Umístění modulu
Pro přístup k modulu přejděte do části Správa > Přihlášky.
Založení přihlášky
Založení přihlášky a přehled
Díky přihláškám se na vaši akci nebo událost může přihlásit kdokoliv, ať už je členem vaší organizace (platformy), nebo patří mezi veřejnost. Vytvořte přihlášky s několika kroky a zcela vlastními formuláři.
Nastavení podrobných informací
Otevřete danou přihlášku > Upravit.
Krom úpravy informací vyplněných při založení přihlášky doplňte:
Krátký popis
Místo konání
Datum konání od – do
Štítek (nebo více)
Kapacita a kapacita pro náhradníky
Datum přihlašování od – do – přihláška může být aktivní a pro zájemce viditelná s informací, že přihlašování teprve začne
Popis
Interní poznámka
Zaškrtněte volbu Přihláška je aktivní, pokud chcete, aby se rovnou zájemcům zobrazovala.
Kategorie
Přihlášky si můžete rozdělovat do jednotlivých kategorií i podkategorií, díky kterým je možné pro účastníky vytvořit přehledný rozcestník vašich přihlášek.
Zaškrtněte volbu Pozastavit přihlašování, pokud chcete, aby se na přihlášku nedalo přihlašovat, i když je aktivní.
Klikněte na Uložit.
Detail přihlášky
Vraťte se drobečkovou navigací na detail přihlášky.
Záložka Obecné údaje
Zde vidíte všechny údaje, které jste v přihlášce nastavili.
V bloku Přílohy je možné přidat k přihlášce přiložit soubory ke stažení – klikněte na Upravit a vyberte soubor.
V bloku Obrázek je možné nastavit obrázek přihlášky, který se u ní bude zájemcům zobrazovat.
Jak nastavit 1. krok přihlášky
Klikněte v detailu přihlášky na záložku Kroky přihlášky.
Krok 1 s názvem Přihlášení je vždy předdefinovaný s poli E-mail, Jméno a Příjmení. Je možné ho ale libovolně upravit a doplnit – klikněte na Upravit krok
Vyplňte Název, Ikonu, Popis – tyto informace jsou v kroku viditelné zájemcům
Jednotlivé kroky přihlášky můžou po vyplnění zájemcem podléhat vašemu schválení – zaškrtněte Manuálně schvalovat vyplněná data. Pokud volbu nezaškrtnete, zájemci se po vyplnění kroku automaticky zpřístupní krok následující.Klikněte na Uložit.
Klikněte na Upravit formulář, kde nastavíte konkrétní pole, které v kroku budou zájemci vyplňovat.
Klikněte na Přidat další pro přidání dalšího pole.
Vytvořit nový prvek
Typ vstup: slouží pro získání vybraných informací od zájemce. zadejte Název pole a vyberte, v jaké formě chcete informaci získat (např. textové pole, pole pro datum, výběr z hodnot apod.). Všechny možnosti popsány v článku níže.
Vlastní formulářová pole
Pokud víte, že některá pole budete v krocích přihlášky využívat opakovaně, můžete si vytvořit jejich knihovnu a následně jen při nastavování přihlášky vybírat do daného kroku požadované pole z knihovny.
Typ text: slouží pro dodání textové informace pro zájemce do formuláře a nevyžaduje žádnou akci po zájemci.
Typ nadpis: jedná se o krátký zvýrazněný text, který může uvést třeba nějakou skupinu polí nebo text.
Příklad: Vyberte prvek typu text a uveďte s ním celý formulář. Vyberte prvek typu nadpis a nazvěte ho Podrobné informace o přihlášeném uveďte s ním následná pole typu vstup, která vám budou zájemci o sobě vyplňovat. formulář uzavřete prvkem typu text, kde předem poděkujete za vyplnění nebo popíšete další postup nebo instrukce.
Vybrat z knihovny – pokud jste si předem vytvořili šablony polí v Nastavení > Přihlášky > Vlastní formulářová pole, stačí si prvek přidat z vytvořené knihovny.
Vlastní formulářová pole
Pokud víte, že některá pole budete v krocích přihlášky využívat opakovaně, můžete si vytvořit jejich knihovnu a následně jen při nastavování přihlášky vybírat do daného kroku požadované pole z knihovny.
Určete, která pole budou od účastníků povinná vyplnit zakliknutím položky Povinné.
Změňte pořadí polí přetažením jednotlivých bloků (ikona s tečkami)
Kdykoli se potřebujete podívat, jak vámi vytvořené kroky uvidí zájemci, klikněte na Náhled formuláře.
Přidaná pole a jejich pořadí se průběžně ukládají automaticky. Můžete se tedy kdykoli bez obav vrátit do detailu přihlášky a začít pracovat s dalšími kroky.Do prvního kroku není možné přidat platbu, tu lze přidat až v dalším, novém kroku.
Jak nastavit další kroky a formuláře
Klikněte na Nový krok pro přidání dalšího kroku.
Typ formulář – slouží pro sběr dat od zájemců pomocí polí nebo předávání informací zájemcům pomocí nadpisů a textů ve formuláři, který budou zájemci vyplňovat, jak je popsáno v Kroku 1.
Formulář: Vytvořit nový – tvoříte zcela nový formulář.
Formulář: Zkopírovat z jiné přihlášky = pokud už v jiné přihlášce máte vytvořený celý krok a shodný potřebujete pro novou přihlášku, stačí vybrat, ze které přihlášky se má zkopírovat.
Dále vyplňte jako v Kroku 1.
Typ Platba – slouží pro nastavení platby vyžadované od zájemců za akci.
Platba – přiřaďte skupinu plateb, kterou jste si dříve vytvořili v modulu Platby
Platby
Platforma EOS umožňuje tvořit platební předpisy pro vaše členy, evidovat všechny příchozí platby, generovat potvrzení o úhradě, tvořit přehledy a exporty. To vše s napojením na internetové bankovnictví pro automatické párování plateb z účtu.
Díky tomuto kroku zautomatizujete výběr plateb i od externích zájemců. Po vyplnění prvního kroku zájemcem (a případném potvrzení ze strany správce přihlášky) se zájemci automaticky vygeneruje a zašle předpis k platbě (QR kód a unikátní VS). Po zaplacení se transakce automaticky spáruje s EOS a zájemci se vygeneruje potvrzení o zaplacení.
Jak přihlášku dostat k zájemcům
Pokud je přihláška hotová, stačí ji aktivovat – na přehledu přihlášek přepínačem ve sloupci Stav. Přepínačem Přihlašování zase můžete pozastavit nebo spustit možnost přihlašování účastníků.
V tuto chvíli bude přihláška viditelná podle jejího nastavení – v katalogu pro členy, pro veřejnost, nebo je možné si zkopírovat veřejný odkaz na přihlášku a ten sdílet třeba na webu, sociálních sítích nebo ho potenciálním zájemcům rozeslat:
Otevřete si detail konkrétní přihlášky > Dalši > Zkopírovat odkaz
Vyberte si, jestli chcete veřejný odkaz na přihlášku nebo odkaz do katalogu přihlášek vaše členy.
Kategorie
Přihlášky si můžete rozdělovat do jednotlivých kategorií i podkategorií, díky kterým je možné pro účastníky vytvořit přehledný rozcestník vašich přihlášek.
Jak pracovat s účastníky
Práce s účastníky přihlášky
Na přihlášky se vám mohou hlásit jak vaši členové, tak veřejnost. Máte možnost jim schvalovat nebo zamítat jednotlivé kroky, filtrovat si účastníky a dále s nimi pracovat, např. si z nich tvořit stálé členy.
Oprávnění a Přístup
Pro nastavení a úpravu přihlášky je vyžadováno oprávnění do modulu Přihlášky.