Jak fungují notifikace na požadavky
Pokud člen používá mobilní appku, přijde mu okamžitá notifikace tam. Když si ji v appce člen po dobu 4 hodin nepřečte, přijde mu i do e-mailu. Pokud člen appku nepoužívá nebo v ní nebyl poslední dva týdny přihlášený, přijde mu notifikace do e-mailu okamžitě. Některé notifikace však do e-mailu nechodí vůbec a proto je nejlepší využívat mobilní appku.
Přehled notifikací
Následuje tabulka se všemi implementovanými notifikacemi, které se týkají plateb – včetně informace, jestli daná notifikace chodí i do e-mailu, pokud si ji člen neotevře v appce .
notifikace / do e-mailu? / komu
nová registrace člena / ano / členům managementu s oprávněním k požadavkům (pouze rozsah oprávnění: kompletní)
nový vlastní požadavek na management / ne / členům managementu s oprávněním k požadavkům
reakce managementu na požadavek / ne / členovi, jehož se požadavek týká
nový požadavek na člena / ano / členovi, jehož se požadavek týká
reakce člena na požadavek / ne / členům managementu s oprávněním k požadavkům
zdravotní prohlídka přijata / ne / členovi, který prohlídku odevzdal
zdravotní prohlídka zamítnuta / ano / členovi, který prohlídku odevzdal
úprava údajů schválena / ne / členovi, který údaje zaslal ke schválení
úprava údajů zamítnuta / ano / členovi, který údaje zaslal ke schválení
vlastní požadavek schválen / ne / členovi, který požadavek na management zaslal
vlastní požadavek zamítnut / ano / členovi, který požadavek na management zaslal