Do modulu se dostanete v části Správa > Nastavení > Nastavení organizace a platformy > Konfigurace platformy.
Klikněte na Upravit a některé parametry si můžete změnit sami. Většinu z nich vám však na požádání můžeme změnit pouze my. Dejte nám vědět na support@eos.cz.
Jedná se o rozšiřující funkce, které jsou placené nad rámec běžného měsíčního, resp. ročního poplatku. Můžeme vám je na požádání aktivovat.
Obecný popis – popis, který se zobrazuje v dialogu O nás.
Zobrazit fakturační adresu veřejně – možnost zobrazení vašich fakturačních údajů jako adresa, IČ apod. veřejně v dialogu O nás.
Doporučte EOS – nastavení zobrazení odkazu na partnerský program Doporuč EOS: pouze pro správce platformy, pro správce platformy a správce týmů, pro všechny, nebo zcela zobrazování odkazu vypnout.
Platnost odkazu pro obnovení hesla – z bezpečnostních důvodů odkaz pro obnovení hesla, o který si člen požádá, po nastavené době. vyprší.
Maximální velikost nahrávaného souboru – technický údaj, který slouží spíše pro nás.
Povolené jazyky – jazyky, ve kterých vaše platforma může fungovat. Každý člen si může zvolit, ve kterém z nich bude platformu využívat.
Skrýt název z homepage desktopu – některá loga explicitně obsahují název klubu/organizace. Některá loga jsou dokonce přímo grafické zobrazení názvu. Pro takové případy je vhodné textový název klubu/organizace na přihlašovací stránce vypnout a zobrazovat pouze logo.
Úvodní text na přihlašovací obrazovce – text, který se zobrazuje u názvu organizace na přihlašovací obrazovce do vaší platformy.
Zobrazení týmů v členské sekci – ovlivňuje, jak týmy mají členovi zobrazovat v postranním panelu v členské sekci. Vybrat můžete z možností: všechny týmy – zobrazuje se kompletní seznam všech týmů, do kterých má člen vhled, nebo pouze relevantní – nahoře se zobrazují týmy, jichž je daný člen součástí, a zbytek týmů je viditelný po rozkliknutí odkazu Všechny zdi.
Skončené události na zdech týmů – způsob zobrazování skončených událostí v rámci aktuálního dne na zdech týmů. Můžete vybrat z možností, jestli se skončené události budou ba zdi zobrazovat ještě ten samý den i po jejich skončení, nebo skrýt události ze zdi, jakmile skončí.
Tvorba týmu/zdi a jejich přehled
Díky týmům si vaše členy rozdělte do jednotlivých skupin – tak, jak spolu reálně fungují. S každým týmem také vznikne komunikační zeď týmu v Členské sekci.
Nastavení a úprava týmu/zdi
Po vytvoření týmu ho donastavíte nebo kdykoli upravíte. Nastavení obsahuje chování zdi týmu pro Členskou sekci, konfiguraci příspěvků na zdi nebo možnosti zobrazování týmu pro web.
Výchozí nastavení pro celou platformu, které ovlivňuje, jak mohou řadoví členové vytvářet a editovat příspěvky na týmových zdech. Pokud je zde nastavena možnost volitelné, v nastavení jednotlivých týmů v platformě lze parametr individuálně donastavit.
Pomocí tohoto nastavení můžete např. zcela zakázat běžným členům, aby mohli na zdi sami přidávat ankety. Popř. zvolit, že výchozí nastavení bude zakázáno, ale jen u vybraných týmů to v nastavení běžným členům povolit.
Můžete nastavit následující jednotlivé položky, co členové na zdech ne/mohou sami dělat:
Anketa
Obrázky
Soubory
Dokumenty
Notifikace po vytvoření
Komentáře
Připnutí příspěvku
Zeď, nástěnka, dokumenty
Každý tým má svou komunikační zeď s nástěnkou. Na tato místa má přístup jen ten, kdo je součástí daného týmu.
Můžeme vám nastavit my:
Notifikace na platby po splatnosti – počet dní po splatnosti platby a následný interval, po kterých je členům pravidelně automaticky zasílána notifikace na platby po splatnosti.
Formát variabilního symbolu – můžeme vám změnit indexové číslo vprostřed variabilního symbolu (výchozí je 0), např. pokud jím potřebujete odlišit všechny vaše VS. Jiné změny VS nejsou možné.
QR platby – je-li aktivní, zobrazí se v jednotlivých platbách členů platební QR kód pro rychlou úhradu přes mobilní bankovnictví.
Platby kartou – zapne možnost nastavit GoPay platební bránu a umožní platby kartou.
URL VOP pro platbu kartou – související interní nastavení k platební bráně
Platby
Platforma EOS umožňuje tvořit platební předpisy pro vaše členy, evidovat všechny příchozí platby, generovat potvrzení o úhradě, tvořit přehledy a exporty. To vše s napojením na internetové bankovnictví pro automatické párování plateb z účtu.
Hromadná účast / omluva – Povolí členům vyjadřovat svou účast nebo neúčast na docházkových událostech hromadně na vybrané období nebo skupinu opakujících se událostí. Pokud chcete, aby se vám členové omlouvali pouze na jednotlivé docházkové události, volbu hromadného vyjádření jim vypněte.
Průměrná docházka – Určete si, zda se na přehledu člena budou zobrazovat jeho statistiky průměrné docházky.
Dále vám můžeme nastavit my:
Zpětná editace docházky – počet dní po skončení docházkové události, po které je ještě možné docházku upravovat. Doporučujeme výchozích 30 dní, aby někdo docházku neupravoval a nezkresloval ji do minulosti. Ale dá se nastavit libovolný počet dní.
Opakující se události – zapnout/vypnout možnost pro členy hromadně si nastavit účast či neúčast na budoucích opakováních události – u konkrétní opakující se docházkové události ve vybraném časovém rozmezí.
Odchozí adresa – adresa, ze které z platformy chodí všechny mailingové zprávy a e-mailové notifikace. Resp. jedná se o alias a tzv. reply-to adresu, která se tedy bude nabízet jako adresa pro odpovědi. Všechny e-maily a notifikace jsou reálně zasílány přes službu Mailgun.
E-mail alias – související nastavení aliasu odchozí adresy
Prokliky v odchozích e-mailech – v e-mailových notifikacích členům se běžně zobrazuje tlačítko s proklikem na více informací do platformy (např. tlačítko na stažení potvrzení za úhradu platby, na jejíž úspěšné uhrazení e-mailová notifikace přišla). Je-li tato volba vypnuta, pak odkaz a tlačítko pro proklik do platformy budou obsahovat pouze e-maily určené členům s aktivním přístupem. Pokud tedy máte v databázi členy, kteří aktivní nejsou, a chodí jim e-mailové notifikace týkající se plateb, tyto prokliky mít v notifikacích nebudou.
Zasílat kopie všech zpráv e-mailingu na – je možné vybrat e-mailovou adresu, na kterou kopie všech e-mailingových zpráv budou chodit
Zahrnout i nové příspěvky na zdech – možnost ne/zahrnout kopie výše zmíněných notifikací, které se týkají nových příspěvků na zdech.
Obecné fungování notifikací
Platforma EOS zasílá všem členům řadu užitečných notifikací – na platby, události, příspěvky na zdech atd. Ty chodí do mobilní appky, potažmo do e-mailu.
V této sekci je možnost správy nastavení pouze na nás:
Adresa webové administrace
Povolit Web Socket API broadcasting
Povolit Web Push notifikace
Zakázat indexaci
Povolit experimentální funkce
Chat s podporou – možnost nastavit chat s podporou pouze pro administrátory nebo i běžné členy.
Nastavení pro modul sloužící pro tvorbu a správu přihlášek pro veřejnost i členy.
Úvodní text pro katalog přihlášek – text, kterým představíte svůj katalog všech aktivních přihlášek – zobrazuje se u názvu katalogu.
Zobrazovat odkaz na katalog na přihlašovací obrazovce
Limit pro ověření e-mailu – externí zájemci o přihlášku musí pomocí odkazu zaslaného na jejich mail svůj mail ověřit. Toto je počet dní, kterým můžete lhůtu ověření omezit.
Pro správu základního nastavení a konfigurace organizace je vyžadováno oprávnění do modulu Konfigurace platformy.