Nastavení v platformě EOS
Základem je již správně vytvořený účet v modulu Nastavení > Bankovní účty a pokladny.
Bankovní účty a pokladny
Přidejte do klubového platebního profilu vaše bankovní účty nebo pokladnu na hotovost, ke kterým poté budete generovat členům platby.
Přepněte se do části Správa > Nastavení > Platby > Bankovní API.
Pokud již máte váš účet vytvořený, uvidíte na této obrazovce mezi dostupnými API vaši banku.
Klikněte na položku s vaší bankou a otevře se vám dialog s informací o spárování.
Klikněte na tlačítko pro spárování a budete přesměrování do rozhraní Tatra banky.
Nastavení v Tatra Bance
Pro jednotlivé banky má Tatra banka vlastní návod zde.
Přidání účtu v EOS
V EOS se přepněte do části Správa > Nastavení > Platby > Bankovní API.
Mezi Aktivní API uvidíte položku s názvem vaší banky a informací, jestli je propojení autentifikováno.
Klikněte na Přiřadit bankovní účet a vyberte příslušný účet.
Více informací o API propojení včetně nejčastějších dotazů najdete v samostatném článku.
Bankovní API
Platformu EOS je pomocí API možné napojit na prakticky všechny banky zemí Evropské unie pro automatické stahování transakcí a jejich párování s vytvořeným platbami.