Podpora

Důvody zrušení událostí

Ke zrušení událostí vedou různé důvody. V tomto nastavení si tyto důvody můžete sami definovat pro svůj lepší přehled. Jakmile budete mít důvody zrušení vytvořené, platforma se bude vždy při akci zrušení události na důvod ptát.

Umístění modulu

Do modulu se dostanete v části ManagementNastavení. Dále na kartě Události klikněte na odkaz Důvody zrušení událostí.

Vytvoření nového důvodu zrušení události

  • V pravém horním rohu obrazovky klikněte na tlačítko s ikonou „+“.

  • V zobrazeném dialogovém okně zadejte Název nového důvodu zrušení události.

  • Nastavte pole Poznámka, které uživatel může, resp. musí při rušení události a výběru daného důvodu zrušení vyplňovat:

    • Není: Pole Poznámka se vůbec nezobrazí.

    • Volitelná: Poznámka bude volitelně k vyplnění – nebude povinná.

    • Povinná: Poznámka bude povinná k vyplnění.

  • A poté stiskněte tlačítko „Ok“ pro vytvoření důvodu zrušení události.

Správa důvodů zrušení událostí

  • Řazení: Důvody zrušení událostí můžete v seznamu řadit pomocí funkce „drag-and-drop“. Chyťte levý okraj řádku s důvodem a přesuňte jej na požadované místo v tabulce.

  • Úpravy a mazání: Záznamy o důvodech je možné kdykoliv upravit nebo odstranit, pokud k tomu má člen oprávnění. Smazaný důvod se odřadí od všech zrušených událostí, u kterých byl uveden.

Oprávnění a Přístup

Oprávnění pro správu: Pro správu důvodů zrušení událostí je vyžadováno oprávnění pro zápis v modulech Nastavení a Události.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁