Kde Můj přehled najdu
Tato obrazovka je hned ta úvodní – po běžném přihlášení jsi na ní. Kdykoli se sem můžeš vrátit, když v Členské sekci nebo mobilní appce klikneš na Můj přehled.
Platby
V této záložce vidíš součet všech dlužných plateb a je také na první pohled jasné, jestli jsou už některé po splatnosti. Proklikem přes tuto záložku se dostaneš do detailů svých plateb.
Zdravotní prohlídka
Na přehledu vidíš, jestli je tvá aktuální prohlídka platná, popř. kdy vyprší. Proklikni se dále do detailu prohlídek, kde najdeš seznam všech tvých odeslaných prohlídek v celé historii a kde také může novou prohlídku odevzdat.
Členská konta
Na přehledu máš také počet svých členských kont, která jsou pro tebe nastavená jako viditelná. Můžeš se rovnou prokliknout do jejich výpisu a pracovat s nimi.
Požadavky
Pro komunikaci s vedením můžeš na management posílat požadavky. Dají se tak např. pohodlně odevzdat libovolné dokumenty nebo potvrzení. Vedení také může požadavky posílat na tebe. Na přehledu vidíš, jestli máš vše vyřešené nebo kolik požadavků máš otevřených.
Docházka
Na přehledu vidíš svou průměrnou procentuální docházku za všechny tvé události. Pokud jsi součástí více týmů, docházka se ti počítá za všechny dohromady, resp. za ty týmy, ve kterých máš docházku povinnou. Po prokliku se můžeš podívat na všechny své skončené události i nadcházející události.
Moje události a kalendář
Na obrazovce Můj přehled má každý člen svůj osobní kalendář, ve kterém vidí všechny události, které se ho týkají – je přihlášený nebo se může přihlásit (při nevyjádření se účast automaticky předpokládá, pokud to není v typu události nastavené jinak).
Vedle kalendáře se zobrazuje seznam nejbližších událostí, u nichž člen může vyjadřovat svou účast – i těch, na které dříve vyjádřil svou neúčast.
Hromadné nastavení účasti / hromadná omluvenka
Pod kalendářem je možné svou účast vyjádřit hromadně na více událostí, např. omluvit se ze všech událostí za určité období.
Pokud se chcete omluvit z jedné konkrétní opakované události (a ne všech událostí v daném období), je to možné udělat v detailu události. Proklikněte se přes její název (třeba z kalendáře, vašeho přehledu nebo týmové zdi) a v bloku Jednotlivá opakování události použijte tlačítko Nastavit mou účast. Pak už jen zadáte datum, do kdy chcete svou účast či neúčast nastavit.
Propojení kalendáře s mobilem
Kalendář je také možné si pomocí odkazu Získat odkaz pro odběr kalendáře synchronizovat např. s vlastním Google kalendářem nebo jinou kalendářovou appkou v mobilu nebo na počítači. Události se v něm pak automaticky v pravidelných intervalech aktualizují.
Vyberte si konkrétní týmy, jejichž kalendáře chcete synchronizovat, popř. si nechte synchronizovat všechny události týmů, jichž jste součástí (volba Můj kalendář pro realizační tým)
Odběr a synchronizace kalendářů
Kalendáře z členské sekce je možné si synchronizovat se svým osobním kalendářem např. v mobilním telefonu, třeba s Google kalendářem nebo jinou kalendářovou appkou. Události se vám tak v kalendáři pravidelně automaticky aktualizují.