Autentifikace API KB
Vyvolání přihlašovacího okna do bankovnictví KB
V části Nastavení si otevřete Bankovní API. Jako Dostupná API vám tu bude svítit právě Komerční banka.
Pro zahájení autentifikace klikněte na Dostupné API – Komerční banka. A v následném dialogu na tlačítko Spárovat:

Otevře se dialog s přihlášením do bankovnictví Komerční banky.
Přihlášení do bankovnictví Komerční banky
Následně postupujte stejně, jako když se přihlašujete do svého bankovnictví.
V mobilním telefonu vaši akci potvrzujete. Přihlášení se provádí dvakrát:
nejprve se registruje přístup aplikace EOS
následně se uděluje povolení do vašeho účtu
Pokud máte v KB více účtů, při autorizaci se vám otevře následující okno, v němž vyberte správný účet:
Přiřazení bankovního účtu v EOS
Základem je již správně vytvořený účet od Komerční banky v modulu Nastavení > Bankovní účty a pokladny.
Bankovní účty a pokladny
Přidejte do klubového platebního profilu vaše bankovní účty nebo pokladnu na hotovost, ke kterým poté budete generovat členům platby.
Pokud vše v předchozím kroku proběhlo v pořádku, svítí vám mezi Aktivní API Komerční banka:

Nyní stačí kliknout na “Přiřadit bankovní účet” a přidat váš bankovní účet vytvořený v EOS.


Více informací o API propojení včetně nejčastějších dotazů najdete v samostatném článku.
Bankovní API
Platformu EOS je pomocí API možné napojit na prakticky všechny banky zemí Evropské unie pro automatické stahování transakcí a jejich párování s vytvořeným platbami.