Podpora

Vytvoření a správa sezon

Rozčleňte si vaše fungování pro snazší organizaci událostí a komunikace na jednotlivé sezony. Můžete však fungovat také na nesezonní bázi, bez jakéhokoli časového ohraničení.

K čemu jsou sezony

Pokud fungujete na sezonní bázi, tzn. vždy je pro celou platformu (všechny vaše organizační celky, resp. oddíly) v jeden moment aktivní pouze jedna sezona se stejným začátkem a koncem, můžete si pro lepší organizaci vytvořit jednotlivé sezony. Následný přechod do nové sezony je snadný díky možnosti překopírování týmů. Také je možné, aby některé týmy, pokud je to potřeba, nějaký čas fungovaly ještě v předchozí sezoně a některé už v nové.

Platforma může běžet i na nesezonní bázi (např. tým/zeď "Bazar", jehož fungování nespadá do konkrétní sezony a není tedy časově ohraničeno). Nesezonní týmy fungují s těmi sezonními paralelně.

Umístění modulu

Do modulu se dostanete v části ManagementNastavení > Sezony.

Vytvoření nové sezony

  • V pravém horním rohu obrazovky klikněte na tlačítko s ikonou „+“.

  • V zobrazeném dialogovém okně zadejte název nové sezony.

  • Dále zvolte začátek a konec nové sezony.

  • A poté stiskněte tlačítko „Ok“ pro vytvoření sezony.

Správa sezon

  • Aktivní sezona: první založená sezona bude automaticky označena jako aktivní a zůstane aktivní i při založení další (druhé) sezony. Aktivní sezona může být jen jedna, což ovlivňuje zobrazení v členské sekci – členům se zobrazují týmy a informace z právě aktivní sezony. Kdykoli je možné aktivovat jinou založenou sezonu, když k tomu má uživatel oprávnění.

  • Úpravy a mazání: Neaktivní sezony je možné kdykoli upravit nebo odstranit, pokud k tomu má uživatel oprávnění. Odstraněná sezona zmizí s veškerými daty, která v ní jsou uložená. Aktivní sezonu lze upravovat, ale není možné ji odstranit. Musíte z ní nejprve udělat neaktivní.

Přechod mezi sezonami

K dispozici jsou poloautomatické funkce pro hladký přechod mezi jednotlivými sezonami.

Přechod do nové sezony

Když se blíží nová sezona, můžete si v platformě vše dopředu nachystat pomocí poloautomatických akcí.

Oprávnění a Přístup

  • Oprávnění pro správu: Pro správu sezon je vyžadováno oprávnění do modulu Nastavení sezon.

  • Historie změn: Uživatelé s přístupem k modulu Log mohou zobrazit historii všech změn provedených v kterémkoli záznamu.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁