Jak fungují notifikace na platby a členská konta
Notifikace na platby mají to specifikum, že chodí i členům, kteří nemají aktivní přístup do platformy – můžeš tedy díky EOS pohodlně řešit platby i těchto neaktivních členů!
Následuje tabulka se všemi implementovanými notifikacemi, které se týkají plateb – včetně informace, jestli daná notifikace chodí i do e-mailu, pokud si ji člen neotevře v appce.
Přehled notifikací
notifikace / do e-mailu? / komu
nová platba / ano / členovi nebo zástupci s 15min. prodlevou od vytvoření platby
blížící se splatnost / ano / členovi v den splatnosti nebo každých x dní po splatnosti
(na požádání se dá nastavit libovolný interval, dejte vědět na support@eos.cz)platba změněna / ano / členovi nebo zástupci, který má platbu hradit
platba uhrazena / ano / členovi nebo zástupci, který měl platbu uhradit
platba stornována / ano / členovi nebo zástupci, který měl platbu hradit
nový pohyb na kontě / ne / členovi, kterému je transakce na členském kontě vytvořena