Kde docházku spravovat
Správu docházky najdete v detailu události, kam se dostanete buď přes kartu dané události nebo přímo z kalendáře.
Než událost začne, vidíte v jejím detailu seznam členů, kteří už vyjádřili svou účast. Pokud se účastnit nebudou, vidíte tu i omluvenku. Povinnost vyžadovat omluvenku je možné nastavit v Management > Nastavení > Události > Typy událostí.
Poté klikněte na Spravovat docházku a tam si zkontrolujte a upravte reálný stav účastí, jak ho na události vidíte. Pak docházku uložte. To můžete udělat přímo na tréninku nebo po něm. Nejsnadněji to jde na mobilní appce, jak ukazuje video.
Další úpravy docházky
Docházka jde pak měnit i 30 dní nazpět. Tuto informaci vidíte v Management > Nastavení > Nastavení klubu a platformy > Konfigurace platformy. Lhůtu vám můžeme libovolně změnit, stačí dát vědět na support@eos.cz.
Po uložení docházky do ní ještě můžete přidat libovolné účastníky, kteří třeba ani nejsou součástí daných týmů, pro které je událost určená. Stačí na obrazovce detailu události kliknout na Přidat do docházky členy.
Takto uložená, popř. doplněná docházka se zapíše do statistik docházky týmu, se kterou jde dále pracovat a třeba i hromadně exportovat v části Management > Události > Další > Export docházky.
Oprávnění pro správu docházky
Docházku může spravovat kdokoli, kdo:
Je součásti realizačního týmu daného týmu.
Má oprávnění do managementu do modulu Týmy (alespoň pro čtení) a zároveň do modulu Události (čtení a zápis). Rozsah přístupu musí být kompletní.