Umístění modulu
Do modulu se dostanete v části Správa > Nastavení > Události > Důvody zrušení událostí.
Vytvoření nového důvodu zrušení události
V pravém horním rohu obrazovky klikněte na tlačítko s ikonou “+”.
V zobrazeném dialogovém okně zadejte Název nového důvodu zrušení události.
Nastavte pole Poznámka, které uživatel může, resp. musí při rušení události a výběru daného důvodu zrušení vyplňovat:
Není: Pole Poznámka se vůbec nezobrazí.
Volitelná: Poznámka bude volitelně k vyplnění – nebude povinná.
Povinná: Poznámka bude povinná k vyplnění.
A poté stiskněte tlačítko OK pro vytvoření důvodu zrušení události.
Správa důvodů zrušení událostí
Řazení: Důvody zrušení událostí můžete v seznamu řadit pomocí funkce „drag-and-drop“. Chyťte levý okraj řádku s důvodem a přesuňte jej na požadované místo v tabulce.
Úpravy a mazání: Záznamy o důvodech je možné kdykoliv upravit nebo odstranit, pokud k tomu má člen oprávnění. Smazaný důvod se odřadí od všech zrušených událostí, u kterých byl uveden.
Oprávnění a přístup
Pro správu důvodů zrušení událostí je vyžadováno oprávnění pro zápis v modulech Nastavení a Události.