Podpora

Základní údaje a nastavení

Údaje o vašem klubu, přehled výchozích hodnot vaší platformy. Na této stránce si také můžete nahrát vlastní razítko, které se bude zobrazovat na všech potvrzeních o úhradě.

Umístění modulu

Do modulu se dostanete v části Management > Nastavení. Dále na kartě Nastavení klubové platformy klikněte na odkaz Základní údaje a nastavení.

Platforma

Tady vidíte zobrazovaný název vašeho klubu/organizace, sport který provozujete (v případě sportovní organizace) a doménu vaší platformy.

Kontaktní osoba a oficiální web

Zde naleznete kontaktní osobu v rámci klubu, na kterou se členové mohou obrátit v případě, že si s něčím nevědí rady. Zobrazuje se její jméno, kontaktní e-mail a telefon. Společně s ní je tu i URL oficiálního webu.

Fakturační a kontaktní údaje

Tady se zobrazují veškeré vaše fakturační údaje, které zahrnují: oficiální název, ulici a č.p., město, PSČ, kraj, zemi, IČ, DIČ a zda jste plátci DPH.

V případě, že se některý z údajů změní nebo je v něm chyba, dejte nám vědět. Tyto údaje slouží i pro fakturaci platformy.

Razítko

Nahrajte si razítko vašeho klubu/organizace, které se pak bude automaticky vkládat do PDF potvrzení uhrazené platby. To si pak členové mohou sami stáhnou a není jim tedy nutné už nic vystavovat a potvrzovat. Pokud v rámci vaší organizace funguje více subjektů, můžete si nastavit alternativní fakturační údaje i razítko v nastavení bankovního účtu.

Platby > Bankovní účty a pokladny

Přidejte do klubového platebního profilu vaše bankovní účty nebo pokladnu na hotovost, ke kterým poté budete generovat členům platby.

Jak razítko nahrát?

Nejlépe bude razítko na potvrzení o úhradě vypadat, když ho otisknete na bílý papír a podpis napíšete přes něj. Pak podpis vyfotíte/oskenujete a oříznete. Ideální poměr šířky a výšky razítka pro úspěšné nahrání je 3:2. Povolené typy souborů jsou JPG a PNG, minimální rozměry fotky razítka jsou 300x200 px. Klikněte na Nahrát razítko a vyberte soubor.

Smlouva a billing platformy

Jedná se o informace, které slouží pro fakturaci platformy, a další související informace, jako je např. datum vytvoření platformy, datum podpisu smlouvy nebo počet členů a současný předplacený limit členů.

info icon
Pokud nastavený limit členů hodláte v blízké překročit, můžete nám to dát vědět na support@eos.cz. Není to ale nutné, sami se o tom dozvíme a budeme vás informovat o dofakturování rozdílu za vyšší počet členů.

Výchozí hodnoty

Jedná se o základní nastavené hodnoty platformy: země, měna, jazyk.

Mobilní appka

Mobilní appka slouží především členům. Pro přidání klubu do appky mohou členové využít číselný kód, nebo najít klub podle lokace ve svém okolí, pokud je funkce zapnuta. Vyhledávání podle lokace probíhá v okruhu 25 kilometrů okolo bodu na mapě.

Po kliknutí na Více informací budete přesměrováni na stránku, kde si budete moct aplikaci stáhnout, a zjistíte informace, jak si do appky váš klub přidat.

Klubové logo

Je možné nastavit 4 varianty vašeho loga:

  • Hlavní logo

  • Logo do e-mailové šablonyv praxi jsou běžné situace, kdy se Hlavní logo stane na světlém pozadí e-mailové šablony málo kontrastním nebo přímo neviditelným. Pro tyto případy je potřeba použít jinou variantu vašeho loga. Pošlete nám ji a my vám ji v systému nastavíme.

  • Logo v aplikaci – aby klubové logo skvěle vypadalo i v mobilní aplikaci, je možné nastavit jinou variantu loga také pro ni. Pokud není nastaveno, používá se Hlavní logo.

  • OpenGraph obrázek – obrázek, který se zobrazí při sdílení odkazu na vaši platformu na sociálních sítích nebo jiných komunikačních platformách. Doporučený rozměr je 400x400 pixelů.

info icon
V případě, že si budete přát jakékoli nastavení změnit, dejte nám vědět na support@eos.cz.
Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁