Podpora

Požadavky na management

Prostřednictvím požadavků na management můžete vytvářet tickety na jednotlivé členy a získávat tak od nich různé informace nebo dokumenty. Členové zase mohou vytvářet tickety na management, pokud potřebují o něco požádat.

Kde najdu požadavky na management

V části Management > Přehled uvidíte nevyřízené požadavky hned v horní části obrazovky. Přes titulek Požadavky se prokliknete do všech požadavků.

Vlastní kategorie požadavků

Přes Management > Nastavení > Kategorie požadavků na management si nejprve vytvořte různé vlastní kategorie, ze kterých pak členové mohou vybírat. U nich si nastavte různé parametry (zda jsou vyžadovány přílohy, povoleny komentáře, notifikace atd.). Buď tedy pracujete s vlastními kategoriemi požadavků, nebo těmi předdefinovanými (registrace člena, úprava údajů, zdravotní prohlídka, obnovení pozvánky).

Kategorie požadavků na management

Vytvořte si své vlastní kategorie požadavků pro jejich snadnější třídění a lepší přehled.

Jak požadavek vytvořit

Pro vytvoření nového požadavku klikněte na obrazovce Všechny požadavky na tlačítko "+", vyberte člena, na kterého ticket cílíte, kategorii, předmět a textový obsah. Členovi přijde na nový požadavek notifikace. Stejně tak managementu přijde notifikace, když člen na ticket odpoví. 

Další práce s požadavky

Každý požadavek má pro přehlednost své pořadové číslo. V ticketu si se členem můžete vyměňovat komentáře a přidávat přílohy, pokud je to v dané kategorii povoleno. Stačí požadavek okomentovat a přepnout ho zpět na člena. Finálně ho pak označíte jako vyřízený, nebo zamítnete, když je potřeba ještě něco doplnit. V takovém případě můžete členovi uvést důvod.

Na obrazovce Všechny požadavky si můžete pomocí tabů jednotlivé tickety filtrovat dle jejich stavu (všechny / nevyřízené / čekající na management / čekající na člena). 

K dispozici je také vyhledávání a podrobné filtrování, pomocí kterého je možné filtrovat dle:

  • data vyřízení

  • data vytvoření 

  • kategorie požadavku

  • autora (management vs. člen)

  • organizačního celku člena, kterého se požadavek týká

  • typu požadavku (registrace člena, zdravotní prohlídka atp.)

Požadavek Registrace člena

Jedná se o jeden z typů požadavku, který vznikne automaticky tak, že se člen zaregistruje přes registrační formulář.

info icon
Požadavek kontroluje i případné duplicity členů – vyhodnocuje se na základě kombinace: jméno, příjmení a datum narození. Jakmile by byl ve jméně nově registrovaného člena třeba překlep, jako duplicitní se už hlásit nebude.

Online registrace člena

Prostřednictvím online registračního formuláře se členové klubu mohou zaregistrovat do vaší klubové platformy.

Oprávnění a Přístup

K práci s požadavky je potřeba oprávnění do modulu Požadavky na management. Pro vytváření/změny vlastních kategorií požadavků je potřeba oprávnění jak do modulu Požadavky na management, tak Nastavení (oboje pro zápis).

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁