Kde najdu požadavky na management
V části Management > Přehled uvidíte nevyřízené požadavky hned v horní části obrazovky. Přes titulek Požadavky se prokliknete do všech požadavků.
Vlastní kategorie požadavků
Přes Management > Nastavení > Kategorie požadavků na management si nejprve vytvořte různé vlastní kategorie, ze kterých pak členové mohou vybírat. U nich si nastavte různé parametry (zda jsou vyžadovány přílohy, povoleny komentáře, notifikace atd.). Buď tedy pracujete s vlastními kategoriemi požadavků, nebo těmi předdefinovanými (registrace člena, úprava údajů, zdravotní prohlídka, obnovení pozvánky).
Kategorie požadavků na management
Vytvořte si své vlastní kategorie požadavků pro jejich snadnější třídění a lepší přehled.
Jak požadavek vytvořit
Pro vytvoření nového požadavku klikněte na obrazovce Všechny požadavky na tlačítko "+", vyberte člena, na kterého ticket cílíte, kategorii, předmět a textový obsah. Členovi přijde na nový požadavek notifikace. Stejně tak managementu přijde notifikace, když člen na ticket odpoví.
Další práce s požadavky
Každý požadavek má pro přehlednost své pořadové číslo. V ticketu si se členem můžete vyměňovat komentáře a přidávat přílohy, pokud je to v dané kategorii povoleno. Stačí požadavek okomentovat a přepnout ho zpět na člena. Finálně ho pak označíte jako vyřízený, nebo zamítnete, když je potřeba ještě něco doplnit. V takovém případě můžete členovi uvést důvod.
Na obrazovce Všechny požadavky si můžete pomocí tabů jednotlivé tickety filtrovat dle jejich stavu (všechny / nevyřízené / čekající na management / čekající na člena).
K dispozici je také vyhledávání a podrobné filtrování, pomocí kterého je možné filtrovat dle:
data vyřízení
data vytvoření
kategorie požadavku
autora (management vs. člen)
organizačního celku člena, kterého se požadavek týká
typu požadavku (registrace člena, zdravotní prohlídka atp.)
Požadavek Registrace člena
Jedná se o jeden z typů požadavku, který vznikne automaticky tak, že se člen zaregistruje přes registrační formulář.
Online registrace člena
Prostřednictvím online registračního formuláře se členové klubu mohou zaregistrovat do vaší klubové platformy.
Oprávnění a Přístup
K práci s požadavky je potřeba oprávnění do modulu Požadavky na management. Pro vytváření/změny vlastních kategorií požadavků je potřeba oprávnění jak do modulu Požadavky na management, tak Nastavení (oboje pro zápis).