Umístění modulu
Do modulu se dostanete v části Správa > Nastavení > Členové > Infokarty.
Použití Infokaret
Infokarty slouží k evidenci jakýchkoli dodatečných delších textových údajů a poznámek u členů formou formátovaného textu.
Po vytvoření infokarty v nastavení:
Přejděte do Správa > Členové > detail člena > Infokarty.
Klikněte pravým tlačítkem na vybranou kartu a Vytvořit kartu. Tím se daná karta u konkrétního člena založí.
Otevřete si detail karty, klikněte na Upravit a vyplňte kartu požadovanými údaji.
Vytvoření nové infokarty
Klikněte na tlačítko s ikonou “+“.
V zobrazeném dialogovém okně zadejte název nové infokarty.
Dále zadejte, kdo bude mít „Právo číst“ informace z infokarty. Tím určíte, kdo tuto kartu uvidí a bude moct číst její obsah. Můžete zvolit, jestli ji ve svém profilu uvidí sami členové, pouze administrátoři týmu anebo jen správci platformy.
Poté zvolte kdo bude mít „Právo zapisovat“ informace do infokarty. Tím určíte, kdo tuto kartu uvidí a bude do ní mot zadávat údaje. Opět můžete vybrat z možností členové, administratoři týmu nebo správci platformy.
Stiskněte tlačítko OK pro vytvoření infokarty.
Správa Infokaret
Infokarty je možné kdykoli upravit, pokud k tomu má uživatel oprávnění
Infokartu lze odstranit, pouze pokud není přiřazená k žádnému členovi.
Oprávnění a přístup
Pro správu infokaret je vyžadováno oprávnění do modulů Nastavení a Členové.
Databáze členů
Databáze všech vašich členů včetně jejich případných zástupců – aktivních i neaktivních. V ní je k dispozici vyhledání, pokročilé filtrování, import a nejrůznější exporty.