Podpora

Přehledy událostí

V platformě si podle potřeby můžete zobrazovat různé přehledy událostí dle toho, co vás aktuálně zajímá. Můžete v nich také vyhledávat nebo je filtrovat.

Umístění modulu

Pro přístup k modulu přejděte do části Správa > Události.

Základní přehled

  • V sekci Správa > Události najdete seznam všech událostí jednotlivých týmů.

  • Vyberte sezonu, organizační celek a tým, pro který chcete události zobrazit.

  • Záložkami se pak můžete překlikávat mezi událostmi dle jejich stavu:

    • Nadcházející (seřazené chronologicky od nejbližší budoucí)

    • Skončené (seřazené chronologicky od poslední skončené)

    • Zrušené (seřazené chronologicky od poslední zrušené)

success icon
Pro vybraný tým ve vybrané dané sezoně se zde zobrazují všechny události všech druhů (obecné, e-přihlášky, nominace/pozvánky, pořádání.
info icon
Je-li událost určená pro celou organizaci, zobrazuje se v přehledu všech týmů.
  • Novou událost můžete vytvořit kliknutím na “+“.

Práce s událostmi

Na zobrazeném přehledu vidíte:

  • datum a čas konání

  • zda se jedná o opakující se (ikona kalendáře se dvěma šipkami dokola) nebo jednorázovou událost

  • název události a místo konání

  • interní poznámka (ikonka bločku) s možností editace

  • Funkce

    • informace, o jaký druh události se jedná (e-přihláška, nominace/pozvánka/pořádání)

    • pokud je prázdné = obecná událost

  • Účast

    • Obecné události se sledováním docházky:

      • pokud není uložená docházka: číslo = počet lidí, kterých se událost týká, po rozkliknutí jsou ale vidět jen ti, kteří vyjádřili účast (kladně či negativně).

      • pokud je docházka uložená = počet lidí, kteří se události účastnili, po rozkliknutí jsou vidět všichni se zaznamenanou reálnou účastí/neúčastí

    • Obecná událost bez sledování docházky:

      • číslo = počet přihlášených členů

    • E-přihláška, Pořádání

      • číslo = počet přihlášených členů

    • Nominace

      • první číslo (před lomítkem) = počet potvrzených kladných nominací

      • druhé číslo (za lomítkem) = počet nominovaných bez vyjádření

      • po rozkliknutí vidíte podrobně, kdo je nominovaný, kdo potvrdil, odmítl, kdo se nevyjádřil

  • Podskupiny - vyplněno, pokud je událost určená pro podskupinu daného týmu

  • Další týmy - vyplněno, pokud je událost kromě výše vybraného týmu určená i pro další týmy

Nadcházející a skončené

  • Tři tečky nabízejí další možnosti

    • Detail události - podrobnosti o dané události, pokud je opakující, dole najdete přehled následujících a předchozích

    • Účastníci - zobrazíte si detailně počet účastníků, v případě e-přihlášky, nominace a pořádání jsou podrobněji rozděleni dle toho, v jaké fázi jsou. Více: Odkaz na články Obecné události, E-Přihlášky, Nominace, Pořádání

    • Upravit - můžete měnit parametry události. Buď jen této jedny, nebo všech následujících (pokud se jedná o opakující se) - stačí zaškrtnout: Aplikovat úpravy i na všechny budoucí události.

    • Kopírovat - je možné danou událost zkopírovat, je možné vytvořit i jiný typ události, zobrazí se předvyplněný formulář nové události, je možné parametry upravit

    • Historie změn - zaznamenáno, kdy a kdo událost vytvořil, případně ji upravil

    • Převést na jiný druh události - tato možnost se objeví pouze u obecné události bez sledování docházky, je možné u z ní udělat nominaci, e-přihlášku nebo pořádání

      • Ponechat událost po převodu aktivní - u neaktivní události můžete provést změny, doplnit účastníky a pak ji teprve aktivovat.

      • Ponechat účastníky - při zaškrtnutí se členové, kteří o danou obecnou událost projevili zájem, rovnou zařadí mezi účastníky.

    barevný rámeček: u e-přihlášek, nominací a pořádání se objeví navíc možnosti: přesunout událost do jiné sezony, zařadit účastníky události do emailu nebo možnost exportovat účastníky

    • Zrušit - událost nezmizí z kalendářů, ale červeně se přeškrtne a není možné vyjadřování účasti. Je možné ji obnovit.

      • je možné pro vedení organizace (členové ho nevidí) důvod zrušení. Odkaz na článek Důvody zrušení události

      • lze zrušit i Včetně všech budoucích opakování

      • lze Zaslat členům notifikaci o změně

    • Smazat - událost se navždy smaže a přestane se zobrazovat v Členské sekci i sekci Správa. Tato akce nejde vrátit zpět.

      • Lze smazat i Včetně všech budoucích opakování

Práce se zrušenými událost,mi

Další možnosti

Ve Správa > Události > Další najdete tyto přehledy:

E-přihlášky

Zde si zobrazíte všechny e-přihlášky vytvořené napříč všemi týmy a můžete s nimi pracovat. Odkaz na článek: e-přihláška

Nominace

Zde si zobrazíte všechny nominace vytvořené napříč všemi týmy a můžete s nimi pracovat. Odkaz na článek: Nominace

Pořádání

Zde si zobrazíte všechny nominace vytvořené napříč všemi týmy a můžete s nimi pracovat. Odkaz na článek: Pořádání

Pro celou organizaci

Zde si zobrazíte události napříč jednotlivými druhy (obecná, e-přihláška, nominace, pořádání) vytvořené pro celou organizaci (nikoliv pro jednotlivé týmy). Pracuje se s nimi stejně jako v přehledu událostí pro určitý tým. (viz. výše)

Všechny události

Zde si zobrazíte všechny události bez ohledu na druh, sezonu, ve které byla vytvořená, pro koho je/byla určená. Stejně jako v modulu Členové je možné zde vepsáním klíčových slov vyhledávat, zobrazovat sloupce, filtrovat, exportovat, ukládat pohled.

  • Zobrazené sloupce

    • Automatická odměna RT - ano/ne - informace, zda je u dané události nastavené automatické připisování odměny správcům týmu

    • Autor - jméno zakladatele události

    • Bonus – konto - název konta, na které se připisuje bonus za účast na dané události

    • Bonus – suma - částka, která se připisuje za účast na dané události

    • Bonus – typ - žádný/za účast

    • Datum připomenutí před začátkem - datum a čas, kdy se odeslala notifikace na událost, pokud byla nastavena

    • Datum upravení

    • Datum vytvoření

    • Datum zrušení

    • Délka (h)

    • Dobrovolný příspěvek - jestli byl nastaven: ano/ne

    • Funkce - zda se jedná o obecnou, e-přihlášku, nominaci nebo pořádání

    • Interní poznámka - ikona bločku, pokud byla vepsána, je možné ji přečíst

    • Kapacita - kolik lidí se mohlo přihlásit na událost

    • Kapacita - náhradníci - kolik náhradníků se mohlo přihlásit na událost

    • Konec - kdy událost skončila

    • Krátký popis - lze přečíst krátký popis

    • Místo - kde se událost koná/konala

    • Náplň - zobrazení náplně pokud byla vyplněná (Odkaz na článek Náplň události)

    • Název - pojmenování události

    • Omezení - nejmladší ročník - rok narození nejmladších, pro které je/byla událost určená

    • Omezení - nejstarší ročník - rok narození nejstarších, pro které je/byla událost určená

    • Omezení – pohlaví - pokud je/byla událost určená jen pro ženy/muže

    • Opakovaná událost

    • Popis - lze přečíst popis

    • Popis pro veřejné obrazovky

    • Poplatek – konto - informace, ze kterého členského konta se strhl poplatek za danou událost

    • Poplatek – suma - částka, která se strhla za danou událost jednotlivci

    • Poznámka ke zrušení - důvod, proč byla daná událost zrušená

    • Přihlašování - konec - datum a čas, do kterého se bylo možné na událost hlásit

    • Přihlašování - začátek - datum a čas, od kterého bylo možné se na událost hlásit

    • Sezona - v jaké sezoně se bude konat/konala se událost

    • Týmy - týmy, pro které je/byla událost určená

    • Typ události - název typu události, jako který byla vytvořená (Odkaz na článek Typy událostí)

    • Účast - počet členů na dané události (zobrazení dle druhu události - viz. výše)

    • Web - zda byla/nebyla/je/není událost viditelná na webu (pokud máte od EOS s Platformou i webové stránky)

    • Začátek - datum a čas začátku události

    • Zrušeno - informace ano/ne, zda byla událost zrušená

  • Pokročilé filtrování

    • Bonus pro účastníky - Událost má/nemá nastavený bonus za účast

    • Datum konání - do - rozmezí datumů, mezi kterými daná událost končila

    • Datum konání - od - rozmezí datumů, mezi kterými daná událost začínala

    • Datum vytvoření - rozmezí datumů, mezi kterými byla daná událost vytvořená

    • Druh události - obecná/e-přihláška/nominace/pořádání

    • Importované události - ???

    • Místo - události konané na vybraném místě (Odkaz na článek Místa událostí)

    • Org. celky

      • S přiřazeným org. celkem - vybrat konkrétní (lze vybrat více)

      • bez přidaného org. celku - události, které nebyly vytvořené pro žádný org. celek

    • Poplatek za účast - událost má/nemá nastavený poplatek za účast

    • Poslední změna - rozmezí datumů, mezi kterými byla daná událost upravena

    • Sezona - možnost zobrazit události konané v určité sezoně (lze vybrat více)

    • Týmy - možnost zobrazit události vytvořené pro konkrétní tým (lze vybrat více)

    • Typ události - možnost zobrazit si jen konkrétní typy událostí (lze vybrat více) - odkaz na článek Typy událostí

    • Účast členů

      Filtruj si události podle toho, jaký člen nebo členové se jich zúčastnili nebo se jich teprve mají účastnit.

    • Události pro celou organizaci - Událost je/není pro celou organizaci

    • Události s docházkou - Událost s docházkou/bez docházky

    • Zobrazení na webu - možnost zobrazit události, které se (ne)Zobrazují na webu (pokud máte s platformou od EOS i webové stránky)

    • Zrušené události

      • Událost je zrušená - podfiltr dle důvodů zrušení (lze vybrat více) odkaz na článek Důvody zrušení události

      • Událost není zrušená

  • Uložení pohledu

    Pohled, který si nadefinujete (tedy zobrazené sloupce a filtry), lze uložit. Stačí kliknout na ikonku dalekohledu > Uložit tento pohled a zvolit název. Pak už si ho kdykoliv můžete zobrazit. Uložené pohledy lze i spravovat.

    Kliknutím na Výchozí pohled se z jakéhokoliv zobrazení dostanete na to základní, námi předdefinované.

  • Export událostí

    Jakýkoliv pohled na události lze exportovat. Export najdete pod symbolem mráčku se šipkou dolů. V excelu potom s událostmi můžete dál pracovat.

Export

Ve Správa > Události > Další > Export

Stáhnout si můžete přehled událostí:

  • Export: Události

  • Typ exportu: Obecný export událostí

  • Formát souboru: XLSX/CSV

  • Sezona - vyberete, ze které si chcete události stáhnout

  • Týmy - vyberete všechny týmy, za které si chcete události stáhnout

  • Od - vyberete datum, od kterého chcete události stáhnout

  • Do- vyberete datum, do kterého chcete události stáhnout

Stáhnout si můžete přehled docházky:

  • Export: Docházka

  • Typ exportu: přehled docházky (xlsx)

  • Sezona - vyberete, ze které si chcete události stáhnout

  • Týmy - vyberete všechny týmy, za které si chcete události stáhnout

  • Od - vyberete datum, od kterého chcete události stáhnout

  • Do- vyberete datum, do kterého chcete události stáhnout

Plánovací kalendář link

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁