Podpora

Bankovní API

Platformu EOS je pomocí API možné napojit na prakticky všechny banky zemí Evropské unie pro automatické stahování transakcí a jejich párování s vytvořeným platbami.

Umístění modulu

Do modulu se dostanete v části ManagementNastavení. Dále na kartě Platby klikněte na odkaz Bankovní API.

Správa bankovních API

  • Nejprve v nastavení plateb vytvořte bankovní účet.

Platby > Bankovní účty a pokladny

Přidejte do klubového platebního profilu vaše bankovní účty nebo pokladnu na hotovost, ke kterým poté budete generovat členům platby.

  • Pokud vaše banka API nabízí, možnost spárování s bankovnictvím se tady zobrazí.

  • Klikněte na kartu vaší banky a na následující obrazovce spárování nastavte.

  • Proces napojení každé banky bude trochu jiný a většinou vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví. Pro některé banky bude potřeba jen zadat bezpečnostní token nebo nahrát certifikát získaný v internetovém bankovnictví.

  • Následně je třeba kliknout na odkaz Přiřadit účet a dříve vytvořený účet takto k novému API párování připojit.

info icon
Pokud máte pod vaším subjektem u vaší banky vedeno více účtů a chcete je s EOS propojit, stačí vám s bankou vytvořit jedno API propojení a jednotlivé účty už jen přiřadit.
warning icon
Občas se stane, že se API spojení přeruší a transakce se automaticky přestanou stahovat. To poznáte i dle upozornění na obrazovce Management > Přehled. Důvody mohou být různé, ale nejčastěji je to tím, že propojení expiruje (certifikát/token vydaný bankou jen na určité období). Stačí tedy na kartě propojené kliknout na ikonku se třemi tečkami a na Prodloužit autentifikaci. V případě, že by problém přetrvával, dejte vědět na support@eos.cz.

Oprávnění a Přístup

Oprávnění pro správu: Pro správu Bankovních API je vyžadováno oprávnění pro zápis v modulech Nastavení a Platby.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁