Podpora

Práce s účastníky přihlášky

Na přihlášky se vám mohou hlásit jak vaši členové, tak veřejnost. Máte možnost jim schvalovat nebo zamítat jednotlivé kroky, filtrovat si účastníky a dále s nimi pracovat, např. si z nich tvořit stálé členy.

Umístění modulu

Pro přístup k modulu přejděte do části Správa > Přihlášky.

Přehled účastníků

Klikněte na přihlášku a dostanete se do jejího detailu, kde najdete několik přehledových dlaždic se základními počty. Klikněte na ně a odfiltrujte si tak, co vás zajímavá.

  • Neověření – externí účastníci, kteří se přihlásili (vyplnili 1. krok), ale neověřili svůj email

    info icon
    Každému externímu zájemci, který vyplní 1. krok přihlášky, přijde e-mail s odkazem, přes který musí svou totožnost – stačí na odkaz kliknout a je legitimně přihlášený. Když se na přihlášku hlásí jeden z vašich členů, ověření není potřeba.
  • Zamítnuto – účastníci, které správce přihlášky v některém z kroků zamítl

    success icon
    Zamítnuté účastníky lze zase kdykoli během doby přihlašování obnovit.

Schvalování účastníků

U každého kroku přihlášky je možné nastavit, zda je daný krok nutné schvalovat ručně správcem přihlášky. V takovém případě vždy u přihlášených uvidíte oranžový odkaz Vyžaduje akci.

Nastavení přihlášky a vytvoření kroků

Po založení přihlášky je třeba nastavení jejích podrobností a vytvoření jednotlivých kroků, které budou zájemci vyplňovat.

Akci je třeba vyřídit, aby se přihlášený dostal k dalšímu kroku, popř. doplnil údaje v kroku současném, které od něj vyžadujete.

  • Klikněte na odkaz Vyžaduje akci (nebo na oranžovou ikonu s vykřičníkem u daného kroku) a otevře se dialog s údaji vyplněnými zájemcem.

  • Klikněte na Schválit, pokud je vše v pořádku.

  • Klikněte na Zamítnout, pokud údaje v pořádku nejsou, a vyplňte Typ zamítnutí:

    • vyžádat změnu – zájemci přijde notifikace s žádosti o doplnění/změnu informací v daném kroku (je také povinné zadat Důvod žádosti o změnu)

    • zamítnout trvale – zamítnutí, které lze zvrátit pouze pomocí obnovení účastníka ze strany správce přihlášky – můžete uvést Důvod zamítnutí

Další práce s účastníky

S přihlášenými je možné pracovat buď po jednom, nebo hromadně.

Individuální práce s přihlášeným

Hromadné akce s přihlášenými a členy

Zaklikněte políčka u přihlášených, na které chcete hromadné akce aplikovat a klikněte na Hromadné akce. Zobrazí se následující možnosti:

  • Přidat na soupisku / do týmu / do skupiny – přidejte si členy přihlášené na danou přihlášku do dříve vytvořeného týmu/skupiny v Platformě EOS.

  • Přidat štítek (pouze pro členy, které už máte v databázi, ne externí účastníky) – k přihlášeným si můžete přidat štítky, které si předtím vytvoříte v Nastavení - Přihlášky - Štítky.

    warning icon
    Tyto akce se týkají pouze vašich členů ve vaši databázi v Platformě EOS, ne externích účastníků přihlášky. Pokud si chcete v databázi oštítkovat nebo přidat do týmu i externí účastníky, je třeba z nich nejdříve udělat vaše členy. Nejedná se tedy např. o štítkování přihlášených jen pro účely přihlášky.
  • Trvale zamítnout – hromadná varianta zamítnutí, kdy zájemce dostane informaci o zamítnutí a nebude blokovat kapacitu přihlášky

  • Obnovit – obnovení vybraných zamítnutých účastníků

Export

  • Export účastníků přihlášky bude brzy dostupný.

Notifikace

Členům chodí notifikace klasicky do mobilní appky, potažmo do e-mailu. Externím zájemcům/účastníkům chodí notifikace e-mailové.

Notifikace na Přihlášky

Platforma EOS zasílá ohledně Přihlášek všem členům a externím účastníkům přihlášek řadu užitečných notifikací – do appky, potažmo e-mailu.

Oprávnění a Přístup

Pro práci s přihláškou je vyžadováno oprávnění do modulu Přihlášky.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁