Podpora

Kategorie požadavků

Vytvořte si své vlastní kategorie požadavků pro jejich snadnější třídění a lepší přehled.

Umístění modulu

Do modulu se dostanete v části Správa Nastavení > Kategorie požadavků.

Vytvoření nové kategorie

  • V pravém horním rohu obrazovky klikněte na tlačítko s ikonou “+”.

  • V zobrazeném dialogovém okně zadejte název nové kategorie požadavku. 

  • Můžete zvolit vlastní popis této kategorie. 

  • Vyberte jednu z variant týkající se příloh:

    • Vypnuto – k požadavku s touto kategorií nebude možné přílohu přidat

    • Vyžadováno – přidat přílohu k požadavku bude povinné

    • Volitelně – přílohu bude možné přidat, ale nebude to povinné

  • Zaškrtněte Povolit komentáře mezi členem a správci platformy, pokud chcete, aby si daný požadavek členové i správci platformy mohli navzájem komentovat.

  • Zaškrtněte Poslat správci platformy notifikaci na nový požadavek, pokud chcete, aby správcům platformy (pokud k tomu má daný člen oprávnění) chodily na požadavky v této kategorii notifikace.

  • Zaškrtněte pole Aktivní, pokud chcete, aby se daná kategorie začala v požadavcích rovnou nabízet.

  • Poté stiskněte tlačítko OK pro vytvoření nové kategorie požadavku. 

Správa kategorií požadavků

  • Úpravy: Záznamy kategorií požadavků je možné kdykoliv upravit. Vytvořené kategorie požadavků nelze smazat.

  • Vyhledávání: Pomocí vyhledávacího pole můžete ve vašich vytvořených kategoriích jednoduše vyhledávat. 

Práce s jednotlivými požadavky

Požadavky na management

Prostřednictvím požadavků na management můžete vytvářet tickety na jednotlivé členy a získávat tak od nich různé informace nebo dokumenty. Členové zase mohou vytvářet tickety na management, pokud potřebují o něco požádat.

Oprávnění a Přístup

Pro správu kategorií požadavků je vyžadováno oprávnění v modulech Nastavení a Požadavky.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁