Podpora

Realizační tým

Modul umožňuje definovat různé role pro členy realizačního týmu, které lze následně přiřadit členům v modulu Soupisky / Složení týmů.

Umístění modulu

Do modulu se dostanete v části ManagementNastavení. Dále na kartě Členové klikněte na odkaz Realizační tým.

Vytvoření nové role

  • V pravém horním rohu obrazovky klikněte na tlačítko s ikonou „+“.

  • V dialogovém okně zadejte název nové role. 

  • Pokud chcete pro tuto roli sledovat docházku, zaškrtněte možnost „Sledovat docházku“. To ovlivní zobrazování událostí na obrazovce Můj přehled v Členské sekci. Pokud se u role docházka nesleduje a člen ji má u týmu přiřazenou, neuvidí na svém přehledu události daného týmu.

  • Klikněte na tlačítko „OK“ pro vytvoření role.

Správa rolí

  • Řazení: Pro změnu pořadí rolí v seznamu použijte funkci „drag-and-drop“. Uchopte levý okraj řádku s vaší rolí a přesuňte jej na požadované místo v tabulce.

  • Úpravy a mazání: Role realizačního týmu je možné kdykoli upravit nebo odstranit, pokud k tomu má uživatel oprávnění. Odstraněná role zmizí v týmech ode všech členů, k nimž je přiřazená.

Oprávnění a přístup

  • Oprávnění pro správu: Pro správu rolí realizačního týmu je vyžadováno oprávnění do modulů Nastavení a Členové.

  • Historie změn: Uživatelé s přístupem k modulu Log mají možnost zobrazit historii všech změn v kterémkoli záznamu.

Tato odpověď odpovídá vašemu dotazu?
😞
😐
😁