Podpora

Notifikace na požadavky

Platforma EOS zasílá všem členům řadu užitečných notifikací – včetně těch týkajících se požadavků na správce a členy. Notifikace chodí do mobilní appky, potažmo do e-mailu.

Jak fungují notifikace na požadavky

Pokud člen používá mobilní appku, přijde mu okamžitá notifikace tam. Když si ji v appce člen po dobu 4 hodin nepřečte, přijde mu i do e-mailu. Pokud člen appku nepoužívá nebo v ní nebyl poslední dva týdny přihlášený, přijde mu notifikace do e-mailu okamžitě. Některé notifikace však do e-mailu nechodí vůbec a proto je nejlepší využívat mobilní appku.

Obecné fungování notifikací

Platforma EOS zasílá všem členům řadu užitečných notifikací – na platby, události, příspěvky na zdech atd. Ty chodí do mobilní appky, potažmo do e-mailu.

Přehled notifikací

Následuje tabulka se všemi implementovanými notifikacemi, které se týkají plateb – včetně informace, jestli daná notifikace chodí i do e-mailu, pokud si ji člen neotevře v appce.

notifikace

do e-mailu?

komu

nová registrace člena

ano

členům managementu s oprávněním k požadavkům (pouze rozsah oprávnění: kompletní)

nový vlastní požadavek

ne

členům managementu s oprávněním k požadavkům

reakce na požadavek

ne

členovi, jehož se požadavek týká

nový požadavek na člena

ano

členovi, jehož se požadavek týká

reakce člena na požadavek

ne

členům managementu s oprávněním k požadavkům

zdravotní prohlídka přijata

ne

členovi, který prohlídku odevzdal

zdravotní prohlídka zamítnuta

ano

členovi, který prohlídku odevzdal

úprava údajů schválena

ne

členovi, který údaje zaslal ke schválení

úprava údajů zamítnuta

ano

členovi, který údaje zaslal ke schválení

vlastní požadavek schválen

ne

členovi, který požadavek zaslal

vlastní požadavek zamítnut

ano

členovi, který požadavek zaslal

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁