Jak fungují notifikace na Přihlášky
Člen
Pokud člen používá mobilní appku, přijde mu okamžitá notifikace tam. Když si ji v appce člen po dobu 4 hodin nepřečte, přijde mu i do e-mailu. Pokud člen appku nepoužívá nebo v ní nebyl poslední dva týdny přihlášený, přijde mu notifikace do e-mailu okamžitě.
Obecné fungování notifikací
Platforma EOS zasílá všem členům řadu užitečných notifikací – na platby, události, příspěvky na zdech atd. Ty chodí do mobilní appky, potažmo do e-mailu.
Externí účastník
Notifikace externím účastníkům / zájemcům o přihlášku chodí do e-mailu.
Přehled notifikací
Následuje tabulka se všemi implementovanými notifikacemi, které se týkají Přihlášek. Všechny notifikace členům chodí i do e-mailu, pokud si je neotevřou v appce.
notifikace | poznámka |
přihlášení na přihlášku | prvotní přihlášení – vyplnění 1. kroku přihlášky |
schválení údajů | schválení vyplněných údajů libovolného kroku přihlášky |
přihláška kompletní | potvrzení splnění všech kroků přihlášky |
žádost o změnu údajů | správce přihlášky vrátí krok přihlášky ke změně/doplnění údajů |
nový krok přihlášky | do přihlášky dodatečně doplněn další vyžadovaný krok |
změna v přihlášce | změna v nějakém kroku přihlášky vyžadující pozornost |
z účastníka náhradníkem | změna účasti z hlavního účastníka na náhradníka |
z náhradníka účastníkem | změna účasti z náhradníka na hlavního účastníka |
zamítnutí zájemce | zájemce nebo dříve schválený účastník zamítnut |
obnovení zamítnutého zájemce | obnovení dříve zamítnuté přihlášky |
Nastavení přihlášky a vytvoření kroků
Po založení přihlášky je třeba nastavení jejích podrobností a vytvoření jednotlivých kroků, které budou zájemci vyplňovat.