Podpora

Správci týmu

Modul umožňuje definovat různé role pro správce týmu, které lze následně přiřadit členům v modulu Soupisky / Složení týmů.

Umístění modulu

Do modulu se dostanete v části Správa > Nastavení > Členové > Správci týmu.

Vytvoření nové role

  • V pravém horním rohu obrazovky klikněte na tlačítko s ikonou “+“.

  • V dialogovém okně zadejte název nové role. 

  • Pokud chcete pro tuto roli sledovat docházku, zaškrtněte možnost „Sledovat docházku“. To ovlivní zobrazování událostí na obrazovce Můj přehled v Členské sekci. Pokud se u role docházka nesleduje a člen ji má u týmu přiřazenou, neuvidí na svém přehledu události daného týmu.

  • Klikněte na tlačítko OK pro vytvoření role.

Správa rolí

  • Řazení: Pro změnu pořadí rolí v seznamu použijte funkci „drag-and-drop“. Uchopte levý okraj řádku s vaší rolí a přesuňte jej na požadované místo v tabulce.

  • Úpravy a mazání: Role správců týmu je možné kdykoli upravit nebo odstranit, pokud k tomu má uživatel oprávnění. Odstraněná role zmizí v týmech ode všech členů, k nimž je přiřazená.

Oprávnění a přístup

  • Oprávnění pro správu: Pro správu rolí správců týmu týmu je vyžadováno oprávnění do modulů Nastavení a Členové.

  • Historie změn: Uživatelé s přístupem k modulu Logy mají možnost zobrazit historii všech změn v kterémkoli záznamu.

Soupisky / Složení týmů

Vytvořte složení jednotlivých týmů – přiřaďte do týmů jak běžné členy, tak realizační tým neboli správce týmů, kteří potom mají na zdi týmu v členské sekci více pravomocí.

Databáze členů

Databáze všech vašich členů včetně jejich případných zástupců – aktivních i neaktivních. V ní je k dispozici vyhledání, pokročilé filtrování, import a nejrůznější exporty.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁