Podpora

Notifikace na příspěvky a komentáře

Platforma EOS zasílá všem členům řadu užitečných notifikací – včetně těch týkajících se zpráv, příspěvků a komentářů. Notifikace chodí do mobilní appky, potažmo do e-mailu.

Jak fungují notifikace na příspěvky a komentáře

Pokud člen používá mobilní appku, přijde mu okamžitá notifikace tam. Když si ji v appce člen po dobu 4 hodin nepřečte, přijde mu i do e-mailu. Pokud člen appku nepoužívá nebo v ní nebyl poslední dva týdny přihlášený, přijde mu notifikace do e-mailu okamžitě. Některé notifikace však do e-mailu nechodí vůbec, a proto je nejlepší využívat mobilní appku. 

Přehled notifikací

Následuje tabulka se všemi implementovanými notifikacemi, které se týkají komunikace na zdech a u událostí – včetně informace, jestli daná notifikace chodí i do e-mailu, pokud si ji člen neotevře v appce.

notifikace / do e-mailu? / komu

  • nový příspěvek na zdi / ano / členům s přístupem na danou zeď, kromě autora příspěvku

  • nový komentář příspěvku / ne / autorovi původního příspěvku

  • nová odpověď na komentář příspěvku / ne / autorovi komentáře a všem reagujícím

  • nový komentář události / ne / autorovi události a všem, jichž se událost týká

  • nová odpověď na komentář události / ne / Autorovi komentáře a všem reagujícím

info icon
Pokud okomentuje příspěvek správce (ve sportovní platformě člen realizačního týmu) nebo člen managementu, notifikaci na komentář vždy dostanou všichni členové daného týmu.

info icon
Pokud běžný člen vloží na zeď příspěvek, u kterého nezapne notifikace, odešle se notifikace na příspěvek všem správcům týmu (realizačnímu týmu), aby měli přehled, co se v jejich týmu děje. Ti pak případně mohou notifikace rozeslat manuálně.
Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁