Podpora

Přehled managementu

V přehledu najdete průřez důležitými údaji managementu. Především jde o požadavky na management, ale také souhrn údajů jako je počet aktivních členů, úhrn plateb po splatnosti nebo nevyřízené přihlášky.

Umístění modulu

Do modulu se dostanete v části Management > Přehled.

Co Přehled nabízí

Aktivní členové

Vidíte přehled počtu členů ve vaší platformě: s uživatelským přístupem / celkový počet aktivních (nedeaktivovaných) členů. Kliknutí vás přesměruje do modulu Členové.

info icon
Členové s uživatelským přístupem jsou ti, kteří se zohledňují v ceníku. Za další členy, kteří přístup do platformy nemají, neplatíte nic, ačkoli si jejich data v platformě můžete libovolně evidovat a pracovat s nimi.

Platby po splatnosti

Úhrn všech plateb po splatnosti napříč vaším klubem/organizací. Kliknutí vás přesměruje do modulu Platby.

Nespárované transakce

Úhrn všech transakcí, které nejsou napárované na žádnou platbu. Zpravidla se jedná o automaticky stažené transakce z bankovnictví, které se z nějakého důvodu na platby nenapárovaly – nejčastěji z důvodu nesprávně uvedeného variabilního symbolu. Kliknutí vás přesměruje do modulu Platby přímo na seznam nespárovaných transakcí, kde je můžete vyřídit nebo s nimi můžete dále pracovat.

Nevyřízené požadavky

Souhrn veškerých nevyřízených požadavků, které čekají na reakci managementu nebo člena. Kliknutí vás přesměruje do všech nevyřízených požadavků, kde s nimi můžete dále pracovat.

E-maily za posledních 30 dní

Počet všech odeslaných e-mailů z platformy. Po kliknutí se dostanete do Historie všech odeslaných e-mailů.

Historie všech odeslaných e-mailů

V přehledu odeslaných e-mailů si můžete zkontrolovat, jestli členům chodí jak e-maily z mailingu, tak e-mailové notifikace. Uvidíte tady taky, jestli, kdy a kolikrát tyto e-maily otevřeli.

info icon
Položky, které se každému členovi v Přehledu zobrazují, závisí na tom, do kterých modulů v managementu má díky svému nastavenému oprávnění přístup. Např. pokud nemá přístup do modulu Platby, neuvidí položku Platby po splatnosti.

Požadavky

Pokud má člen přístup do modulu Požadavky na management, vidí na Přehledu tabulku se všemi požadavky, které může schvalovat, zamítat, komentovat apod.

Požadavky na management

Prostřednictvím požadavků na management můžete vytvářet tickety na jednotlivé členy a získávat tak od nich různé informace nebo dokumenty. Členové zase mohou vytvářet tickety na management, pokud potřebují o něco požádat.

Aktivní e-přihlášky a pořádání

Pokud má člen oprávnění do modulu Události, vidí na Přehledu také všechny aktivní e-přihlášky nebo pořádání – i s informací, kolik nových členů se na ně přihlásilo a je možné je schválit/zamítnout. Lze se rovnou prokliknout do správy účastníků dané události.

Skončené a končící smlouvy

Jestliže máte u některých členů vyplněné pole Konec smlouvy, člen se na Přehledu zobrazuje buď v tabulce Skončené smlouvy nebo Končící smlouvy, kde najdete i datum expirace smlouvy a můžete si ho tedy pohlídat.

V sekci Tvá úroveň oprávnění ti umožňuje přístup do těchto modulů uvidíte přehled veškerých Vašich oprávnění. 

Oprávnění a Přístup 

Oprávnění pro správu: Přehled uvidí každý člen, který bude mít přidělené oprávnění do kteréhokoli modulu Managementu. Na Přehledu se pak budou zobrazovat pouze ty části, které se týkají modulů, do nichž má člen přístup.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁