Podpora

Organizační celky

Rozdělte si vaši organizaci na jednotlivé celky, pokud např. sdružujete více sportů, máte další pobočné spolky nebo pobočky.

K čemu jsou organizační celky

Větší kluby/organizace lze rozdělit do organizačních celků, do kterých se poté dají sdružovat týmy nebo filtrovat členové v členské databázi. Třeba pro Sokol je tedy možné si vytvořit např. org. celek Basketbal (a další celky pro další oddíly), vytvořené jednotlivé týmy basketbalu přiřadit do příslušného celku a členy basketbalu, kteří do těchto týmů budou patřit, si pak snadno v databázi filtrem "Organizační celky" odfiltrovat. Dle celků je také možné si filtrovat týmy a zdi na obrazovce Členská sekce > Všechny zdi.

Pro organizační celky je také možné vytvořit samostatné komunikační zdi a komunikovat tak na jednom místě se všemi členy, kteří patří do týmů spadajících pod daný celek – např. komunikační zeď "Basketbal". Pro celky je také možné tvořit události.

Organizační celky a rozšířená oprávnění

V případě placené funkce "Rozšířená oprávnění" org. celky nabývají mnoho dalších funkcí. organizaci je možné si na ně rozdělit i z hlediska oprávnění a přístupů jednotlivých členů. Např. vedoucí oddílu házené pak spravuje členy, platby, týmy, požadavky atd. pouze členů spadajících do celku házené a nevidí data z celků jiných. Oprávnění členů do různých celků lze ale v případě potřeby libovolně kombinovat, takže je možné nastavit prakticky jakoukoli kombinaci.

Umístění modulu

Do modulu se dostanete v části ManagementNastavení > Organizační celky.

Vytvoření nového organizačního celku

  • V pravém horním rohu obrazovky klikněte na tlačítko s ikonou „+“.

  • V zobrazeném dialogovém okně zadejte název nového organizačního celku.

  • Pokud chcete, aby se vám org. celek zobrazoval pro nové členy v registračním formuláři, zaškrtněte "Zobrazovat v registračním formuláři". Člen pak může vybrat, do kterého celku se registruje.

info icon
V případě, že možnost zobrazování v reg. formuláři máte nastavenou i pro jednotlivé týmy, nově registrující se členové budou muset vybírat i konkrétní tým celku a vy je tak budete mít rovnou do celků i týmů rozřazené.
  • Poté stiskněte tlačítko „Ok“ pro vytvoření org. celku.

Správa organizačních celků

  • Řazení org. celků: Organizační celky můžete v seznamu řadit pomocí funkce „drag-and-drop“. Chyťte levý okraj řádku s org. celkem a přesuňte jej na požadované místo v tabulce.

  • Úpravy a mazání: Organizační celky je možné kdykoliv upravit nebo odstranit, pokud k tomu má uživatel oprávnění. Smazaný organizační celek se odřadí od týmů, které do něj spadaly.

Oprávnění a Přístup

  • Oprávnění pro správu: Pro správu organizačních celků je vyžadováno oprávnění do modulů Nastavení a Týmy.

  • Historie změn: Uživatelé s přístupem k modulu Log mohou zobrazit historii všech změn provedených v kterémkoli záznamu.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁