Jak fungují notifikace na platby a členská konta
Notifikace na platby mají to specifikum, že chodí i členům, kteří nemají aktivní přístup do platformy – můžete tedy díky EOS pohodlně řešit platby i těchto neaktivních členů!
Následuje tabulka se všemi implementovanými notifikacemi, které se týkají plateb – včetně informace, jestli daná notifikace chodí i do e-mailu, pokud si ji člen neotevře v appce.
Obecné fungování notifikací
Platforma EOS zasílá všem členům řadu užitečných notifikací – na platby, události, příspěvky na zdech atd. Ty chodí do mobilní appky, potažmo do e-mailu.
Přehled notifikací
| notifikace | do e-mailu? | komu | 
| nová platba | ano | členovi nebo zástupci s 15min. prodlevou od vytvoření platby | 
| blížící se splatnost | ano | členovi v den splatnosti nebo každých x dní po splatnosti (na požádání se dá nastavit libovolný interval, dejte vědět na support@eos.cz) | 
| platba změněna | ano | členovi nebo zástupci, který má platbu hradit | 
| platba uhrazena | ano | členovi nebo zástupci, který měl platbu uhradit | 
| platba stornována | ano | členovi nebo zástupci, který měl platbu hradit | 
| nový pohyb na kontě | ne | členovi, kterému je transakce na členském kontě vytvořena | 
