Podpora

Mailing

Rozesílejte jednoduše e-maily hromadně nebo i pouze jednotlivým členům. Následně sledujte jejich statistiku po doručení i kdo si e-mail otevřel.

Umístění modulu

Do modulu se dostanete v části Management > Mailing

Vytvoření nového mailingu

  • V pravém horním rohu obrazovky klikněte na tlačítko s ikonou „+“.

  • V zobrazeném dialogovém okně zadejte pracovní název nového e-mailu.

  • Následně klikněte na vytvořenou položku, popřípadě vpravo přes kontextové menu (3 tečky) vyberte Upravit.

  • Nastavte si odesílatele. Máte na výběr dvě možnosti:

    • vaše uživatelská e-mailová adresa, pod kterou se přihlašujete do platformy

    • výchozí e-mailová adresa vašeho klubu (ta je pro váš klub nastavená v konfiguraci a na požádání ji můžeme změnit)

info icon
Adresa, ze které mailing pošlete, následně slouží i jako reply-to adresa, tzn. když se člen rozhodne na e-mail odepsat, odpovídá na tuto adresu.

Obsah e-mailu a omezení příjemců

  • Zvolte předmět a napište obsah e-mailu. 

  • Pokud chcete k mailu připojit dokument nebo soubor, klikněte na Dokumenty nebo Soubory.

    • Dokument je dříve vytvořený dokument v platformě, který jen k mailu připojíte. Je to příloha, která bude odkazovat k danému dokumentu do platformy.

    • Soubor je klasická příloha e-mailu jako externí soubor, který vyberete např. z disku.

  • Dále zde můžete omezit skupinu příjemců. E-mail můžete rozeslat:

    • pouze členům

    • pouze zákonným zástupců napárovaným u členů

    • členům i zákonným zástupcům 

  • Také zde můžete rovnou zakliknout, že e-mail chcete Poslat všem aktivním členům klubu. Tím už nemusíte specifikovat příjemce a e-mail se zašle všem členům, resp. zástupcům, kteří mají do platformy aktivní přístup.

  • Klikněte na Uložit.

Výběr příjemců e-mailu

  • V záložce Příjemci vyberte:

    • jednotlivé týmy, kterým chcete e-mail rozeslat, přičemž se respektuje nastavení omezení příjemců ze záložky Obsah

    • konkrétní jednotlivé členy – vyberte je ze soupisky nebo napište prvních pár písmen jména pro vyhledání člena

  • Klikněte na Uložit příjemce

Náhled a odeslání

  • Klikněte na Náhled zprávy.

  • Kliknutím na Počet příjemců si zkontrolujte souhrn příjemců dle jmen i jednotlivých e-mailových adres.

  • Vidíte zde další informace o mailové zprávě včetně obsahu i adresy odesílatele.

  • V této fázi můžete e-mail a příjemce ještě Upravit.

  • Klikněte na Odeslat nebo naplánovat a následně vyberte

    • zda chcete mailingovou zprávu Odeslat nyní nebo

    • Naplánovat odeslání na později – dostanete na výběr datum a čas budoucího odeslání. 

Statistiky doručení

Jakmile mailing odešlete, uvidíte na výpisu jednotlivých mailingů datum a čas odeslání. Proklikem do odeslaného mailingu se dostanete do logu, ve kterém si můžete zkontrolovat statistiky doručení a přečtení.

Hromadné statistiky všech e-mailu odeslaných z vaší platformy (včetně mailových notifikací) najdete v Management > Přehled, pokud vám to vaše oprávnění dovoluje.

Historie všech odeslaných e-mailů

V přehledu odeslaných e-mailů si můžeš zkontrolovat, jestli členům e-maily chodí a jestli, kdy a kolikrát je otevřeli.

Správa mailingů

Na výpisu mailingových zpráv můžete s jednotlivými mailingy dále pracovat:

  • Zobrazit Shrnutí a odeslání

  • Přejmenovat zprávu

  • Zkopírovat zprávu – včetně obsahu, příjemců a příloh

  • Zobrazit si Historii změn

Pokud jste e-mail ještě neodeslali je možné ho kdykoliv upravit nebo smazat.

Oprávnění a Přístup

  • Oprávnění pro správu: Pro tvorbu a editaci mailingů je vyžadováno oprávnění pro zápis do modulu Mailing.

  • Historie změn: Uživatelé s přístupem k modulu Log si mohou zobrazit historii všech změn provedených v kterémkoli mailingu.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁