Podpora

Komerční banka API

Komerční banka nabízí vlastní API, díky níž je možné automaticky stahovat transakce do Platformy EOS.

Autentifikace API KB

Vyvolání přihlašovacího okna do bankovnictví KB

  • V části Nastavení si otevřete Bankovní API. Jako Dostupná API vám tu bude svítit právě Komerční banka.

  • Pro zahájení autentifikace klikněte na Dostupné API – Komerční banka. A v následném dialogu na tlačítko Spárovat:

  • Otevře se dialog s přihlášením do bankovnictví Komerční banky.

warning icon
Pokud vám prohlížeč nebo platforma EOS při kliknutí na tlačítko Spárovat zahlásí chybu, ujistěte, že nemáte zablokovaná vyskakovací okna. Např. prohlížeč Safari toto má jako výchozí nastavení, které buď musíte vypnout, anebo jednorázově pro spárovaní využít jiný prohlížeč, který vyskakovací okna blokovaná nemá.

Přihlášení do bankovnictví Komerční banky

  • Následně postupujte stejně, jako když se přihlašujete do svého bankovnictví.

  • V mobilním telefonu vaši akci potvrzujete. Přihlášení se provádí dvakrát:

    • nejprve se registruje přístup aplikace EOS

    • následně se uděluje povolení do vašeho účtu

  • Pokud máte v KB více účtů, při autorizaci se vám otevře následující okno, v němž vyberte správný účet: 

Přiřazení bankovního účtu v EOS

Základem je již správně vytvořený účet od Komerční banky v modulu Nastavení > Bankovní účty a pokladny.

Bankovní účty a pokladny

Přidejte do klubového platebního profilu vaše bankovní účty nebo pokladnu na hotovost, ke kterým poté budete generovat členům platby.

  • Pokud vše v předchozím kroku proběhlo v pořádku, svítí vám mezi Aktivní API Komerční banka:

  • Nyní stačí kliknout na “Přiřadit bankovní účet” a přidat váš bankovní účet vytvořený v EOS.

Více informací o API propojení včetně nejčastějších dotazů najdete v samostatném článku.

Bankovní API

Platformu EOS je pomocí API možné napojit na prakticky všechny banky zemí Evropské unie pro automatické stahování transakcí a jejich párování s vytvořeným platbami.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁