Jak fungují notifikace na platby a členská konta
Notifikace na platby mají to specifikum, že chodí i členům, kteří nemají aktivní přístup do platformy – můžete tedy díky EOS pohodlně řešit platby i těchto neaktivních členů!
Následuje tabulka se všemi implementovanými notifikacemi, které se týkají plateb – včetně informace, jestli daná notifikace chodí i do e-mailu, pokud si ji člen neotevře v appce.
Obecné fungování notifikací
Platforma EOS zasílá všem členům řadu užitečných notifikací – na platby, události, příspěvky na zdech atd. Ty chodí do mobilní appky, potažmo do e-mailu.
Přehled notifikací
notifikace | do e-mailu? | komu |
nová platba | ano | členovi nebo zástupci s 15min. prodlevou od vytvoření platby |
blížící se splatnost | ano | členovi v den splatnosti nebo každých x dní po splatnosti (na požádání se dá nastavit libovolný interval, dejte vědět na support@eos.cz) |
platba změněna | ano | členovi nebo zástupci, který má platbu hradit |
platba uhrazena | ano | členovi nebo zástupci, který měl platbu uhradit |
platba stornována | ano | členovi nebo zástupci, který měl platbu hradit |
nový pohyb na kontě | ne | členovi, kterému je transakce na členském kontě vytvořena |