Podpora

Odběr a synchronizace kalendářů

Kalendáře z členské sekce je možné si synchronizovat se svým osobním kalendářem např. v mobilním telefonu, třeba s Google kalendářem nebo jinou kalendářovou appkou. Události se vám tak v kalendáři pravidelně automaticky aktualizují.

Kde získat odkazy na kalendáře

Proklik na kalendářové odkazy najdete vždy hned pod daným kalendářem – buď na obrazovce Můj přehled nebo na na zdi týmu. Podle toho, které kalendáře si chcete s kalendářovou appkou propojit. Kalendáře se synchronizují pomocí odběru kalendáře ve formátu iCal.

Jaké kalendáře je možné z EOS vytáhnout

Je více variant a záleží, které z událostí chcete, aby se vám ve vašem dalším kalendáři zobrazovaly.

  • Váš osobní kalendář (události, jichž se máte účastnit) – získáte pod kalendářem na obrazovce Můj přehled, kde si ručně naklikáte týmy, jejichž události chcete synchronizovat.

  • Všechny události vašich týmů (nezávisle na tom, zda se jich účastníte) – získáte pod kalendářem na obrazovce Můj přehled pod volbou Můj kalendář pro realizační tým.

  • Jednotlivé týmové kalendáře – získáte pod kalendářem na zdech konkrétních týmů

Jak nastavit odběr v kalendářové appce

  • V libovolné kalendářové aplikaci najděte možnost Nový odběr kalendáře nebo Import kalendáře pomocí URL.

  • Vložte URL adresu získanou z kalendáře v platformě EOS.

Po potvrzení odběru/importu máte hotovo a události z Členské sekce se vám budou ve vašem kalendáři zobrazovat a automaticky aktualizovat. V případě odběru osobního kalendáře budou dokonce reflektovat stav vaší účasti, tzn. z kalendáře automaticky zmizí, pokud se z události omluvíte.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁