Podpora

Notifikace na platby a členská konta

Platforma EOS zasílá všem členům řadu užitečných notifikací – včetně těch týkajících se plateb. Většinu z nich do mobilní appky, potažmo do e-mailu.

Jak fungují notifikace na platby a členská konta

Notifikace na platby mají to specifikum, že chodí i členům, kteří nemají aktivní přístup do platformy – můžeš tedy díky EOS pohodlně řešit platby i těchto neaktivních členů!

Následuje tabulka se všemi implementovanými notifikacemi, které se týkají plateb – včetně informace, jestli daná notifikace chodí i do e-mailu, pokud si ji člen neotevře v appce.

Přehled notifikací

notifikace / do e-mailu? / komu

  • nová platba / ano / členovi nebo zástupci s 15min. prodlevou od vytvoření platby

info icon
Pokud vytvoříš skupinu plateb jako neaktivní, přidáš do ní plátce a pak skupinu aktivuješ, notifikace na nové platby se rozešlou okamžitě, bez 15min. prodlevy.
  • blížící se splatnost / ano / členovi v den splatnosti nebo každých x dní po splatnosti
    (na požádání se dá nastavit libovolný interval, dejte vědět na
    support@eos.cz)

  • platba změněna / ano / členovi nebo zástupci, který má platbu hradit

  • platba uhrazena / ano / členovi nebo zástupci, který měl platbu uhradit

  • platba stornována / ano / členovi nebo zástupci, který měl platbu hradit

  • nový pohyb na kontě / ne / členovi, kterému je transakce na členském kontě vytvořena

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁