Umístění modulu
Pro přístup k modulu přejděte do části Správa > Přihlášky.
Přehled účastníků
Klikněte na přihlášku a dostanete se do jejího detailu, kde najdete několik přehledových dlaždic se základními počty. Klikněte na ně a odfiltrujte si tak, co vás zajímavá.
Účastníci – přehled všech účastníků přihlášky ve všech fázích přihlašování
Přihlášení – úspěšně přihlášení účastníci = prošli celým procesem přihlášky a byly jim schváleny všechny kroky
Rozpracováno – zájemce prošel některými kroky, ale jiné má ještě před sebou
Vyžadována akce – zájemcem vyplněný některý z kroků, který čeká na reakci od správce přihlášky
Pokud máte v daném kroku přihlášky nastavené manuální schvalování kroku, bude je potřeba schvalovat / zamítat / vracet k doplnění. Pokud nutnost schvalování nastavenou nemáte, zájemce bude moct všemi kroky postupně projít bez vašeho zásahu.Nastavení přihlášky a vytvoření kroků
Po založení přihlášky je třeba nastavení jejích podrobností a vytvoření jednotlivých kroků, které budou zájemci vyplňovat.
Neověření – externí účastníci, kteří se přihlásili (vyplnili 1. krok), ale neověřili svůj email
Každému externímu zájemci, který vyplní 1. krok přihlášky, přijde e-mail s odkazem, přes který musí svou totožnost – stačí na odkaz kliknout a je legitimně přihlášený. Když se na přihlášku hlásí jeden z vašich členů, ověření není potřeba.
Zamítnuto – účastníci, které správce přihlášky v některém z kroků zamítl
Zamítnuté účastníky lze zase kdykoli během doby přihlašování obnovit.
Stržené kredity – počet kreditů, které se v dané přihlášce strhly za externí účastníky
Kreditní systém
Modul Přihlášky je pro všechny organizace dostupný v rámci standardní licence. Přihlašování členů je také zdarma. Přihlašování externích účastníků (veřejnost) je zpoplatněna kredity.
Schvalování účastníků
U každého kroku přihlášky je možné nastavit, zda je daný krok nutné schvalovat ručně správcem přihlášky. V takovém případě vždy u přihlášených uvidíte oranžový odkaz Vyžaduje akci.
Nastavení přihlášky a vytvoření kroků
Po založení přihlášky je třeba nastavení jejích podrobností a vytvoření jednotlivých kroků, které budou zájemci vyplňovat.
Akci je třeba vyřídit, aby se přihlášený dostal k dalšímu kroku, popř. doplnil údaje v kroku současném, které od něj vyžadujete.
Klikněte na odkaz Vyžaduje akci (nebo na oranžovou ikonu s vykřičníkem u daného kroku) a otevře se dialog s údaji vyplněnými zájemcem.
Klikněte na Schválit, pokud je vše v pořádku.
Klikněte na Zamítnout, pokud údaje v pořádku nejsou, a vyplňte Typ zamítnutí:
vyžádat změnu – zájemci přijde notifikace s žádosti o doplnění/změnu informací v daném kroku (je také povinné zadat Důvod žádosti o změnu)
zamítnout trvale – zamítnutí, které lze zvrátit pouze pomocí obnovení účastníka ze strany správce přihlášky – můžete uvést Důvod zamítnutí
Další práce s účastníky
S přihlášenými je možné pracovat buď po jednom, nebo hromadně.
Individuální práce s přihlášeným
Klikněte pravým tlačítkem nebo na kontextové menu (3 tečky) a zobrazí se následující možnosti:
Označit jako náhradníka
Převést na člena (u externích účastníků) – možnost vytvořit z externího účastníka/zájemce člena vaší organizace
Zobrazí se dialog, ve kterém vyplníte další vyžadované údaje pro založení člena
Klikněte na Uložit a člen se v databázi vytvoří
Databáze členů
Databáze všech vašich členů včetně jejich případných zástupců – aktivních i neaktivních. V ní je k dispozici vyhledání, pokročilé filtrování, import a nejrůznější exporty.
Zamítnout – dostane informaci o zamítnutí a nebude blokovat kapacitu přihlášky
Na rozdíl od akce Zamítnout, kterou máte během kontroly jím vyplněného kroku, zde nedostanete na výběr možnost vyžádat změnu údajů. Jedná se o trvalé zamítnutí, které je možné zvrátit pouze jeho obnovením.Obnovit (u zamítnutých zájemců) – akce pro obnovení trvale zamítnutého zájemce
Hromadné akce s přihlášenými a členy
Zaklikněte políčka u přihlášených, na které chcete hromadné akce aplikovat a klikněte na Hromadné akce. Zobrazí se následující možnosti:
Přidat na soupisku / do týmu / do skupiny – přidejte si členy přihlášené na danou přihlášku do dříve vytvořeného týmu/skupiny v Platformě EOS.
Přidat štítek (pouze pro členy, které už máte v databázi, ne externí účastníky) – k přihlášeným si můžete přidat štítky, které si předtím vytvoříte v Nastavení - Přihlášky - Štítky.
Tyto akce se týkají pouze vašich členů ve vaši databázi v Platformě EOS, ne externích účastníků přihlášky. Pokud si chcete v databázi oštítkovat nebo přidat do týmu i externí účastníky, je třeba z nich nejdříve udělat vaše členy. Nejedná se tedy např. o štítkování přihlášených jen pro účely přihlášky.
Trvale zamítnout – hromadná varianta zamítnutí, kdy zájemce dostane informaci o zamítnutí a nebude blokovat kapacitu přihlášky
Obnovit – obnovení vybraných zamítnutých účastníků
Export
Export účastníků přihlášky bude brzy dostupný.
Notifikace
Členům chodí notifikace klasicky do mobilní appky, potažmo do e-mailu. Externím zájemcům/účastníkům chodí notifikace e-mailové.
Notifikace na Přihlášky
Platforma EOS zasílá ohledně Přihlášek všem členům a externím účastníkům přihlášek řadu užitečných notifikací – do appky, potažmo e-mailu.
Oprávnění a Přístup
Pro práci s přihláškou je vyžadováno oprávnění do modulu Přihlášky.