Podpora

Obecné fungování notifikací

Platforma EOS zasílá všem členům řadu užitečných notifikací – na platby, události, příspěvky na zdech atd. Ty chodí do mobilní appky, potažmo do e-mailu.

Notifikace do appky, nebo do e-mailu?

Pokud má člen nainstalovanou mobilní aplikaci a byl v ní za poslední dva týdny aktivní, chodí mu okamžité notifikace do ní, aby neměl notifikacemi zahlcenou e-mailovou schránku. Jestliže si však notifikaci v appce po dobu 4 hodin nepřečte, přijde mu i do e-mailu, aby ho neminula. Pokud člen appku nepoužívá vůbec nebo v ní nebyl poslední dva týdny přihlášený, přijde mu notifikace do e-mailu okamžitě.

Některé, méně důležité notifikace však EOS do e-mailu nezasílá vůbec. Ty tedy přijdou buď do mobilní appky, nebo jen do notifikačního zvonečku ve webové verzi platformy.

Notifikace chodí všem aktivním uživatelům, tzn. členům samotným, pokud mají aktivní přístup, ale i zástupcům členů. V tom mají výjimku notifikace na platby, které chodí i členům, kteří nemají aktivní přístup do platformy.

info icon
EOS se tedy dá pohodlně využít i pro řešení plateb těchto neaktivních členů!

Přehled všech implementovaných notifikací najdete v jednotlivých článcích.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁