Podpora

Můj přehled – informace člena na jednom místě

Na svém přehledu vidíš na první pohled souhrn důležitých informací o svém fungování – např. jestli dlužíš nějaké platby, do kdy máš platnou zdravotní prohlídku nebo svou průměrnou procentuální docházku. Také tu můžeš vyřizovat požadavky na management a v neposlední řadě tady máš svůj osobní kalendář se všemi událostmi, které se tě týkají.

Kde Můj přehled najdu

Tato obrazovka je hned ta úvodní – po běžném přihlášení jsi na ní. Kdykoli se sem můžeš vrátit, když v Členské sekci nebo mobilní appce klikneš na Můj přehled.

Platby

V této záložce vidíš součet všech dlužných plateb a je také na první pohled jasné, jestli jsou už některé po splatnosti. Proklikem přes tuto záložku se dostaneš do detailů svých plateb.

Zdravotní prohlídka

Na přehledu vidíš, jestli je tvá aktuální prohlídka platná, popř. kdy vyprší. Proklikni se dále do detailu prohlídek, kde najdeš seznam všech tvých odeslaných prohlídek v celé historii a kde také může novou prohlídku odevzdat.

Členská konta

Na přehledu máš také počet svých členských kont, která jsou pro tebe nastavená jako viditelná. Můžeš se rovnou prokliknout do jejich výpisu a pracovat s nimi. 

Požadavky

Pro komunikaci s vedením můžeš na management posílat požadavky. Dají se tak např. pohodlně odevzdat libovolné dokumenty nebo potvrzení. Vedení také může požadavky posílat na tebe. Na přehledu vidíš, jestli máš vše vyřešené nebo kolik požadavků máš otevřených.

info icon
Na přehledu najdeš pouze rychlý souhrn informací z kategorií výše. Na podrobnosti se vždy proklikneš přes konkrétní záložku na obrazovku Profil člena, kde najdeš i potřebné akce, např. stažení potvrzení o úhradě platby nebo odevzdání nové zdravotní prohlídky.

Docházka

Na přehledu vidíš svou průměrnou procentuální docházku za všechny tvé události. Pokud jsi součástí více týmů, docházka se ti počítá za všechny dohromady, resp. za ty týmy, ve kterých máš docházku povinnou. Po prokliku se můžeš podívat na všechny své skončené události i nadcházející události.

Moje události a kalendář

Na obrazovce Můj přehled má každý člen svůj osobní kalendář, ve kterém vidí všechny události, které se ho týkají – je přihlášený nebo se může přihlásit (při nevyjádření se účast automaticky předpokládá, pokud to není v typu události nastavené jinak).

Vedle kalendáře se zobrazuje seznam nejbližších událostí, u nichž člen může vyjadřovat svou účast – i těch, na které dříve vyjádřil svou neúčast.

Hromadné nastavení účasti / hromadná omluvenka

Pod kalendářem je možné svou účast vyjádřit hromadně na více událostí, např. omluvit se ze všech událostí za určité období.

Pokud se chcete omluvit z jedné konkrétní opakované události (a ne všech událostí v daném období), je to možné udělat v detailu události. Proklikněte se přes její název (třeba z kalendáře, vašeho přehledu nebo týmové zdi) a v bloku Jednotlivá opakování události použijte tlačítko Nastavit mou účast. Pak už jen zadáte datum, do kdy chcete svou účast či neúčast nastavit.

Propojení kalendáře s mobilem

Kalendář je také možné si pomocí odkazu Získat odkaz pro odběr kalendáře synchronizovat např. s vlastním Google kalendářem nebo jinou kalendářovou appkou v mobilu nebo na počítači. Události se v něm pak automaticky v pravidelných intervalech aktualizují.

Vyberte si konkrétní týmy, jejichž kalendáře chcete synchronizovat, popř. si nechte synchronizovat všechny události týmů, jichž jste součástí (volba Můj kalendář pro realizační tým)

Odběr a synchronizace kalendářů

Kalendáře z členské sekce je možné si synchronizovat se svým osobním kalendářem např. v mobilním telefonu, třeba s Google kalendářem nebo jinou kalendářovou appkou. Události se vám tak v kalendáři pravidelně automaticky aktualizují.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁