Jak fungují notifikace na požadavky
Pokud člen používá mobilní appku, přijde mu okamžitá notifikace tam. Když si ji v appce člen po dobu 4 hodin nepřečte, přijde mu i do e-mailu. Pokud člen appku nepoužívá nebo v ní nebyl poslední dva týdny přihlášený, přijde mu notifikace do e-mailu okamžitě. Některé notifikace však do e-mailu nechodí vůbec a proto je nejlepší využívat mobilní appku.
Obecné fungování notifikací
Platforma EOS zasílá všem členům řadu užitečných notifikací – na platby, události, příspěvky na zdech atd. Ty chodí do mobilní appky, potažmo do e-mailu.
Přehled notifikací
Následuje tabulka se všemi implementovanými notifikacemi, které se týkají plateb – včetně informace, jestli daná notifikace chodí i do e-mailu, pokud si ji člen neotevře v appce.
notifikace | do e-mailu? | komu |
nová registrace člena | ano | členům managementu s oprávněním k požadavkům (pouze rozsah oprávnění: kompletní) |
nový vlastní požadavek | ne | členům managementu s oprávněním k požadavkům |
reakce na požadavek | ne | členovi, jehož se požadavek týká |
nový požadavek na člena | ano | členovi, jehož se požadavek týká |
reakce člena na požadavek | ne | členům managementu s oprávněním k požadavkům |
zdravotní prohlídka přijata | ne | členovi, který prohlídku odevzdal |
zdravotní prohlídka zamítnuta | ano | členovi, který prohlídku odevzdal |
úprava údajů schválena | ne | členovi, který údaje zaslal ke schválení |
úprava údajů zamítnuta | ano | členovi, který údaje zaslal ke schválení |
vlastní požadavek schválen | ne | členovi, který požadavek zaslal |
vlastní požadavek zamítnut | ano | členovi, který požadavek zaslal |