizace. V Platformě EOS lze také vytvořit tzv. Přihlášku, kterou je možné určit jak pro členy, tak pro veřejnost. Je také možné jí nastavit více kroků se zcela vlastními formuláři.

Založení přihlášky a přehled

Díky přihláškám se na vaši akci nebo událost může přihlásit kdokoliv, ať už je členem vaší organizace (platformy), nebo patří mezi veřejnost. Vytvořte přihlášky s několika kroky a zcela vlastními formuláři.

Vytvoření nové e-přihlášky

  • Klikněte na tlačítko s ikonou “+“.

  • Vyberte buď Nová událost a poté E-přihláška nebo rovnou zvolte E-přihláška.

Základní údaje

Kdo událost uvidí

  • Zvolte, zda událost bude pro celou organizaci nebo pro konkrétní tým/y.

  • Také ji můžete omezit jen na určité podskupiny, pokud je máte vytvořené.

  • Dále můžete viditelnost / možnost přihlašování e-přihlášky omezit:

    • Podle nejstaršího ročníku: Když vyberete nejstarší ročník např. 1989, budou zahrnuti pouze členové tohoto roku narození a všichni mladší (1990, 1991 atd.).

    • Podle nejmladšího ročníku: Když vyberete nejmladší ročník např. 2008, budou zahrnuti pouze členové tohoto roku narození a všichni starší (2007, 2006 atd.).

    • Podle pohlaví.

info icon
Členové pak událost vidí ve své Členské sekci / mobilní appce pod samostatnou položkou E-přihlášky. Popř. událost může být i viditelná v kalendáři týmu, pokud je to u události nastaveno.

E-přihlášky, nominace, pořádání

E-přihlášky, nominace a pořádání jsou vedle obecných událostí dalšími druhy událostí v platformě EOS.

Parametry pro přihlašování

  • Určete kapacitu (neomezená nebo konkrétní počet s počtem náhradníků).

    info icon
    Pokud je kapacita plná a někdo z přihlášených je dodatečně zamítnut, první přihlášený náhradník se automaticky posune mezi hlavní účastníky.
  • Nastavte datum, od kdy do kdy se bude možné přihlašovat. Pokud datum nenastavíte, přihlašování probíhá od aktivování události až do jejího začátku.

Bonus pro účastníky

  • Zvolte typ bonusu, který členové za účast dostanou:

    • žádný

    • za účast – částka není ovlivněná délkou události

    • za hodinu – konečná částka se vypočítává dle délky trvání události

  • Při výběru za účast / za hodinu je třeba vybrat Členské konto, na které se bonus po skončení události a potvrzení účasti připíše.

Práce s členskými konty

Členská konta jsou virtuální účty členů organizace, na něž je možné ručně nebo automaticky zaznamenávat plusové a minusové transakce. Je tak možné evidovat např. odměny nebo bonusy pro členy za jejich činnost, nebo naopak strhávat účastnické poplatky nebo pokuty. To vše transakcemi vytvořenými ručně nebo i automaticky.

  • Následně vepište Výši bonusu (v korunách / v bodech – dle nastavení Členského konta).

Automatické akce

  • Vygenerovat platby – přiřadit konkrétní skupinu plateb, do níž se každému potvrzenému účastníkovi vygeneruje platba.

    warning icon
    Nejprve je třeba si vytvořit a nastavit skupinu plateb, poté ji teprve přiřazujete k e-přihlášce. Skupinu vytvořte prázdnou a plátci vám do ní budou automaticky přibývat, když jim správce schválí na e-přihlášce účast.

    Platby

    Platforma EOS umožňuje tvořit platební předpisy pro vaše členy, evidovat všechny příchozí platby, generovat potvrzení o úhradě, tvořit přehledy a exporty. To vše s napojením na internetové bankovnictví pro automatické párování plateb z účtu.

    info icon
    Plateb může být na událost napojených i více, takže je možné nechat automaticky generovat např. zálohovou platbu a hlavní platbu zvlášť – s různými splatnostmi. K tomu je potřeba vytvořit různé skupiny plateb a k e-přihlášce je přiřadit.
    • Pokud přiřadíte e-přihlášce platbu, můžete k ní přidat i možnost Dobrovolného příspěvku. Členovi se po potvrzení zájmu o událost zobrazí žádost o dobrovolný příspěvek. Bude moct zadat libovolnou částku, o kterou se automaticky navýší vygenerovaná platba.

  • Zařadit na soupisku – člen bude po potvrzení účasti automaticky zařazen do vybraného týmu.

    info icon
    Dá se využít např. jako interní přihláška do týmu/skupiny nebo na nějaký kurz pro současné členy. Pro daný účel si vytvoříte tým a přihlášení a potvrzení účastníci se vám automaticky do týmu přidávají. Poté s nimi můžete dále pracovat, např. s nimi komunikovat na týmové zdi, tvořit pro ně konkrétní události apod.

Další nastavení

  • Seznam účastníků viditelný členům (netýká se správců týmů – ti vidí vždy omluvené včetně omluvenek):

    • ne – běžní členové mezi sebou neuvidí, kdo se události účastní a kdo ne.

    • ano, bez omluvenek – členové mezi sebou vidí, kdo se události účastní a kdo ne, ale nevidí důvod neúčasti.

    • ano, včetně omluvenek – členové mezi sebou vidí, kdo se události účastní a kdo ne. U omluvených pak vidí i důvod.

  • Povolit komentáře k události – při zaškrtnutí členové mohou k události přidávat komentáře.

  • Zobrazit událost v kalendáři na zdi – při zaškrtnutí se událost zobrazuje v kalendáři týmů vybraných v bloku Kdo událost uvidí. V opačném případě se událost členům zobrazuje pouze v Členské sekci pod položkou E-přihlášky.

    E-přihlášky, nominace, pořádání

    E-přihlášky, nominace a pořádání jsou vedle obecných událostí dalšími druhy událostí v platformě EOS.

  • Zobrazovat událost na webu – pokud používáte EOS web, je možné událost zobrazovat i na webu.

  • Vytvořit událost jako aktivní – zaškrtněte, pokud rovnou chcete, aby se událost členům zobrazovala a mohli se na ni přihlašovat (pokud už je termín přihlašování). Můžete ji taky vytvořit jako neaktivní a aktivovat později. Členové ji do té doby neuvidí.

Notifikace

  • Nastavte Připomenutí před událostí – jak dlouho před začátkem události se členům její konání notifikací připomene:

    • nepřipomínat nikomu

    • připomenout účastníkům a nevyjádřeným – notifikace připomínající událost přijde všem, kteří vyjádřili kladnou účast + těm, pro které je událost určená, ale zatím svou účast nevyjádřili.

    • připomenout jen nevyjádřeným – notifikace připomínající událost přijde jen těm, kteří zatím svou účast nevyjádřili.

  • Vyberte, zda Zaslat členům notifikaci na novou událost – ta přijde hned, jakmile událost vytvoříte, popř. aktivujete, pokud ji chcete aktivovat později.

  • Při úpravě události tady můžete vybrat, jestli chcete zaslat notifikaci na změnu události – přijde všem, kterých se událost týká (tedy všem přihlášeným nebo nevyjádřeným účastníkům).

    Notifikace na události

    Platforma EOS zasílá všem členům řadu užitečných notifikací – včetně těch týkajících se událostí. Notifikace chodí do mobilní appky, potažmo do e-mailu.

Dokončete proces kliknutím na Vytvořit.

Detail události a přílohy

Proces přihlašování a práce s účastníky

  • Členům jednotlivé e-přihlášky, které se jich týkají, svítí v Členské sekci v záložce E-přihlášky.

  • Na ně se mohou přihlašovat. Pokud je vyčerpána hlavní kapacita, mohou se hlásit jako náhradníci.

  • Správci platformy/události přihlášené členy schvalují v Správa > Události > E-přihlášky > detail e-přihlášky > Účastníci.

    info icon
    Aktivní e-přihlášky a nově přihlášení účastníci jsou vidět i v Správa> Přehled > Aktivní e-přihlášky, odkud je možné se rovnou do práce účastníky prokliknout.
  • Tam je možné si účastníky pomocí záložek filtrovat na Schválené, Zamítnuté, Čekající na schválení atp. Také v nich lze vyhledávat.

  • Po kliknutí na kontextové menu (tři tečky) u každého účastníka je možné ho:

    • schválit

    • zamítnout

    • označit jako náhradníka (popř. mu tento příznak odebrat)

    • úplně smazat – v takovém případě se bude moct na e-přihlášku znovu přihlásit

  • Akce jdou dělat i hromadně. Stačí zakliknout checkboxy u jednotlivých účastníků a objeví se tlačítko Hromadné akce.

    • Máte k dispozici standardní akce jako u jednotlivých účastníků.

    • Navíc je tu možnost hromadně vygenerovat platby.

      info icon
      V případě, že je e-přihláška propojená s konkrétní platbou, ta se automaticky schváleným účastníkům generuje. Pokud je ale potřeba nějakou později přiřazenou platbu přihlášeným vytvořit zpětně, hodí se pro to hromadná akce. Tu využijete i v případě, kdy jste platbu zapomněli e-přihlášce přiřadit a mezitím jste už některé účastníky potvrdili.

Další akce a možnosti

Oprávnění a přístup

  • Oprávnění pro správu: Pro správu e-přihlášek je vyžadováno oprávnění do modulu Události.

  • Historie změn: Uživatelé s přístupem k modulu Logy mohou si zobrazit historii všech změn provedených ve kterémkoli záznamu.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁