Podpora

Správa docházky

Na události, které mají nastavené sledování docházky, se členové postupně mohou přihlašovat a ty máš tak v reálném čase přehled, kdo se účastní a kdo se omlouvá. Poté můžeš docházku uložit a ta se zapíše do statistik týmu.

Kde docházku spravovat

Správu docházky najdeš v detailu události, kam se dostaneš buď přes kartu dané události nebo přímo z kalendáře.

Než událost začne, vidíš v jejím detailu seznam členů, kteří už vyjádřili svou účast. Pokud se účastnit nebudou, vidíš tu i omluvenku. Povinnost vyžadovat omluvenku je možné nastavit v Typech událostí v části Management. Nahlášení členové se v kolonkách nahoře pro přehled mohou rozdělovat i dle svých pozic, které mají pro daný tým nadefinované.

Poté klikni na Spravovat docházku a tam si zkontroluj a uprav reálný stav účastí, jak ho na události vidíš. Pak docházku ulož. To můžeš udělat přímo na tréninku nebo po něm. Nejsnadněji to jde na mobilní appce, jak ukazuje video.

Oprávnění pro správu docházky

Docházku může spravovat kdokoli, kdo:

  • Je součásti realizačního týmu daného týmu.

  • Má oprávnění do managementu do modulu Týmy (alespoň pro čtení) a zároveň do modulu Události (čtení a zápis). Rozsah přístupu musí být kompletní.

Další úpravy docházky

Docházka jde pak měnit i 30 dní nazpět. Tuto lhůtu vám můžeme libovolně změnit, stačí dát vědět na support@eos.cz.

Po uložení docházky do ní ještě můžeš přidat libovolné účastníky, kteří třeba ani nejsou součástí daných týmů, pro které událost je. Stačí na obrazovce detailu události kliknout na Přidat do docházky členy

Takto uložená, popř. doplněná docházka se zapíše do statistik docházky týmu, se kterou jde dále pracovat a třeba i hromadně exportovat v části Management > Události > Další > Export docházky.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁