Podpora

První přihlášení člena/zástupce

Do e-mailu vám přišla pozvánka k vytvoření uživatelské přístupu do platformy. Jak si přes ni vytvořit uživatelský účet a jak řešit přístup pro sebe vs. pro své dítě?

Postup v krátkých bodech

  • Proklikněte se přes e-mailovou pozvánku, kterou vám zaslalo vedení. V případě registrace přes registrační formulář v platformě musíte nejdříve vyčkat – e-mail s pozvánkou vám přijde, až vedení registraci schválí.

  • Vytvořte si svůj uživatelský přístup. Do platformy se přihlašujete e-mailem a heslem, které si v tomto kroku nastavíte. Pokud jste rodič a v platformě budete zastupovat své dítě, vyberte, že jste zástupce. Platforma totiž rozlišuje přístupy zástupce a člena a pokud je věk člena nižší než rozhodný věk (u většiny klubů 19 let), dostanete v pozvánce na výběr.

  • Vyplňte formulář s osobními údaji. Součástí může být také udělení GDPR souhlasů, pokud je má klub nastavené. 

  • Stáhněte si mobilní appku, přidejte si svůj klub a dostávejte notifikace na vše důležité.

Raději video?

Postup krok za krokem

Registrace do klubu je možná dvěma způsoby:

Další kroky

  • V obou případech máte na e-mailu pozvánku, ve které klikněte na Vytvořit účet.

  • Pokud je věk člena nižší než rozhodný věk (u většiny klubů 19 let), dostanete na výběr, jestli jste rodič/zástupce, nebo člen. Vyberte správnou možnost.

  • Potvrďte nebo vyplňte své jméno a vytvořte si silné heslo.

  • Vyplňte osobní a kontaktní údaje člena.

  • Pokud, jste zástupce, vyplňte v dalším kroku i své údaje. Také můžete přidat další zástupce, např. druhého rodiče.

  • Udělte souhlasy, pokud je klub má nastavené.

  • Pokud jste rodič a chcete, aby vaše dítě mělo do platformy také svůj aktivní přístup, přejděte z obrazovky Můj přehled do Profilu člena a nechte mu na e-mail zaslat vlastní pozvánku.

  • Stáhněte si mobilní appku a přidejte si váš klub – všechny informace najdete na stránce Mobilní aplikace po kliknutí na své iniciály vpravo nahoře. 

Jak si přidat váš klub do mobilní aplikace

Řešení problému: S dokončením registrace ti musí pomoct tvůj zástupce


Znamená to, že máte vytvořený přístup na člena, ne na rodiče. Klikněte na tlačítko a dozvíte se kontakty na správce vaší klubové platformy, který vám se změnou přístupu pomůže.

Řešení problémů: S dokončením registrace ti musí pomoct tvůj zástupce

Hlásí vám člen nebo jeho zástupce, že mu nejde dokončit registrace? Že se nemůže přihlásit?

Více dětí pod jedním účtem

Pokud máte v klubu více dětí, dostanete od klubu samostatné pozvánky. Pokud je registrujete přes registrační formulář, zadejte u obou svou mailovku – stejnou pro všechny děti. Po přihlášení do platformy se mezi jednotlivými dětmi můžete přepínat.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁