Umístění modulu
Do modulu se dostanete v části Management > Nastavení. Dále na kartě Členové kliknete na odkaz Pozice.
Vytvoření nové pozice
V pravém horním rohu obrazovky klikněte na tlačítko s ikonou „+“.
V zobrazeném dialogovém okně zadejte název nové pozice a poté stiskněte tlačítko Uložit pro vytvoření pozice.
Správa pozic
Řazení: Pozice můžete v seznamu řadit pomocí funkce „drag-and-drop“. Chyťte levý okraj řádku s pozicí a přesuňte jej na požadované místo v tabulce.
Úpravy a mazání: Kdo k tomu má oprávnění, může pozice upravovat nebo odstranit. Úprava pozice se v týmech projeví u všech členů, u nichž je přiřazená. Odstraněná pozice zmizí ode všech členů, k nimž je přiřazená.
Oprávnění a přístup
Oprávnění pro správu: Pro správu pozic je vyžadováno oprávnění do modulů Nastavení a Členové.
Historie změn: Uživatelé s přístupem k modulu Log si mohou zobrazit historii všech změn provedených ve kterémkoli záznamu.
Použití pozic
V modulu Management > Soupisky / Složení týmů je možné pozice členům přiřazovat. Ty se pak zobrazují i v seznamu členů týmu v členské sekci nebo v docházce. Je dle nich možné i filtrovat členskou databázi.