Podpora

Historie všech odeslaných e-mailů

V přehledu odeslaných e-mailů si můžete zkontrolovat, jestli členům chodí jak e-maily z mailingu, tak e-mailové notifikace. Uvidíte tady taky, jestli, kdy a kolikrát tyto e-maily otevřeli.

Kde přehled e-mailů najdu

Přejděte do části Management > Přehled. V pravé horní části obrazovky najdete záložku E-maily za posledních 30 dní, přes kterou se do přehledu dostanete.

Jaké je využití historie e-mailů

Máte tady k dispozici kompletní přehled všech z platformy odeslaných e-mailů – jak hromadných mailingových zpráv, tak e-mailových notifikací. Zkontrolujete si tady, kdy, jakému členovi (nebo jeho zástupci) a na jakou adresu e-mail z platformy odešel. Dozvíte se také, jestli a kolikrát si zprávu otevřeli.

Na vrchu stránky je vám k dispozici ucelená statistika s počty doručených mailů, nedoručených zpráv, počtu otevření atp. Pokud se s doručením zprávy vyskytla nějaká chyba, uvidíte ji i s důvodem ve sloupci Chyba.

warning icon
Může se stát, že člen si např. označil některé e-mailové notifikace z vaší platformy jako SPAM a další se mu z našeho systému automaticky přestaly doručovat. Pokud na takový případ narazíte, ozvěte se na support@eos.cz a můžeme odesílání na danou adresu opět povolit.

Vyhledávání a filtrování

Samozřejmostí je možnost v e-mailech vyhledávat (dle předmětu, člena nebo adresáta) a zprávy si filtrovat podle rozličných parametrů. Klikněte na ikonku filtru:

  • Datum vytvoření – zobrazte si e-mailové zprávy, které byly vytvořeny ve vybraném časovém rozmezí.

  • Poslední změna – filtrujte zprávy dle data jejich poslední změny.

  • Přečtené e-maily – vyfiltrujte si pouze zprávy, které byly ne/přečteny.

  • Stav doručení zprávy – zobrazte si zprávy dle stavu

    • odesílá se

    • odesláno

    • doručeno

    • pokus o doručení selhal – platforma se zprávu pokusí doručit 10x

    • nelze doručit – pokud se zprávu ani napodesáté nepodaří doručit

    • odmítnuto – např. e-mailová adresa příjemce není platná, nebo je schránka plná

    • připravuje se – e-mail je ve frontě a čeká se na jeho odeslání

  • Účel zprávy – vyberte si, který typ e-mailové zprávy vás zajímá – např. zda chcete vidět jen notifikace na událost, na příspěvek na zdi, upozornění na platbu nebo třeba jen zprávy odeslané hromadným mailingem.

  • Zprávy nahlášené jako spam - Vyfiltruj si zprávy, které byly nahlášeny nebo označeny jako spam.

  • Zprávy s chybouvyfiltrujte si e-mailové zprávy dle toho, jestli se u nich vyskytla jakákoli chyba doručení.

Oprávnění a Přístup

Oprávnění pro správu: Pro přístup na obrazovku s historií všech odeslaných e-mailů je vyžadováno oprávnění pro čtení do modulu Logy.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁