Umístění modulu
Do modulu se dostanete v části Management > Nastavení. Dále na kartě Nastavení klubové platformy klikněte na odkaz Konfigurace platformy.
Jak mohu konfiguraci platformy změnit?
Klikněte na Upravit a některé parametry si můžete změnit sami. Většinu z nich vám však na požádání můžeme změnit pouze my. Dejte nám vědět na support@eos.cz.
Placené funkce
Jedná se o rozšiřující funkce, které jsou placené nad rámec běžného měsíčního, resp. ročního poplatku. Můžeme vám je na požádání aktivovat.
Rozšířená oprávnění – rozšíření možností nastavení oprávnění pro potřeby větších subjektů, např. TJ nebo Sokola. Členům je možné oprávnění definovat pro jednotlivé organizační celky (např. oddíly), aby každý mohl spravovat pouze to, co spadá do jeho působnosti. Možnosti této funkce jsou opravdu široké a oprávnění jednotlivých členům je možné nastavit velmi flexibilně.
Obecné
Obecný popis – popis, který se zobrazuje v dialogu O nás.
Zobrazit fakturační adresu veřejně – možnost zobrazení vašich fakturačních údajů jako adresa, IČ apod. veřejně v dialogu O nás.
Doporuč EOS – nastavení zobrazení odkazu na partnerský program Doporuč EOS: pouze pro management, pro management a realizační tým, pro všechny, nebo zcela zobrazování odkazu vypnout.
Platnost odkazu pro obnovení hesla – z bezpečnostních důvodů odkaz pro obnovení hesla, o který si člen požádá, po nastavené době. vyprší.
Maximální velikost nahrávaného souboru – technický údaj, který slouží spíše pro nás.
Povolené jazyky – jazyky, ve kterých vaše platforma může fungovat. Každý člen si může zvolit, ve kterém z nich bude platformu využívat.
Skrýt název z homepage desktopu – některá loga explicitně obsahují název klubu/organizace. Některá loga jsou dokonce přímo grafické zobrazení názvu. Pro takové případy je vhodné textový název klubu/organizace na přihlašovací stránce vypnout a zobrazovat pouze logo.
Členové
Zvýšené soukromí – funkce zvýšené soukromí automaticky skryje kontaktní údaje člena před ostatními běžnými členy. Skrytí kontaktních údajů si každý člen může nastavit ve svém profilu. Tento režim tak nastavuje platformu plošně.
Změny profilového obrázku – možnost změnit si profilový obrázek ze strany člena. Zakažte, pokud chcete nad profilovými obrázky členů mít kontrolu.
Hromadné akce pozvánky – vypněte si funkci hromadné pozvánky členů, pokud chcete předejít nechtěné hromadné akci na rozeslání pozvánky.
Dále vám můžeme nastavit my:
Rozhodný věk – věková hranice plnoletosti člena pro klubovou platformu, tedy věk, do jehož dovršení jsou u člena vyžadovány kontaktní údaje alespoň na jednoho odpovědného zástupce.
Věk pro změnu údajů – věková hranice, po jejímž dovršení může člen sám měnit své kontaktní a jiné údaje, resp. zasílat požadavky na jejich změnu na management. Také může udělovat souhlasy, které jsou nastavené právě tak, že je může člen udělovat "dle věku pro změnu údajů".
Povinní zástupci – minimální počet zákonných zástupců, které člen musí uvést v kontaktních údajích, pokud je jeho věk nižší než nastavený rozhodný věk.
Numerické číslo dresu – v některých sportech nebo organizacích je číslo dresu numerické, někdy obsahuje i písmena nebo jiné znaky. Pokud je to u vás ta druhá možnost nastavíme vám parametr, abyste mohli čísla evidovat.
Interval kontroly osobních údajů – počet měsíců, po kterých budou členové automaticky platformou požádáni o kontrolu, a případně opravu, svých kontaktních a dalších důležitých údajů.
Zdravotní prohlídky – možnost nastavit, zda budete od členů vyžadovat odevzdání zdravotních prohlídek, nebo zda všechny volby týkající se zdravotních prohlídek z platformy zmizí.
Platnost zdravotní prohlídky – počet měsíců platnosti odevzdaných zdravotních prohlídek. Datum následné platnosti každé prohlídky vychází z vyplněného data jejího vykonání. To vyplní člen při odevzdání přes požadavek a následně potvrzuje (nebo upravuje) management při schvalování takového požadavku.
Změny v údajích člena – standardně management změny v kontaktních údajích člena kontroluje přes požadavek, který schvaluje. Nebo je také možné nastavit platformu tak, že člen své osobní údaje uloží rovnou bez požadavku. V takovém případě se management o změně nedozví a ta se hned zapíše ke členovi do databáze.
Kontrola údajů – sloučit všechny údaje do jedné záložky – pokud např. o členech sbíráte méně údajů a nechcete je mít rozčleněné do kategorií.
Kontrola údajů – nastavení, kde bude možné provést kontrolu osobních údajů – zda pouze ve webové verzi, nebo i mobilní appce.
Potvrzení o členství – platforma umožňuje generovat potvrzení o členství. Zde je možné nastavit, co se na takovém potvrzení zobrazí – pokud pouze to, že je člen aktivní, nebo i do jakého týmu v jaké sezoně patří.
Povolit členovi stáhnout potvrzení o členství – možnost nastavit, jestli si potvrzení o členství bude moct stáhnout sám člen.
Členové – parametry
Umožnit cizincům zadat rodné číslo – Je-li zapnuto, pak cizinec (člen se státní příslušností jinou, než je země klubu) bude moci/muset vyplnit platné rodné číslo dle země klubu.
Povolit výjimku z rodného čísla – Je-li zapnuto, pak bude moci každý člen požádat o výjimku z rodného čísla. Pokud potřebujete nutně rodná čísla od všech členů sbírat, výjimku nepovolujte.
Dále vám můžeme nastavit my:
jestli následující údaje budou od členů vyžadovány – jestli vůbec, jestli povinně, nebo pouze volitelně:
Druhé jméno
Datum narození
Státní příslušnost
Rodné číslo
Pohlaví
Zdravotní pojišťovna
Zdravotní omezení
Adresa trvalého bydliště
Kontaktní adresa
Telefon
Facebook
Instagram
YouTube
Web
Bio
Externí ID
Skrýt věk členů – možnost skrýt věk členů napříč platformou. Tyto údaje uvidí pouze členové, kteří k tomu mají oprávnění – alespoň čtení do modulu Členové v Managementu nebo realizační tým týmu.
Online registrace
Úvodní text – napište si svůj vlastní, který se zobrazí nad vaším registračním formulářem. Jinak se zobrazuje výchozí.
Text nad poznámkou – v případě potřeby lze do formuláře přidat další vlastní text nad pole Komentář.
Notifikace na nové registrace – při zaškrtnutí se členům s oprávněním k zápisu do modulu Požadavky na management budou zasílat notifikace do appky/e-mailu po vytvoření nového požadavku registrace člena.
Dále vám můžeme nastavit my:
Formulář online registrace – chcete, aby se tlačítko na formulář online registrace na přihlašovací stránce do vaší platformy zobrazovalo, nebo chcete mít online registrace zcela vypnuté?
Povolené externí domény – domény, ze kterých je možné odeslat registrační formulář.
Odměna za nové členy
Členové mohou dostávat odměny za nové členy, kteří se zaregistrují prostřednictvím jimi sdíleného unikátního odkazu do vaší platformy. Stačí pro to vytvořit členské konto, na které se má odměna členům připisovat, a tady ho vybrat. Také si nastavte výši odměny za nově přivedeného člena. Unikátní odkaz pro sdílení registračního formuláře se každému členové zobrazuje na obrazovce Můj přehled v členské sekci a také v mobilní aplikaci.
Týmy a zdi
Zobrazení týmů v členské sekci – ovlivňuje, jak týmy mají členovi zobrazovat v postranním panelu v členské sekci. Vybrat můžete z možností: všechny týmy – zobrazuje se kompletní seznam všech týmů, do kterých má člen vhled, nebo pouze relevantní – nahoře se zobrazují týmy, jichž je daný člen součástí, a zbytek týmů je viditelný po rozkliknutí odkazu Všechny zdi.
Skončené události na zdech týmů – způsob zobrazování skončených událostí v rámci aktuálního dne na zdech týmů. Můžete vybrat z možností, jestli se skončené události budou ba zdi zobrazovat ještě ten samý den i po jejich skončení, nebo skrýt události ze zdi, jakmile skončí.
Příspěvky a běžní členové
Výchozí nastavení pro celou platformu, které ovlivňuje, jak mohou řadoví členové vytvářet a editovat příspěvky na týmových zdech. Pokud je zde nastavena možnost volitelné, v nastavení jednotlivých týmů v platformě lze parametr individuálně donastavit.
Pomocí tohoto nastavení můžete např. zcela zakázat běžným členům, aby mohli na zdi sami přidávat ankety. Popř. zvolit, že výchozí nastavení bude zakázáno, ale jen u vybraných týmů to v nastavení běžným členům povolit.
Můžete nastavit následující jednotlivé položky, co členové na zdech ne/mohou sami dělat:
Anketa
Obrázky
Soubory
Dokumenty
Notifikace po vytvoření
Komentáře
Připnutí příspěvku
Platby
Můžeme vám nastavit my:
Notifikace na platby po splatnosti – počet dní po splatnosti platby a následný interval, po kterých je členům pravidelně automaticky zasílána notifikace na platby po splatnosti.
Formát variabilního symbolu – můžeme vám změnit indexové číslo vprostřed variabilního symbolu (výchozí je 0), např. pokud jím potřebujete odlišit všechny vaše VS. Jiné změny VS nejsou možné.
QR platby – je-li aktivní, zobrazí se v jednotlivých platbách členů platební QR kód pro rychlou úhradu přes mobilní bankovnictví.
Platby kartou – zapne možnost nastavit GoPay platební bránu a umožní platby kartou.
URL VOP pro platbu kartou – související interní nastavení k platební bráně
Události
Hromadná účast / omluva – Povolí členům vyjadřovat svou účast nebo neúčast na docházkových událostech hromadně na vybrané období nebo skupinu opakujících se událostí. Pokud chcete, aby se vám členové omlouvali pouze na jednotlivé docházkové události, volbu hromadného vyjádření jim vypněte.
Průměrná docházka – Určete si, zda se na přehledu člena budou zobrazovat jeho statistiky průměrné docházky.
Dále vám můžeme nastavit my:
Zpětná editace docházky – počet dní po skončení docházkové události, po které je ještě možné docházku upravovat. Doporučujeme výchozích 30 dní, aby někdo docházku neupravoval a nezkresloval ji do minulosti. Ale dá se nastavit libovolný počet dní.
Notifikace & e-maily
Odchozí adresa – adresa, ze které z platformy chodí všechny mailingové zprávy a e-mailové notifikace. Resp. jedná se o alias a tzv. reply-to adresu, která se tedy bude nabízet jako adresa pro odpovědi. Všechny e-maily a notifikace jsou reálně zasílány přes službu Mailgun.
E-mail alias – související nastavení aliasu odchozí adresy
Prokliky v odchozích e-mailech – v e-mailových notifikacích členům se běžně zobrazuje tlačítko s proklikem na více informací do platformy (např. tlačítko na stažení potvrzení za úhradu platby, na jejíž úspěšné uhrazení e-mailová notifikace přišla). Je-li tato volba vypnuta, pak odkaz a tlačítko pro proklik do platformy budou obsahovat pouze e-maily určené členům s aktivním přístupem. Pokud tedy máte v databázi členy, kteří aktivní nejsou, a chodí jim e-mailové notifikace týkající se plateb, tyto prokliky mít v notifikacích nebudou.
Notifikace týkající se plateb jsou ty jediné, které neaktivním členům z platformy chodí. Aby člen dostával jakékoli jiné notifikace, je třeba, aby měl do platformy aktivní přístup.
Notifikace na platby a členská konta
Platforma EOS zasílá všem členům řadu užitečných notifikací – včetně těch týkajících se plateb. Většinu z nich do mobilní appky, potažmo do e-mailu.
Zasílat kopie všech zpráv e-mailingu na – je možné vybrat e-mailovou adresu, na kterou kopie všech e-mailingových zpráv budou chodit
Zahrnout i nové příspěvky na zdech – možnost ne/zahrnout kopie výše zmíněných notifikací, které se týkají nových příspěvků na zdech.
Jiné nastavení
V této sekci je možnost správy nastavení pouze na nás:
Adresa webové administrace
Povolit Web Socket API broadcasting
Povolit Web Push notifikace
Zakázat indexaci
Povolit experimentální funkce
Chat s podporou – možnost nastavit chat s podporou pouze pro administrátory nebo i běžné členy.
Oprávnění a přístup
Oprávnění pro správu: Pro správu Konfigurace platformy je vyžadováno oprávnění do modulu Konfigurace platformy.