Podpora

Notifikace na požadavky

Platforma EOS zasílá všem členům řadu užitečných notifikací – včetně těch týkajících se požadavků na management a členy. Notifikace chodí do mobilní appky, potažmo do e-mailu.

Jak fungují notifikace na požadavky

Pokud člen používá mobilní appku, přijde mu okamžitá notifikace tam. Když si ji v appce člen po dobu 4 hodin nepřečte, přijde mu i do e-mailu. Pokud člen appku nepoužívá nebo v ní nebyl poslední dva týdny přihlášený, přijde mu notifikace do e-mailu okamžitě. Některé notifikace však do e-mailu nechodí vůbec a proto je nejlepší využívat mobilní appku.

Přehled notifikací

Následuje tabulka se všemi implementovanými notifikacemi, které se týkají plateb – včetně informace, jestli daná notifikace chodí i do e-mailu, pokud si ji člen neotevře v appce .

notifikace / do e-mailu? / komu

  • nová registrace člena / ano / členům managementu s oprávněním k požadavkům (pouze rozsah oprávnění: kompletní)

  • nový vlastní požadavek na management / ne / členům managementu s oprávněním k požadavkům

  • reakce managementu na požadavek / ne / členovi, jehož se požadavek týká

  • nový požadavek na člena / ano / členovi, jehož se požadavek týká

  • reakce člena na požadavek / ne / členům managementu s oprávněním k požadavkům

  • zdravotní prohlídka přijata / ne / členovi, který prohlídku odevzdal

  • zdravotní prohlídka zamítnuta / ano / členovi, který prohlídku odevzdal

  • úprava údajů schválena / ne / členovi, který údaje zaslal ke schválení

  • úprava údajů zamítnuta / ano / členovi, který údaje zaslal ke schválení

  • vlastní požadavek schválen / ne / členovi, který požadavek na management zaslal

  • vlastní požadavek zamítnut / ano / členovi, který požadavek na management zaslal

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁