Pro přístup k modulu přejděte do části Správa > Události.
V sekci Správa > Události najdete seznam všech událostí jednotlivých týmů.
Vyberte sezonu, organizační celek a tým, pro který chcete události zobrazit.
Záložkami se pak můžete překlikávat mezi událostmi dle jejich stavu:
Nadcházející (seřazené chronologicky od nejbližší budoucí)
Skončené (seřazené chronologicky od poslední skončené)
Zrušené (seřazené chronologicky od poslední zrušené)
Novou událost můžete vytvořit kliknutím na “+“.
Na zobrazeném přehledu vidíte:
Typ události – podle barvy a ikony ihned poznáte, o jaký typ události se jedná. Vlastní typy si můžete vytvořit v Nastavení.
Typy událostí
Vytvořte a nastavte si vlastní typy událostí vhodné pro vaši organizaci. Ty budete přiřazovat jednotlivým událostem, které se tak budou chovat dle parametrů nastavených v jednotlivých typech.
Datum a čas konání
Zda se jedná o opakující se (ikona kalendáře se dvěma šipkami dokola), nebo jednorázovou událost (bez ikony)
Název události a místo konání
Interní poznámka (ikonka bločku) s možností editace
Funkce
informace, o jaký druh události se jedná (e-přihláška, nominace/pozvánka, pořádání)
možnost přepínačem snadno aktivovat a deaktivovat událost (členové ji neuvidí)
pokud je prázdné = obecná událost
Účast
Obecné události se sledováním docházky:
pokud není uložená docházka: číslo = počet členů s očekávanou účastí, po rozkliknutí jsou vidět jen ti, kteří aktivně vyjádřili účast (pozitivně či negativně).
pokud je docházka uložená = počet členů, kteří se události zúčastnili, po rozkliknutí jsou vidět všichni se zaznamenanou reálnou účastí/neúčastí
Správa docházky
Na události, které mají nastavené sledování docházky, se členové postupně mohou přihlašovat a vy tak máte v reálném čase přehled, kdo se účastní a kdo se omlouvá. Poté můžete docházku uložit a ta se zapíše do statistik týmu.
Obecná událost bez sledování docházky:
číslo = počet členů, kteří vyjádřili o událost zájem (vybrali mám zájem)
E-přihláška, Pořádání
číslo = počet přihlášených členů
Nominace/pozvánka
první číslo (před lomítkem) = počet potvrzených účastníků
druhé číslo (za lomítkem) = počet všech nominovaných/pozvaných členů, kteří účast nezamítli
po rozkliknutí vidíte podrobně, kdo je nominovaný/pozvaný, kdo potvrdil, kdo odmítl, kdo se nevyjádřil
Podskupiny – vyplněno, pokud je událost určená pro podskupinu daného týmu
Podskupiny týmu
Členy týmů je možné rozdělit na menší části podle toho, jak spolu fungují nebo jak s nimi potřebujete komunikovat a zvlášť pracovat.
Další týmy – vyplněno, pokud je událost kromě výše vybraného týmu určená i pro další týmy
Kliknutím na ikonu události si zobrazíte její náhled s detaily a akcemi. Je např. možné i zkopírovat interní odkaz na událost a sdílet ho v případě potřeby kdekoli se členy (bude fungovat pouze pro členy s přístupem do platformy/appky.
Kontextové menu (tři tečky) nabízí další možnosti:
Detail události – podrobnosti o dané události, pokud je opakující, dole najdete přehled následujících a předchozích
Účastníci – detailní pohled na účastníky
Upravit – možnost upravit detaily a parametry události.
Kopírovat – možnost událost zkopírovat, vytvořit z ní novou událost jiného druhu – zobrazí se předvyplněný formulář nové události, kterou si jen donastavíte dle potřeby
Převést na jiný druh události – tato možnost je k dispozici pouze u obecné události s typem bez sledování docházky – je možné u z ní udělat nominaci/pozvánku, e-přihlášku nebo pořádání
Ponechat událost po převodu aktivní – u neaktivní události můžete provést změny, doplnit účastníky a pak ji teprve aktivovat.
Ponechat účastníky – při zaškrtnutí se členové, kteří o danou obecnou událost projevili zájem, rovnou zařadí mezi účastníky.
Převod a kopírování událostí
Obecné události bez docházky je v EOS možné převádět na jakýkoli jiný druh události. Z obecné události tak teď třeba udělat nominaci. Další užitečnou možností je také kopírování událostí.
Historie změn – záznam všech změn, které se u položky udály
Zrušit
Událost nezmizí z kalendářů, ale červeně se přeškrtne a není možné na ni vyjadřovat účast.
Je možné ji zase obnovit. Na zrušení a obnovení chodí členům notifikace.
Je možné uvést pro správce (členové ho nevidí) důvod zrušení.
Lze zrušit i Včetně všech budoucích opakování
Lze Zaslat členům notifikaci o změně
Smazat
Událost se navždy smaže a přestane se zobrazovat v Členské sekci i sekci Správa.
Tato akce nejde vrátit zpět a nezasílá se na ni členům notifikace.
Lze smazat i Včetně všech budoucích opakování
Obnovit – akce dostupná pouze u zrušených událostí
E-přihlášky, nominace/pozvánky a pořádání mají navíc možnosti:
Přesunout událost do jiné sezony
Přidat účastníky do mailingu
Exportovat účastníky
Klikněte na Další a najdete možnosti.
Zobrazit si pouze události dle jejich druhu napříč týmy. Se všemi položkami v těchto přehledech se pracuje stejně jako v základním přehledu událostí (viz. výše).
E-přihlášky – zobrazíte si pouze všechny e-přihlášky vytvořené napříč všemi týmy a
E-přihlášky
E-přihláška je jednou ze čtyř druhů událostí, které lze v platformě EOS vytvořit. Je možné je propojit s automatickou platbou pro účastníky a jejich nejčastější využití je na soustředění, kempy nebo třeba semináře.
Nominace/pozvánky – zobrazíte si pouze všechny nominace/pozvánky vytvořené napříč všemi týmy a můžete s nimi pracovat.
Nominace/Pozvánky
Nominace (v nesportovní variantě platformy Pozvánka) je jednou ze čtyř druhů událostí, které lze v platformě vytvořit. Hodí se především v případě, kdy na danou akci chcete pozvat konkrétní lidi napříč organizací.
Pořádání – zobrazíte si pouze všechna pořádání vytvořená napříč všemi týmy a můžete s nimi pracovat.
Pořádání
Pořádání je jednou ze čtyř druhů událostí, které lze v platformě EOS vytvořit. Hodí se, pokud organizujete nějakou akci a potřebujete si zajistit pomoc od vašich členů, popř. je za pomoc odměnit.
Pro celou organizaci – zobrazíte si události napříč jednotlivými druhy (obecná, e-přihláška, nominace, pořádání) vytvořené pro celou organizaci (při vytváření/úpravě události zaškrtnutá volba Celá organizace, místo výběru konkrétního týmů a podskupin).
Export – vyberte, jestli chcete Export se seznamem a přehledem jednotlivých Událostí nebo přehled Docházky. Vyberte:
Sezonu, ze které chcete data exportovat
Týmy – za které chcete data exportovat
Od a Do – vyberete rozsah dat, za která chcete data exportovat
Klikněte na Stáhnout data a vyexportuje se soubor XLSX nebo CSV, dle vašeho výběru
Importy událostí – možnost automatizovaných importů do kalendářů týmů pomocí odběru kalendáře nebo z externích systémů:
iCal – import/odběr z libovolného odkazu iCal kalendáře
Český svaz ledního hokeje
Česká basketbalová federace
Český svaz házené
Českomoravský svaz hokejbalu
Česká softballová asociace
Česká baseballové asociace
Český volejbalový svaz
Přejít na obrazovku Všechny události
Zde si zobrazíte kompletně všechny události bez ohledu na jejich druh, typ nebo sezonu, pro kterou byla vytvořená, pro koho je/byla určená.
Díky řádku Vyhledat můžete vyhledat jakoukoli události dle jejího názvu.
Tlačítko Zobrazené sloupce zobrazí jen vybrané sloupce, s možnosti jejich libovolného seřazení. Můžete přidat tyto:
Automatická odměna – ano/ne – informace, zda je u dané události nastavené automatické připisování odměny správcům týmu
Autor – jméno zakladatele události
Bonus – konto – název konta, na které se připisuje bonus za účast na dané události
Bonus – suma – částka, která se připisuje za účast na dané události
Bonus – typ – žádný / za účast
Připomenutí předem – datum a čas, na kdy je nastavené odeslání notifikace na nadcházející událost, pokud byla nastavena
Datum úpravy
Datum vytvoření
Datum zrušení
Délka (h)
Dobrovolný příspěvek – jestli byl nastaven: ano/ne
Funkce – zda se jedná o obecnou, e-přihlášku, nominaci nebo pořádání
Interní poznámka – ikona bločku, pokud byla vepsána, je možné ji přečíst nebo editovat
Kapacita
Kapacita
Konec – datum konce události
Krátký popis
Místo
Náplň – zobrazení náplně pokud byla vyplněna
Náplň události
U každé události je možné zadávat náplň činností na dané události, která je vyžadována např. pro účely dotace od NSA.
Název
Obrazovky – popis – popis události pro zobrazování na veřejných obrazovkách
Omezení – nejmladší – rok narození nejmladších, pro které je událost určená
Omezení – nejstarší – rok narození nejstarších, pro které je událost určená
Omezení – pohlaví – pokud je událost určená jen pro kluky/holky
Opakovaná událost
Popis
Poplatek – konto – informace, ze kterého členského konta se strhl poplatek za danou událost
Poplatek – suma – částka, která se strhla za danou událost jednotlivci
Přihlašování do – datum a čas, do kterého se bylo možné na událost hlásit
Přihlašování od – datum a čas, od kterého bylo možné se na událost hlásit
Sezona – sezona/období, do kterého je událost zařazena
Týmy – týmy, pro které je událost určená
Typ události – název typu události dané události
Typy událostí
Vytvořte a nastavte si vlastní typy událostí vhodné pro vaši organizaci. Ty budete přiřazovat jednotlivým událostem, které se tak budou chovat dle parametrů nastavených v jednotlivých typech.
Účast – počet členů na dané události (zobrazení dle druhu události – viz. výše)
Web – zda je událost viditelná na webu (pokud máte od EOS s Platformou i webové stránky)
Začátek – datum a čas začátku události
Zrušení – poznámka – vyplněný důvod, proč byla daná událost zrušená
Zrušeno – informace ano/ne, zda byla událost zrušená
Tlačítkem Pokročilé filtrování si můžete ve všech platbách filtrovat dle vybraných kritérií:
Bonus pro účastníky – filtrujte události, podle toho, jestli mají nebo nemají nastavený bonus pro účastníky.
Datum konání – do – zobrazte si události podle toho, kdy končí. Můžete zadat rozmezí konce události a vyfiltrovat si tak např. všechny události, které končí tento měsíc. Tímto filtrem můžete nastavovat pouze rozmezí konce události, pokud potřebujete filtrovat i podle začátku události, použijte filtr Datum konání – od. Tyto dva filtry můžete spolu kombinovat.
Datum konání – od – zobrazte si události podle toho, kdy začínají. Můžete zadat rozmezí začátku události a vyfiltrovat si tak např. všechny události, které začínají tento měsíc. Tímto filtrem můžete nastavovat pouze rozmezí začátku události, pokud potřebujete filtrovat i podle konce, použij filtr Datum konání – do. Tyto dva filtry můžete spolu kombinovat.
Datum vytvoření – filtrujte si události podle jejich data vytvoření. Lze nastavit rozmezí dvou dat, nebo pouze jedno z nich.
Druh události – filtrujte události podle druhu. Můžete je mezi sebou kombinovat a zobrazit si tak např. jenom všechny E-přihlášky a všechna Pořádání.
Importované události – filtrujte si importované události podle zdroje, ze kterého se importují.
Místo – filtrujte si události podle místa, na kterém se konají. Můžete vybírat mezi existujícími místy, které máte v platformě založené v modulu Místa.
Místa událostí
Vytvořte si katalog vlastních míst, která následně můžete přiřazovat k událostem. Místa si můžete sdružovat i do kategorií.
Org. celky – filtrujte si události podle organizačních celků organizace. Lze vybrat i více organizačních celků naráz.
Poplatek za účast – filtrujte události, podle toho, jestli mají nebo nemají nastavený poplatek za účast.
Poslední změna – filtrujte si události podle data, kdy se událost naposledy změnila. Lze nastavit rozmezí dvou dat, nebo pouze jedno z nich.
Sezona – zobrazte si všechny události za konkrétní sezonu nebo ty bez přiřazené sezony. Pokud si potřebujete vyfiltrovat pouze události za konkrétní tým, použijte filtr Týmy.
Týmy – zobrazte si události podle toho, pro jaké týmy jsou určeny. Můžete kombinovat týmy v rámci jedné sezony i napříč více sezonami.
Typ události – zobrazte si události podle jejich nastaveného Typu – lze vybrat i více typů naráz.
Typy událostí
Vytvořte a nastavte si vlastní typy událostí vhodné pro vaši organizaci. Ty budete přiřazovat jednotlivým událostem, které se tak budou chovat dle parametrů nastavených v jednotlivých typech.
Účast členů – filtrujte si události podle toho, jaký člen nebo členové se jich zúčastnili nebo se jich teprve mají účastnit.
Události pro celou organizaci – zobrazte si pouze ty události, které jsou určeny pro celou organizaci.
Události s docházkou – zobrazte si pouze ty události, u kterých se na základě jejich nastaveného Typu sleduje docházka. Pokud potřebujete pouze události s konkrétním typem, použijte filtr Typ události.
Zobrazení na webu – zobrazte si pouze ty události, které se zobrazují nebo nezobrazují na webu.
Zrušené události – zobrazte si pouze ty události, které jsou, nebo nejsou zrušené. Pokud máte pro události nastavené důvody zrušení, můžete si vyfiltrovat události s konkrétním důvodem zrušení.
Důvody zrušení událostí
Ke zrušení událostí vedou různé důvody. V tomto nastavení si tyto důvody můžete sami definovat pro svůj lepší přehled. Jakmile budete mít důvody zrušení vytvořené, platforma se bude vždy při akci zrušení události na důvod ptát.
Tlačítkem Export si můžete váš zafiltrovaný pohled vyexportovat. Získáte tak tabulku s libovolnými událostmi, které si na základě filtrů a sloupců sami vyberete.
Kliknutím na tlačítko s dalekohledem je možné pracovat s pohledy – uložit si zafiltrovaný pohled k použití na příště nebo dříve uložené pohledy spravovat.
Další, zjednodušená možnost exportu událostí a také hromadný export docházky je k dispozici na úvodní stránce Správa > Události > Další > Export.
Všechny události se přehledně zobrazují v modulu Plánovací kalendář.
Plánovací kalendář
V plánovacím kalendáři máte přehled veškerých událostí vaší organizace na jednom místě. Nastavte si vlastní zobrazení kalendáře pro váš přehled napříč všemi akcemi nebo kalendář vyvěste v PDF nebo fyzicky pro vaše členy či veřejnost.
Oprávnění pro správu: Pro správu událostí je vyžadováno oprávnění do modulu Události.
Historie změn: Uživatelé s přístupem k modulu Logy mohou si zobrazit historii všech změn provedených ve kterémkoli záznamu.