Umístění modulu
Do modulu se dostanete v části Správa > Nastavení > Kategorie požadavků.
Vytvoření nové kategorie
V pravém horním rohu obrazovky klikněte na tlačítko s ikonou “+”.
V zobrazeném dialogovém okně zadejte název nové kategorie požadavku.
Můžete zvolit vlastní popis této kategorie.
Vyberte jednu z variant týkající se příloh:
Vypnuto – k požadavku s touto kategorií nebude možné přílohu přidat
Vyžadováno – přidat přílohu k požadavku bude povinné
Volitelně – přílohu bude možné přidat, ale nebude to povinné
Zaškrtněte Povolit komentáře mezi členem a správci platformy, pokud chcete, aby si daný požadavek členové i správci platformy mohli navzájem komentovat.
Zaškrtněte Poslat správci platformy notifikaci na nový požadavek, pokud chcete, aby správcům platformy (pokud k tomu má daný člen oprávnění) chodily na požadavky v této kategorii notifikace.
Zaškrtněte pole Aktivní, pokud chcete, aby se daná kategorie začala v požadavcích rovnou nabízet.
Poté stiskněte tlačítko OK pro vytvoření nové kategorie požadavku.
Správa kategorií požadavků
Úpravy: Záznamy kategorií požadavků je možné kdykoliv upravit. Vytvořené kategorie požadavků nelze smazat.
Vyhledávání: Pomocí vyhledávacího pole můžete ve vašich vytvořených kategoriích jednoduše vyhledávat.
Práce s jednotlivými požadavky
Požadavky na management
Prostřednictvím požadavků na management můžete vytvářet tickety na jednotlivé členy a získávat tak od nich různé informace nebo dokumenty. Členové zase mohou vytvářet tickety na management, pokud potřebují o něco požádat.
Oprávnění a Přístup
Pro správu kategorií požadavků je vyžadováno oprávnění v modulech Nastavení a Požadavky.