V části Správa > Přehled uvidíte nevyřízené požadavky hned v horní části obrazovky. Přes titulek Požadavky se prokliknete do všech požadavků.
Přes Správa > Nastavení > Kategorie požadavků si nejprve vytvořte různé vlastní kategorie, ze kterých pak členové mohou vybírat. U nich si nastavte různé parametry (zda jsou vyžadovány přílohy, povoleny komentáře, notifikace atd.). Buď tedy pracujete s vlastními kategoriemi požadavků, nebo těmi předdefinovanými (registrace člena, úprava údajů, zdravotní prohlídka, obnovení pozvánky).
Kategorie požadavků na management
Vytvořte si své vlastní kategorie požadavků pro jejich snadnější třídění a lepší přehled.
Pro vytvoření nového požadavku klikněte na obrazovce Všechny požadavky na tlačítko "+", vyberte člena, na kterého ticket cílíte, kategorii, předmět a textový obsah. Členovi přijde na nový požadavek notifikace. Stejně tak správě přijde notifikace, když člen na ticket odpoví.
Každý požadavek má pro přehlednost své pořadové číslo. V ticketu si se členem můžete vyměňovat komentáře a přidávat přílohy, pokud je to v dané kategorii povoleno. Stačí požadavek okomentovat a přepnout ho zpět na člena. Finálně ho pak označíte jako vyřízený, nebo zamítnete, když je potřeba ještě něco doplnit. V takovém případě můžete členovi uvést důvod.
Na obrazovce Všechny požadavky si můžete pomocí tabů jednotlivé tickety filtrovat dle jejich stavu (všechny / nevyřízené / čekající na management / čekající na člena).
K dispozici je také vyhledávání a podrobné filtrování, pomocí kterého je možné filtrovat dle:
data vyřízení
data vytvoření
kategorie požadavku
autora (management vs. člen)
organizačního celku člena, kterého se požadavek týká
typu požadavku (registrace člena, zdravotní prohlídka atp.)
Jedná se o jeden z typů požadavku, který vznikne automaticky tak, že se člen zaregistruje přes registrační formulář.
Online registrace člena
Prostřednictvím online registračního formuláře se členové klubu mohou zaregistrovat do vaší klubové platformy.
Oprávnění pro správu: K práci s požadavky je potřeba oprávnění do modulu Požadavky. Pro vytváření/změny vlastních kategorií požadavků je potřeba oprávnění jak do modulu Požadavky, tak Nastavení (oboje pro zápis).